Hayal et kitaplarını okumayı severim ve benimde bir tane hayal et kitabım olsun istedim.
Umarım beğenirsiniz •‿•
Y/N/N:Your nickname (Senin takma adın/lakabın)
İstek karakter varsa yazabilirsiniz.
_____________________Odanda yatağının üstünde dizlerinle bağdaş kurmuş oturuyor ve ağlıyordun. Her yer peçete olmuştu sürekli burnunu silip yere fırlatıyordun peçeteleri. Gözlerinden akan yaşların sebebi ise sevgilin William'dan (eski sevgilin artık) ayrılmış olmandı onu seviyordun ta ki onun seni aldattığını öğrenene kadar.
Onun böyle bir pislik çıkması seni çok üzmüştü ama biliyordun ki böyle bir pislik için gözyaşı akıtmaya değmez bu yüzden hemen yatağından kalktın telefonunu alarak Peter'ı aradın biraz dışarı çıkıp kafa dağıtmaya ihtiyacın vardı.
P:Alo?
Y/N:Peter hemen hazırlan dışarı çıkıyoruz.
P:Sağol Y/N/N ben iyiyim sen nasılsın?
Y/N:Peter bunun sırası değil sadece dışarı çıkıp kafa dağıtmaya ihtiyacım var lütfen.
P:Peki tamam ama senin sesin kötü geliyor iyi olduğundan emin misin?
Y/N:Bunları buluşunca konuşuruz.
P:Tamam sen hazırlan ben seni evinin önünden alırım.
Y/N:Tamam görüşürüz.
P:Görüşürüz.
Telefonunu kapatıp yatağa fırlattın ama telefonun yatakta bir iki kere zıpladı ve yere düştü.
Y/N:Bir kerede düzgünce dur şu yatakta.
Telefonu eline alıp kontrol ettin neyseki kırılmamıştı bu sefer düzgünce bıraktın telefonunu ve banyoya gidip yüzünü yıkadın. Aynadan kendine baktığında göz altlarının şiştiğini ve gözlerinin kızardığını gördün banyodan çıktın kıyafet dolabının önüne geçip kıyafetini seçip giyindin.
Yüzüne hafif bir makyaj yapmıştın ve artık hazır olduğunu düşünüp dışarıya çıktın,çıktığında Peter'ın da geldiğini gördün evleriniz uzaktı böyle çabuk gelmesi seni şaşırmıştı.
Y/N:Nasıl bu kadar çabuk geldin?
P:Zaten buralarda biraz yürüyordum ondan çabuk geldim.
Peter'ın konuşurken ki hareketleri biraz tuhaftı ama önemsemedin ve yürümeye başladınız.
P:Sesin telefonda kötüydü dökül bakalım ne oldu?
Senin yüzüne yaklaştı ne kadar saklamaya çalışsanda Peter ağladığını fark etmişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...