77.bölümün devamı
İyi okumalar 💙
____________________Wanda,Loki'nin yaptığı hareketlerden şüphelendiği için onu takip etmek ister ama Loki'nin onu takip ettiğini anlama ihtimali olduğu için Peter'dan bir şeyler öğrenmeye çalışıcaktır.
Wanda Peter'ın yanına gitti Peter yine terastaydı.
P:Merhaba,Wanda
W:Merhaba,Peter
P:Söyle neden geldin?
W:Ne yapmaya çalışıyorsun?
P:Ben hiçbir şey yapmıyorum.
W:Hayır yapıyorsun Peter yalan söyleme bana.
P:Belliki bir şeyleri anlamışsın.
W:Peter anlat
P:Peki,anlatayım Wanda.
Peter'ın gerçekleri anlatmadığını anladı Wanda bu yüzden onun zihnine girmeye çalıştı.
Pietro ise dışarıdan gelmişti seninle sakince konuşmak ve özür dilemek istiyordu çünkü seninle fazla ayrı kalmak onu üzmüştü.
Senin odanın önüne geldiğinde Pietro hafifçe kapıyı tıklattı ses gelmeyince yavaşça kapıyı açtı senin uyuduğunu gördü ve sessizce içeriye girdi kapıyı kapatıp yanına geldi seni izlimek onun tüm sinirni yok etmişti.
Bir kaç saat sonra Steve seni merak edip odana geldiğinde Pietro'nun da orada olduğunu ve kafasını yatağa koymuş uyuduğunu gördü yavaşça kapıyı kapattı.
S:Tony! Pietro yine Y/N'ın yanında.
Tony,Steve'in bağırmasını duydu ve güldü.
Steve Tony'nin yanına gidip koltuklardan birine oturdu.
Wanda'nın koşarak yanlarına gelmesi ile ikiside ona baktı.
W:Y/N ve Pietro nerede?
S:Ne oldu Wanda?
W:Y/N ve Pietro nerede?
T:Y/N'in odasındalar ama ikiside uyuyor.
W:Y/N ve Pietro hariç herkesi buraya toplamamız lazım. HEMEN!
Tony herkesi topladı ne olduğunu anlamadıkları için Wanda'ya bakıyorlardı.
C:Beni uykumdan uyandıracak kadar önemli ne oldu Wanda?
Wanda nasıl açıklayacağını bilmiyordu.
W:Nasıl söylesem bilmiyorum.
S(Sam):Direkt konuya giriş yap işte.
Wanda derin nefes aldı ve konuya giriş yaptı.
W:Yaşadığımız her şey daha doğrusu Y/N'in yaşadığı her şey Peter ve Loki'nin planıymış.
Hepsi şaşkın gözler ile bakarken konuşan kişi Thor oldu.
T:Loki ile Peter mı?
S(Steve):Her şeyi onlar mı planlamış?
W:Evet her şeyi onlar planlamış.
T:Wanda şu olayı düzgün anlatır mısın?
W:Peter,Loki'ye beraber çalışmak için gitmiş yaptığı planı anlatmış bu planı en iyi Loki ile yapabileceğini de biliyormuş tabii ki de Loki'de planı duyduğunda kararsız kalmış ilk başta fakat Peter başında söylenince kabul etmiş.
B:Beynim çalışmıyor uykumdan yeni uyandım dediklerinden de bir şey anlamıyorum Wanda.
Bucky,Wanda konuşurken araya girdi ama kimse onu umursamadan Wanda'yı dinlemeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...