Peter Parker & Bucky Barnes

938 37 42
                                    

Bir sonraki bölüm Clint Barton bölümü olucak 💫

Bu bölüm de kısa hikaye şeklinde hem Peter Parker hem de Bucky Barnes yazdım 💕

zeynpholland ikisinide istemiştin tek tek yazmak yerine ikisini birden yazdım sbsnskdbjssnbs

Bundan sonra bölümleri düzenli atacağım o yüzden her akşam saat 20.00'de yeni bölüm gelicek💫

İstek karakter varsa yazabilirsiniz
( ꈍᴗꈍ)

İyi okumalar 💝

___________________________

Peter Parker

Ailen ile kavga etmiştin bu kavgadan sonra evden çıkmıştın çünkü annenin tüm hafta boyunca bu konuyu tekrar tekrar dile getireceğini biliyordun bunu dinlemek istemiyordun her kavagdan sonra da bunu yapardı.

Evden bir anda çıktığın için yanına telefonun ve anahtarın dışında bir şey almamıştın akşam olduğundan hava soğuktu ve sen üşüyordun soğuk hava bedenine her vurduğunda titriyordun. Sokaklar bomboştu sadece sen vardın sokakta ya da yanlız değildin bilmiyordun ve bu yüzden korkuyordun.

Sokak serserileri genelde senin geçtiğin sokakta olurlardı fakat senin gördüğün herhangi bir serseri yoktu ve hiç olmamasını istedin.

Nereye gideceğini ne yapacağın hakkında en ufak bir fikrin yoktu arkadaşlarını rahatsız etmek veya onlara yaşadığın olayı anlatmak istemiyordun tek çaren biraz sokaklarda dolaşıp annenler uyuduğunda eve geri gitmekti.

Soğuktan dolayı yanakların ve burnun kızarmıştı kollarını bedenine sarmıştın etrafa bakınarak geziyordun.

Başka bir sokak arasının önünden geçerken biri seni bileğinden tuttu ve çekti bu kişinin sokak serserisi olduğuna emindin seni duvar ile kendi arasına alıp kollarıyla yolunu kapattı ama bu kişi bir sokak serserisi değil örümcek adamdı.

P:Bu saatte buralarda niye dolanıyorsun?

Y/N:Bu seni ilgendirmiyor örümcek.

P:Biri seni kaçırırsa o da beni ilgilendirmez o zaman değil mi? Y/N.

Adını bastırarak söylemişti sen adını nasıl bildiğini sorucakken maskesini kaldırdı bu...bu Peter Parker'dı sen bir şey diyecekken sana göz kırptı ve ağ atarak uzaklaştı.

Bucky Barnes

Bir bara gitmiştin ve çok fazla içip sarhoş olmuştun. Bu kadar içmenin elbette bir sebebi vardı işten kovulmuştun ama bu kadar üzülmenin nedeni kovulman değil birinin sana iftira atması ile kovulmandı ne kadar suçsuz olduğunu ispatlasanda seni işe geri almamışlardı oysaki işinde iyiydin ve işini seviyordun.

Seni kovdurtan kişi kim onu bilmiyordun ama bulduğunda ona yapıcağın şeyleri iyi biliyordun. Sen güçsüz bir kadın değildin her türlü kendi başının çaresine bakar kendini korur ve kendi ayaklarının üstünde durmayı iyi bilirdin fakat bu sefer sana bir şey olmuştu artık bunlara gücün kalmamış gibi hissediyordun.

Sen içkini yudumlarken yan tarafına bir adamın oturduğunu gördün onun yüzünü göremedin ama görmeyi isterdin. Gözlerinin adamda takılı kaldığının farkında değildin onu baya uzun bir süre izledin adamda senin onu izlediğini farketmiş olucak ki sana döndü.

Şimdi onun yüzünü görmüştün işte okyanus mavisi gözleri,kısa siyah saçları ve seyrek sakalları olan bir adamdı adam hâlâ sana bakarken gözlerin demir koluna kaydı.

B:Neden beni izliyorsun?

Y/N:Ben seni mi izliyorum?

Konuştuktan sonra adam sarhoş olduğunu anladı ve emin olmak için yaklaşıp kokladı yüzünü buruşturup kafasını geri çekti.

B:Leş gibi içki kokuyorsun neden bu kadar içtin?

Y/N:Beni işten attıran o kişiyi bir bulsam saç baş yolucam onu hep iftira attı sonra amacına ulaştı beni kovdurdu.

B:Bunun için mi bu kadar içtin?

Y/N:Sen hep sorumu sorarsın?

B:Bazen evet.

Y/N:O zaman sus.

Adam gülerek önüne döndü belliki senin bu halin komiğine gitmişti ayrıca senden etkilenmişti bu adam.

Daha senin adını bile bilmiyordu ama bu seni son görüşü değildi bunu biliyordu.

<3

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin