Natasha Romanoff

469 20 28
                                    

Nat çok tatlısın ❤️

İyi okumalar 💫
_____________________

Natasha ile çok yakın arkadaştınız fakat aranızda geçen büyük bir kavgadan sonra küstünüz ve uzun bir süredir konuşmuyorsunuz Natasha ile çok yakın arkadaş olduğun için Avengers ile de güzel anlaşıyordunuz Nat ile küssende onlar ile olan bağını koparmamıştın.

Tony yaptığı bir partiye seni de çağırdı Nat'ın da orada olacağını bildiğin için kabul etmedin çünkü onunla konuşmaya kendini hazır hissetmiyordun ama sen ne kadar kabul etmesende Tony ve Steve seni çok zorladılar sen de kabul etmek zorunda kaldın.

Parti için çokta ışıltılı olmayan bir elbise seçmek istedin kıyafet dolabının önüne geçtin ve bir elbise seçtin.

Elbiseyi giydin altına siyah renkte bir topuklu ayakkabı giydin ve saçlarını düzleştirdin nude tonlarında bir makyaj yaptın aynadan kendine son bir kez bakıp evden çıktın arabana binip partinin olacağı yere doğru sürmeye başladın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbiseyi giydin altına siyah renkte bir topuklu ayakkabı giydin ve saçlarını düzleştirdin nude tonlarında bir makyaj yaptın aynadan kendine son bir kez bakıp evden çıktın arabana binip partinin olacağı yere doğru sürmeye başladın.

Partinin olacağı mekana geldiğinde içeri girdin ve etrafa baktın bir anda Nat ile göz göze geldiniz birbirinize uzun bir süre baktınız sen dayanamayıp arkanı döndün tam gidecekken birine çarptın kafanı kaldırdığında bunun Clint olduğunu gördün.

C:Nereye gidiyorsun Y/N? Yine Natasha'dan mı kaçıyorsun

Y/N:Ne yapmamı bekliyorsun Clint onunla konuşmaya hazır değilim ben

C:Sen kendini öyle kandırıyorsun şimdi gel ve bizimle masaya otur

Clint seni kolundan çekerek Avengers'ın olduğu masaya götürür herkese bir selam verip Steve'in yanına oturursun.

S:Sonunda gelmişsin

Y/N:Aslında gidiyordum da Clint'in zoru ile geldim masaya

Clint'e gözlerini kısarak bakarsın o da sana şirince gülümser ve içkisinden bir yudum alır.

T:Y/N geleceğini düşünmüyordum ama beni yanılttın güzel

Y/N:Siz o kadar ısrar edince gelmek zorunda kaldım

Natasha'nın bakışlarını üzerinde hissediyordun ama ona dönüp bakmamakta kararlıydın eline bir içki aldın ve onu içmeye başladın.

Natasha'nın sıkılıp kalktığını gördün o dışarı çıktığında sen de onun peşinden gittin tüm cesaretini toplamıştın ve artık konuşmanın gerektiğini düşünüyordun.

Dışarı çıktığında Natasha'yı görüp onun yanına ilerledin senin geldiğini gören Natasha seni umursamamaya çalışıyordu.

Y/N:Nat konuşabilir miyiz?

N:Neden?

Y/N:Sadece konuşmak ve aramızdaki bu sorunu çözmek istiyorum

N:Bence birbirimize söylediğimiz lafların geri dönüşü yoktu Y/N

Y/N:Bence var ve bunu konuşarak çözebiliriz

Natasha sana döndü seni süzdü ve derin bir nefes verip konuştu.

N:Üzgünüm Y/N ama Y/N DİKKAT ET!

Natasha seni arkandaki silahlı adamdan korumaya çalışmıştı ama olmamıştı sen karnında hissettiğin derin bir acı ile elini oraya götürdün ve vurulduğunu anladın.

Natasha'nın kucağına düşmüştün ve sen onun kucağındayken o seni vuran adamı vurmuştu sonra ise sana dönüp bağırdı

N: HAYIR!!

İçeriden çıkan ve seni gören Avengers yanınıza geldi seni en son biri kucaklamıştı ama sonrası karanlık.

Gözlerini açmaya çalıştığında beyaz bir ışık seni engellemişti gözlerini kapatıp ışığa alıştığında tekrar açtın etrafına baktım boş ve bembeyaz bir odadaydım yattığın yerden doğruldun ve etrafı incelemeye başladın.

Korkmaya başlıyordun burası neresi diye düşündün ama her yer beyazdı ne oldu yoksa ölmüş müydün?

Birden kapı açıldı ve içeri Natasha girdi yüzündeki gülümseme ile sana yaklaşıyordu yanına geldi ve sana eğilip konuştu.

N:Kalbimi kırdın Y/N seni asla affetmiycem biliyorsun değil mi? Beni yanlız bıraktın gittin sen bana ağır laflar söyledin bunların bedelini ödemelisin Y/N sen en yakın arkadaşını çok kırdın

Dedi ve geri çekildi elindeki silahı sana doğrulttu.

Y/N:NAT BUNU YAPMA NATASHA HAYIIR!!

N:Y/N uyan Y/N!!

Uyandın ve tekrar etrafına baktın normal bir hastane odasında olduğunu görünce derin bir nefes verdin sana bakan Natasha'ya sarıldın.

N:İyi misin sen?

Y/N:Natasha çok çok çok özür dilerim seni çok kırdım hepsi benim hatamdı beni affedebilir misin?

N:Sadece senin hatan değildi ben de hatalıyım ben seni affettim peki sen beni affeder misin?

Y/N:Ettim bile

Birbirinize uzun bir süre sarıldınız ve Nat ile tekrar barıştığın için mutluydun.










Nat sana bayılıyorum çok güzelsin ❤️

Evet yeni bölüm geldi YEHUUU

Umarım beğenmişsinizdir 💞

Bu arada lütfen yorum da yapın yorumlarınız beni güldürüyor 💙

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin