Baslamadan kucuk not:Ilk bolumu bir sorundan dolayi en son bolumlerde oradan okuyup donebilirsiniz geri buraya
Eveeeeet Tom Holland bölümünün devamı✨
Bu özel bölümü beğendiniz ben de devamını yazdım 💕
Bölümü okurken bir şarkı dinlemek isterseniz 🎶Little Do You Know🎶 dinleyebilirsiniz
İyi okumalar 💙
_____________________Sabah uyandın ve yatakta tavana bakarak her zaman yaptığın gibi hayatı sorguladın bu senin sabah kalktığında yaptığında yaptığın ilk şeydi.
Hayatı sorguladıktan sonra kalktın ve banyoya gidip elini yüzünü yıkadın tekrar yatağına gidip oturdun telefonu eline alıp Instagram'da mesajlar kısmına girdin yine Tom'dan bir mesaj vardı onunla dünki konuşmanız aklına geldi ve gülümsedin mesajı açıp cevapladın.
tomholland2013☑️
T:Günaydın şair
Günaydın spider
T:Bana hep spider mı diyeceksin?
Belki bir sorun mu var?
T:Yok hayır bir sorun yok sadece sordum
Peki sen de bana hep şair mi diyeceksin?
T:Evet bir sorun mu var?
Hayır sadece sordum :)
T:Kahvaltı yapman lazım senin çabuk aç kalma şair ;)
Tamam Holland sen de aç kalma ;)
~•~
Tom sabah kalktığında aklına ilk şair geldi o kız onu mutlu ediyordu hiç bir an aklından çıkmıyordu senden bu kadar hoşlanması normal miydi? BilmiyorduÇünkü daha tanımadığı bir insandan bu kadar etkilenmesi normal değildi ama belki onu tanıyabilmek için bir yemek teklifi edebilirdi evet Tom yemek teklifi edicekti ve birbirlerini daha iyi tanıycaklardı.
Tom telefonu eline aldı ve kızla konuşmaya başladı kız çok kibar eğlenceli tatlı biriydi Tom'a göre,mesajlaşırken yine gülümsüyordu Tom sürekli gülümsüyordu çünkü kızı aklından çıkarmıyordu
Tom kızı yemeğe davet edeceği sırada daha erken olduğunu düşündü ayrıca bu durumu biraz daha düşünmesi gerekiyordu bu yüzden mesajı silip baştan yazarak sohbeti bitirdi.
~•~3 ay sonra~•~
Nerdeyse 3 aydır Tom ile konuşuyordun birbirinizi yavaş yavaş tanımaya başlamıştınız.
Yine oturup şiir yazıyordun ama bu sefer yazarken Tom'u düşünmeye başladın ilham kaynağın o olmuştu ona karşı farklı hislerin vardı ama bunları hemen söylemek yerine zamana bırakmaya karar verdin çünkü onun sana karşı hisleri varmıydı bilmiyordun hatta onun sana karşı hislerinin olma ihtimali olmadığını biliyordun boş bir ümit diye düşündün ama insan kime aşık olacağını bilemiyordu işte.
Şiirini yazarken kolay yazmıştın güzel bir şiir yazmıştın şiirini bitirince tekrar bir bakıp okudun.
İki Kalp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
Hayran KurguHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...