İyi okumalar ❤️
_______________________Hayatının aşkı Tony Stark gözlerinin önünde ölmüştü ve şimdi onun cenazesinden dönüyordun için çok acıyordu gözlerinden yaşlar süzülüyordu buna engel olamamıştın. Sürekli eski anılarınız geliyordu aklına eski lise anıları bunlar senin daha çok ağlamana neden oluyordu ama gözyaşlarını elinin tersi ile sildin ve aklına eski güzel bir anınızı getirdin.
Flashback
T:Hadi ama Y/N bunu yapabilirsin.
Y/N:Hayır Tony bunu yapamam örümcek fobim var bunu biliyorsun.
T:Evet biliyorum ve bunu yenmene yardımcı olmaya çalışıyorum bebeğim.
Şuan tek yaptığın şey örümcekle bakışmamaya çalışmak çünkü eğer ona bakarsan bayılabilirsin.
T:Y/N artık bakıcak mısın şu tatlı *yüzünü buruşturur* örümceğe ayrıca madem fobin var Peter'a nasıl yaklaşıyorsun ve bakabiliyorsun
Y/N:Ahhh Tony Peter farklı bu örümcek farklı.
Tony seni bakman için zorladı ama sen kendi kendine kaşınıp duruyordun sanki üstünde bir örümcek geziyor gibiydi bir süre sonra örümcek ile göz göze geldin yine fenalaşmıştın ve bu sefer bayılmak üzereydin.
Y/N:Tony galiba ba-
Cümleni tamamlayamadan bayılmıştın.
***********
Gözlerini açtığda yatakta yatıyordun ve Tony başında senin uyanmanı bekliyordu.T:Bebeğim sonunda uyandın özür dilerim senden çok özür dilerim seni zorlamamlıydım.
Y/N:Tony sorun değil bir şeyim yok hem bir daha beni örümcek görmeye zorlamazsın
T:Evet bir daha yapmam beni çok korkuttun.
Kıkırdadın ve yattığın yerden kalkıp Tony'e sarıldın.
Flashback Finish
Onun senin için yaptığı çok şey vardı ve ona bunlar için çok minnettardın hatta bu olaydan sonra azıcıkta olsa yine senin örümcek fobini yenmen için zorladı ama o da işe yaramamıştı.
Aşkınız çok kuvvetliydi lise zamanından bu yana ona hep aşıktın aşık olmaya devam ediyordun Tony ile birbirinize ilk lise 2'de açılmıştınız o anın heyecanı çok güzeldi.
Flashback
Y/F/N:Hadi kızım açıl artık Tony'e ne yani lise bitene kadar açılmıycak değilsin ya bir yıldır platoniksin.
Y/N:Nasıl açılacağımı bilmiyorum ya hislerimiz karşılıklı değilse ya da beni sadece kullanıp atılıcak bir kız görüyorsa.
Y/F/N:Sen körsün bak gerçekten körsün adam sana apaçık hislerini belirtiyor ama sen göremiyorsun bunu ve her fırsatta ondan kaçıyorsun belki konuşsan sana hislerini açıkcak
Tony'e tam bir yıldır aşıksın ondan geçen sene hoşlanmaya başlamıştın ve onu tanıdıkça daha çok hoşlandın çok zekiydi çok yakışıklıydı hele o gülüşü seni senden alıyordu ama bu hislerini hep sakladın hislerinin karşılıksız oluncağından korkuyordun fakat korkunun bir anlamı yoktu artık açılma vakti gelmişti biraz daha hislerini saklarsan Tony'i kaçırabilirdin başka bir kızla onu görmek ise kalbine hançer saplanmış gibi olurdu düşüncesi bile bu hissi veriyordu sana.
Y/N:Tamam gidiyorum ve açılıcam
Bahçede ağaca yaşlanmış duran Tony'nin yanına gidiyordun senin geldiğini görünce güldü ve yaslandığı yerden dikeldi.
T:Hey! Y/N nasılsın?
Y/N:İyiyim Tony ama biraz konuşmamız lazım.
T:Evet konuş bakalım
Y/N:Tony hiç uzatmak istemiyorum ve burada söyleyeceğim
Derin bir nefes aldın o nefesi verirken konuştun.
Y/N:Tony ben senden neredeyse bir yıldır hoşlanıyorum ve artık bunu saklamak istemiyorum.
Bunları hızlı söylemiştin bu yüzden Tony sadece sırıtıp yüzüne bakıyordu sanırsam senden hoşlanmıyor diye tam gidiyordun ki seni belimden tutup kendine çekti ve dudaklarınızı birleştirdi işte o an hayatının en güzel anı olmuştu.
Flashback Finish
Eski anılar, keşke o günlere geri dönebilsem diyordun bazen ama böyle bir şey olamıyacağınıda biliyordun.
İkinizde yıllar geçse bile hâlâ liseli aşıklar gibiydiniz Tony her zaman seni sevdiğini dile getirirdi,onunla beraber zırh yapardınız,geceleri uyumazsa bende uyumam diye tehditler ederdin ve sana dayanamayıp beraber sarılarak uyurdunuz siz hep birbirinize iyi gelirdiniz ama şimdi sana iyi gelen bir şey yoktu fakat sen Tony için hayatta kalıcaktın ve Peter için.
(Bölümü düzeltirken bir kötü oldum :'(
Nasılsınız?
Tabi bu bölümden sonra bunu sormak saçma oldu.
Bölümü yazarken ağladım 🤧
Umarım beğenmişsinizdir 💞
❤️💕💖💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...