Pietro Maximoff 2

472 22 35
                                    

Giriş konuşması yine yok bxbdbsns

26.Bölümün devamı

İyi okumalar ✨
___________________

P:Nerede o pis herifler öbür konuları sonra konuşacağız.

Y/N: Bilmiyorum

W:Sana yazdıkları şeyleri göstersene bi

Telefonunu çıkartır ve mesajları gösterirsin Wanda ile Pietro annenin fotoğrafını görür incelelediler mesajları okudular ve Pietro okudukça sinirleniyordu.

P:Bu göt herif sana neden tatlış diyor lan şimdi işin bitti senin

W:Pietro sakin ol ve içeri geçelim burada böyle durarak olmaz

İçeriye girdiniz Pietro kapıyı kapattı ve koltuğa oturdunuz sen dirseklerini dizinin üstüne koydun ellerinle ise yüzünü kapatıp düşünmeye başladın düşünürken annenin o hali aklına geldi ve gözlerinden yaşlar süzüldü.

Yanına biri oturdu ama bakmadın yanına oturan kişi sana sarıldı ve sen de hemen karşılık verdin çünkü buna ihtiyacın vardı sarılan kişi Wanda'ydı bu sarılma sana iyi gelmişti.

W:Tamam ağlama geçicek bunlar kurtarıcaz anneni

Y/N:Bunlar benim suçum Wanda hepsi benim suçum keşke annemle kalsaydım

"Başladı işte bir suçu olmamasına rağmen tüm suçu kendine atan kız rolüne girdi"

W:Hayır bunlar senin suçun değil hiçbir şey senin suçun değil

Wanda senden ayrıldı ve göz yaşlarını sildi.

W:Ben kahve yapıp geliyorum sen de ağlama bulucaz anneni

Dedi seni göstererek ve mutfağa gitti sen gözlerini yere dikmiş düşünüyordun şimdi ne yapacağını annene ne olacağını o adamları nasıl yakalayacağınızı.

Camlar açıktı ve hava soğuk olduğu için üşüyordun ama bunu umursamadın titrediğinin farkında bile değildin Pietro senin titrediğini görünce camı kapatıp senin üstüne battaniye attıp.

"Gerizekalı kafama geldi şurada bir düşünemiyoruzda"

Battaniyeyi sırtına attı ve önüne eğilip çeneni kaldırdı gözlerinizi buluşturdu.

P:Y/N lütfen yapma böyle yıpratma kendini

Y/N:Pietro...

Sesin kısık ve titrek çıkmıştı

P:Söyle güzelim

Y/N:Sarılabilir misin?

"Bunu soracağına direk sarılsana neyse"

Pietro seni kendine çekti ve sarıldı onun huzurlu kollarında olmak sana iyi hissettiriyordu uzun zaman sonra ona sarılmak güzeldi.

"Yazar biraz odun o yüzden pek fazla romantiklik yapamadı"

Wanda elinde kahveler ile içeri girdi sizi öyle görünce yüzüne bir gülümseme yayıldı siz ayrılınca kahvelerinizi verdi ve oturdu Pietro senin yanına oturmuştu sessizce kahvelerinizi içtiniz senin ağlamaktan dolayı uykun gelmişti bu yüzden uyudun.

Oturma odasından gelen ses ile gözlerini açtın saate baktın gece 03.30'du korktun odada her zaman bulundurduğun beyzbol sopasını eline aldın.

"Ben o sopaya Haydar demeyi tercih ederim"

Odanın kapısını yavaşça açtın kafanı dışarıya çıkarıp oturma odasına baktın arkası dönük bir adam vardı içeride yavaş adımlar ile oturma odasına ilerledin adamın hâlâ arkası dönüktü ve bir şeyler yapıyordu sopayı yukarıya doğru kaldırdın ve tam sen vurucakken

"Bekle bekle ilk önce sopaya tükürmen ve vururken ya Allah demen lazımdı olmadı böyle"

Tam sen vurucakken adam arkasını döndü ve sopayı tuttu tabi sen o anki korku ile çığlık attın evdeki herkes uyanmıştı Pietro koşarak yanına geldi ışığı açtı ve tuhaf bir manzara ile karşılaştı

"Pietro evin için de koşma yavrum"

Sen vurmak için sopayı havaya kaldırmışsın ama Vision onu tutmuştu senin gözlerin hâlâ kapalıydı.

P:Vision? Y/N? Ne oluyor burada

Y/N:Vision?

V:Ben aslında kapıyı çaldım ama kimse duymadı sonra pencereden girmek zorunda kaldım herkesin uyuduğunu gördüğümde gidiyordum tam o sırada Bayan Y/S/N geldi.

Y/N:Ohh Vision özür dilerim

V:Sorun değil

W:Tamam hadi herkes yatmaya

Herkes yatağına geri döndü ve uyuduk

Sabah saçlarının oynanması ve yanağına konulan bir öpücükle uyandın.

"Hangi mal uyandırdı beni başlarım sakince uyandırmana ben kendim uyanırım zaten neden sen kaldırıyorsun neden???"

P:Kalk hadi Y/N

"Sanane oğlum bak sabah sabah sinirlendim bi git uyuyayım ya"

Gözlerini açtın

"Kapa lan geri gözlerini ALLAH RIZASI İÇİN BIRAKIN BENİ"

Karşında Pietro'yu görünce yüzüne bir gülümseme yayıldı ve senin güldüğünü gören Pietro'da güldü.

Bu anınızı bozan Wanda'nın koşarak odaya dalması oldu.

Hehehe bir sonraki partı final partı olucak büyük ihtimalle

Aslında tek bir bölümlük olacaktı ama devam ettirdim

Bu arada iç ses sabah alarm beni uyandırdığında ki tepkim nsndndn

Neyse umarım beğenmişsinizdir 💞

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin