Steve Rogers

459 22 67
                                    

İyi okumalar💛
____________________

S:Sevgilim,motosiklete binmek istediğinden emin misin?

Steve'in sorusuna gözlerini devirdin.

Y/N:Steve on bininci kez söylüyorum evet binmek istiyorum ve eminim şimdi lütfen yolumdan çekil.

Steve yavaşça önünden çekilecekken hızlı bir şekilde yine önüne geçti.

S:Ya bir şey olursa,kaza falan yaparsan ne olucak?

Of'ladın bu sefer Steve'in motosikletini almıştın ve motosikletle biraz gezmek istiyordun fakat Steve senin bir türlü önünden çekilmiyordu.

Y/N:Steve bak şuan motosikletin üstündeyim önümden çekil artık.

Steve sana yaklaşıp kaskını kontrol etti.

S:Kaskını takmışsın güzel,nasıl süreceğini biliyorsun bak kurallara uyacaksın heyecan yapma sakın sürerken ve sakın ama sakın kimseyle yarışa girme biri sana böyle bir teklifte bulunursa diye söylüyorum.

Y/N:Tamam Steve,kaskımı taktım,kurallara uyacağım,nasıl süreceğimi biliyorum,heyecan yapmayacağım ve sakın ama sakın kimseyle yarışa girmeyeceğim.

Steve kafasını aşağı yukarı 'tamam' anlamında salladı ve senin önünden çekildi sen de Steve çekildiği an gaza bastın.

Çok olmasa da hızlı gidiyordun ve motosikleti sürerken çok eğleniyordun ilk defa Steve'in motosikletine binmiştin.

Kırmızı ışıklarda durduğunda yanına motosikletli başka biri durdu ve aynı an da kafanızı çevirip birbirinizin sürdüğü motosikletlere baktınız ilk önce sonra ise göz göze geldiniz.

X:Güzel motosikletmiş.

Y/N:Seninki de.

Adama gözlerini kısarak baktın sen öyle bakınca o da sana öyle baktı bir süre bakıştınız.

X:Yarışa var mısın? Bir sonraki kırmızı ışığa geldiğimiz de yarış bitecek.

Tam cevap vereceğin sırada Steve'in dedikleri aklına geldi.

S:Kaskını takmışsın,güzel nasıl süreceğini biliyorsun bak kurallara uyacaksın, heyecan yapma sakın sürerken ve sakın ama sakın kimseyle yarışa girme biri sana böyle bir teklifte bulunursa diye söylüyorum.

Steve'in dedikleri kafanı karıştırırken ne cevap vereceğini bilemiyordun adam ise senin korktuğunu düşünmüştü alaycı bir şekilde güldü.

X:Korkma bir şey olmaz ayrıca çabuk ver kararını yeşil ışık yanacak birazdan.

Kafanı kaldırıp gökyüzüne baktın derin bir nefes alıp bakışlarını tekrar adama döndürdün.

Y/N:Ben korkmuyorum ve hadi yapalım şunu.

X:Tamam,hadi yapalım.

Önüne dönüp öne doğru biraz eğildin ve yeşil ışık yandığı an da kendi aranızda yaptığınız yarış başlamıştı şuan aynı hizada olsanız bile biraz daha hızlanınca aranızda ki farkın açılacağını biliyordun.

Daha çok gaza bastın aranızda ki farkı biraz açmaya ve öne geçmeye çalıştın fakat adam sana yetiştiyordu hatta öne bile geçecek gibi oluyordu fakat sen buna izin vermiyordun.

Sağa dönmen gerekiyordu bunun için sağ şeride doğru geçtin sağ döndüğünde sana çarpmak üzere olan arabadan kaçarken kontrolü kaybettin ve motosiklet ayrı bir tarafa sen ayrı bir tarafa savruldun sonrası karanlıktı.

Gözlerini açtığında sana sinirli bir şekilde bakan Steve ile karşılaştın korkup yana doğru kayarak geri çekilmeye çalıştın.

S:Kaçmaya çalışma Y/N kaçamazsın.

Oturur pozisyona gelmek için hareket ettiğinde sana yardım etti ve oturdun o da seni biraz yana iterek yanına oturdu kafanı onun göğsüne koyup kollarını beline doladın o da kolunu senin beline koydu.

S:Y/N,benim derdim motosiklet değil ona ne olursa olabilir umurumda değil ben sana bir şey olmasından korkuyorum bu yüzden sana motosiklete binmen konusunda fazla korumacıyım.

Y/N:Biliyorum Steve ve özür dilerim böyle bir şey yapmamalıydım yarışa girmemeliydim.

S:Evet bunu yapmamalıydın ama sorun yok şuan iyisin ve sana bir şey olmadı önemli olan bu zaten.

Steve'in dediği gülümsemene sebep olmuştu sardığın kollarını daha çok sıktın ve huzurlu bir şekilde geri uykuya daldın.








Ne yazacağımı bilemedim buraya kemnsnsjnajwnw

Bir soru sorayım:

Marvel karakterlerinden sadece üç kişi ile tanışma şansınız olsaydı bunlar kim olurdu?

Ben de cevaplayacağım:

Kesinlikle Natasha ile tanışmak isterdim

Pietro ile de çok tanışmak isterdim

Bir de Bucky ile tanışmak isterdim.

Neyse umarım beğenmişsinizdir 💞

Bu arada 10k okumaya ulaşmışız hepinize teşekkürler🥺❤️

Sizi seviyore ❤️👄❤️

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin