Tony Stark

369 31 23
                                    

82.bölümün devamı

İyi okumalar🧡
____________________

T:Peki anlatacağım.

S:Güzel başla anlatmaya.

Tony derin bir nefes aldı ve gözlerini Steve'den çekip yere eğdi bir süre düşündü yere bakarak anlatamadı Steve ise Tony için bunun zor olduğunu anladı anlatmaya çok zorlamadı ama Y/N ile barıştıracaktı.

Tony anlatamıyordu ağzından tek bir kelime bile çıkmıyordu Y/N'e hiçbir zaman iyi bir baba olmadığını biliyordu bunun bir bahanesi de olamazdı Y/N'e babalık yapamadı sürekli özür dilemek istedi ama affetmeyeceğinden korktu.

Tony artık senden özür dilemek istiyordu bu yüzden kafasını kaldırıp Steve'e baktı.

T:Ben gidiyorum.

Tony hızlı adımlar ile ilerliyordu.

S:Nereye gidiyorsun?!

Tony durdu ve arkasını döndü.

T:Y/N'in yanına.

S:O kulede değil.

T:Kulede değilse nerede?

S:Kuleden çıktı ve gitti nereye gittiğini bilmiyorum.

T:Peki o zaman ben bulurum nerede olduğunu.

Tony çıkıp gittiğinde Steve arkasından gülerek baktı.

Sen ve Pietro ise yağmurda ıslanmış ve eğlenmiştiniz ama sonradan kuleye dönmeniz gerektiği için Pietro ile kuleye gelmiştiniz.

N:Siz neden ıslaksınız?

Natasha'nın sorusu üzerine birbirinize bakıp güldünüz ve tekrar Natasha'ya baktın.

Y/N:Yağmur yağıyordu biz de biraz eğlendik.

N:Her yeri ıslatıyorsunuz gidin ve üstünüzü değiştirin.

Wanda'da geldiğinde size baktı.

W:Niye ıslandınız siz?

P:Yağmur yağıyordu biz de biraz eğlendik kardeşim.

Y/N:Ben daha fazla aynı soruları cevaplamak istemiyorum ve gidiyorum.

Arkanı döndüğünde Tony ile göz göze geldin yüzünde ki gülümseme soldu kaşların çatılmıştı daha fazla orada durmayıp gitmek istedin yanından geçerken konuşması ile durdun.

T:Y/N durur musun?

Hiçbir şey söylemedin sadece Tony'nin ne diyeceğini bekledin.

T:Seninle konuşmak istiyorum.

Y/N:Ama ben istemiyorum.

T:Lütfen sadece beni bir dinle.

Y/N:İstemiyorum dedim.

Tony'nin yanından ayrıldığında odana gittin üstünün ıslak olmasını umursamadan yatağa oturdun gözlerin tekrar doldu ama bu sefer ağlamadın ağlamak istemiyordun sadece oturup düşündün.

*****

Yatakta oturup kitap okuyordun Tony'nin seninle konuşmak istemesinden beş gün geçmişti ve o zamandan beri seninle konuşmak için her şeyi deniyordu fakat sen kabul etmiyordun.

Kitabını okumaya devam ederken odadaki camın kırıldı ve içeriye siyah maskeli,uzun saçlı,demir kolu olan bir adam adam girdi kitabı yatağa koyup hızlıca ayağa kalktın.

B:Merhaba Y/N Stark.

Adam sana doğru yaklaştıkça sen geri geri gidiyordun.

Y/N:Sen kimsin?

Cevap vermedi ve üzerine yürümeye devam etti sen daha fazla geriye gitmeyip olduğun yerde durdun sana yaklaştığında seni yakalayacağı sırada demir kolunu tuttun.

Y/N:Demir kolun baya havalıymış yanlız.

Öbür eliyle seni yakalamaya çalıştı ama sen onu da tuttun ve hızlı bir şekilde iki kolunu da çekti elini yumruk yaptı sana vuracağı sırada sen kafanı yana eğdin yumruğu sert olduğu için duvarı kırmıştı bu anı fırsat bilip kaçmaya çalıştın kapıya vardığında seni saçından yakaladı ağzından küçük bir çığlık kaçtı saçında ki elini tuttun döndün elini saçından çektiğinde bu sefer sen elini yumruk yapıp ona vurmaya çalıştın fakat sürekli kaçıyordu karnına doğru bir tekme attığında az da olsa geri gitti sen tekrar kaçmaya çalıştığında kapıya doğru bir bıçak fırlattı.

Y/N:Ah,hadi ama kaçamıyorum bir türlü.

Kapıda ki bıçağı aldığında onun üzerine yürüdün bıçak ile ona vurmaya çalıştın ama buna izin vermiyordu kapının kırılma sesi geldiğinde arkana baktın dikkatin dağıldığı için adam seni yakaladı ve seni bayılttı en son gördüğün şey arkanızdan bakan Tony oldu.

Bunu da burada bırakıyorum.

Bu da final partı olamadı çünkü işleri baya uzattım Winter Soldier girdi işlerin içine kmsjanahsbsbsn

Bu bölüm pek içime sinmedi aslında.

Umarım siz beğenmişsinizdir 💞

Sizi seviyore 💙

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin