Peter Parker

403 25 38
                                    

Medya çok tatlı ❤️

İyi okumalar🕷️
___________________

Y/N:Peter şu haline bir bak

Peter'ın yaralarını sararken aynı zamanda da konuşuyordun Peter bir görevden dönmüştü ve her yeri yaraydı.

Y/N:Ben dedim sana göreve ben de gelmeliydim bak şu haline ne olmuş

P:Sevgilim orada seni koruya- Ah!

Yarasına yanlışlıkla fazla bastırmıştın bu da onun canını yakmıştı.

Y/N:Peter benim annem Natasha Romanoff kendimi koruyabilirim.

(Annemiz nasıl Natasha oluyor demeyin bu bir hayal et kitabı her an her şey olur sonuçta hayal ediyoruz ve hayaller sınırsızdır)

Peter senin gözlerinin içine baktı.

P:Biliyorum sen kendini koruyabilirsin ama orada sana bir şey olabilirdi hem şu halime bak sen de aynı duruma düşseydin ne olurdu? Senin için ne kadar endişelenirdim biliyor musun?

Y/N:Peter, ben senin için endişelenmiyor muyum sence? Üzülmüyor muyum sanıyorsun şu haline bir bak seni böyle gördüğümde ne kadar endişelendim senin için.

P:Haklısın Y/N özür dilerim.

Y/N:Özür dileme bir suçun yok sadece beni korumak istedin seni anlıyorum.

Peter'ın gözlerine baktın o da seninkilere baktı ama bir süre sonra gözleri dudaklarına kaydı ve sana yaklaşmaya başladı sen de ona yaklaştın dudaklarınızı birleştireceğiniz sırada Natasha içeri daldı.

N:Peter,iy- ah ayrılın çabuk tamam gözlerimi kapattım ayrıldınız mı? Peter Parker kızıma neden bu kadar yakınsın?

Annenin birden odaya dalması ile panikledin ve Peter'ın yanından kalkarken onun yarasına bastın.

P:Ah!

Peter bağırınca elini hızlıca çektin ve yaraya üflemeye başladın.

Y/N:Özür dilerim,özür dilerim yanlışlıkla oldu çok aptalım.

Peter gülünce yaraya üflemeyi bıraktın ve ona baktın.

P:Tamam,sorun değil bir şey olmaz

N:Ne oluyor yoksa yara temizleme bahanesi ile başka şeyler mi dönüyor burada?

Elini alnına vurdun ve annene döndün.

Y/N:Hayır anne sadece Peter'ın yarasını temizledim.

Natasha sana 'ben bunu yer miyim?' bakışı atınca elini tekrar alnına vurdun.

N:Neyse Peter'da iyi olduğuna göre ben gideyim sizde sadece yara temizlemeye devam edin.

Natasha sana göz kırparak odadan çıkınca yanaklarında bir sıcaklık hissettin ve kızardığını anladın hemen ellerini yanaklarına götürdün.

P:Utanınca çok tatlı oluyorsun

Peter'ın bunu senin daha fazla utanman için söylediğini bildiğin için ona kaşlarını çatarak baktın.

Y/N:Parker, sus!

Peter güldüğünde ona yastık fırlattın oda ben suçsuzum der gibi ellerini havaya kaldırdı.

P:Tamam bir şey demedim.

Onun yanına oturuduğunda sana döndü ve sen de ona baktın birbirinize yine yavaşça yaklaştınız bu sefer dudaklarınızı birleştirmiştiniz ayrıldığınızda konuştun.

Y/N:Bu sefer odaya annem dalmadı iyi ki

Peter bu dediğine gülünce sen de güldün.



Nat kapıyı tıklatabilirdin niye dalıyorsun içeri ya ksjsjsbhsjbehwoehanajwjs

İstek karakter alayım buraya kimi yazacağımı bilemiyorum.

Umarım beğenmişsinizdir 💞

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin