Pietro Maximoff

466 29 62
                                    

İyi okumalar 💙
____________________

Avengers ile Stark kulesindeydiniz ve herkes sohbet ediyordu herkesin keyfi yerindeydi ama senin ki yerinde değildi çünkü sabah Peter ile kavga etmiştiniz kavgadan sonra ise Peter yüzüne bile bakmamıştı hatta senden özür bile dilememişti.

Bu seni daha çok üzüyordu ama eğer o yüzüne bakmıyor özür dilemiyorsa sen de onun yüzüne bakmazdın ve bakmadın da fakat kimseyle konuşmuyordun senin bu mutsuz halin Steve'in dikkatini çekmişti bu yüzden yanına yaklaştı.

S:Y/N iyi misin?

Steve'in sorusu ile ona döndün ve kafanı aşağı yukarı salladın.

Y/N:Evet,iyiyim neden sordun?

S:Kimseyle konuşmuyorsun ve mutlu da görünmüyorsun o yüzden sordum.

Y/N:Merak etme bir sorunum yok.

Steve tekrar yüzüne baktı aslında iyi değildin birinin sarılmasına ihtiyacın vardı şuan da ve Steve senin neye ihtiyacın olduğunu anlamıştı bu yüzden sana sarıldı.

Siz sarılırken Tony hemen aranıza girdi ve sana öldürücü bakışlar atıyordu.

T:Hey,seni küçük cadı bana bak Steve'den uzak dur.

Tony'nin söylediği seni güldürdü.

Y/N:Merak etme Tony,Steve'i senden almam.

Siz üçünüz kendi aranızda gülerken senin telefonun çaldı arka cebinden çıkardın ve arayan kişiye baktın Peter ile kavga etmenize sebep olan John'un aradığını gördün.

Neden aradığını biliyordun ama telefonu açıp açmamak arasında kalmıştın ki birden telefonu elinden biri aldı alan kişiye baktığında Peter olduğunu gördün telefonu kapattı ve sana döndü.

P:Y/N benimle gelir misin lütfen?

Ayağa kalktın ve Peter'ın peşinden gittin terasa çıktığınızda konuştu.

P:Niye sürekli seni arayıp duruyor?

Y/N:Sana açıkladım her şeyi Peter uyarmama rağmen peşimden geliyor.

P:Bana pek onu uyarmışsın gibi gelmedi Y/N.

Derin bir nefes aldın sinirlenmek istemiyordun çünkü sinirlenirsen kötü şeyler olurdu.

Y/N:Bu sabahta aynı şey yüzünden tartıştık Peter sana açıkladım olanları fakat sen yine aynı konuyu açıyorsun ve biz kavga ediyoruz.

P:Y/N sana bu çocuk seni niye arıyor diyorum bunu cevapla.

Y/N:John bana yaptıkları yüzünden pişmanmış bu yüzden arıyor Peter senin sürekli aynı konu yüzünden kavga çıkarmandan ve ben aynı şeyleri sana sürekli anlatmaktan bıktım.

P:Benden bıktın yani bunu böyle uzatarak söylemek yerine direkt söylesene.

Sinirlenmemek için zor duruyordun.

Y/N:Peter benim ağzımdan öyle bir şey çıkmadı ama madem benden duymak istiyorsun onu söyleyeyim evet senden bıktım boş yere çıkardığın kavgalardan bıktım sana bu boş kavgalarından dolayı açıklama yapmaktan bıktım.

P:Demek benden bıktın iyi o zaman ben de senden bıktım bana yalan söylemenden bıktım.

Peter'ın dediği son şey seni daha çok sinirlendirmişti yalan söylememene rağmen yalan söylemek ile suçlanmak senin en çok sinirlendiğin şeydi.

Çok fazla sinirlendiğin için ise işler kontrolün altından çıkmıştı.






Bu bölümde Pietro yoktu ama bir sonraki partta olucak.

Kaos çok hoşuma gidiyor ve bu bölümü yüzümdeki aptal bir sırıtış ile yazdım jdjsjjskwksjjsjsbsbbsjz

Tam bir psikopatım sjdjjskakakwkks

Bir özel gücünüz olucak ama ben nasıl bir özel güç olsun bilemedim bana bir kaç fikir sunarsanız güzel olur.

Neyse umarım beğenmişsinizdir 💞

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin