Loki

449 30 12
                                    

7.bölümün devamı

7.bölümün devamı tuhaf oldu gibi iejswbuawo2kegeh

Kitabın başında yazdığım bir seriydi devamını getirememiştim onu bitirmem gerekiyordu ben de yazıp bitirdim bir de gidip o bölümleri okuyup gelin lütfen:)

İyi okumalar💚
___________________

Loki bir süre bir şey söylemedi.

Y/N:Planın yok değil mi?

L:Hayır.

Loki omuzlarını düşürdü ve yatağa oturdu o sırada da kapı çalmıştı Thor'un gelmiş olabileceğini düşündün.

Y/N:Gir!

Kapı açıldığında Thor kafasını içeriye uzattı sonra tamamiyle içeriye girip kapıyı kapattı gelip sizin önünüzde durdu.

T:Ne yapacağız? Neler olduğunu asla anlamıyorum.

Ofladın ve Odin'in söylediklerini tekrar düşündün Thor ile evlenmek zorundaydın neden böyle bir zorunluluğun olduğunu bilmiyordun,güzel,bir Tanrıça olduğunu öğrendin,gayet iyi,annen ile baban sana yıllarca yalan söyledi şimdi ise gerçekleri onlardan öğrenmek yerine Odin'den öğreniyordun.

Çok tuhaf şeyler yaşıyordun ve hepsi bir an da olmuştu.

L:Y/N?

Loki'nin sana seslenmesi ile ona baktın.

Y/N:Evet?

L:Daldın gittin bir an da.

Y/N:Olan şeyleri düşünüyordum çok saçma şeyler oluyor.

Elinle şakaklarını ovdun ve gidip Loki'nin yanına oturdun.

Y/N:İlk önce buraya geldim sonra Thor ile evleneceğimi öğrendim ondan sonra ise bu yetmezmiş gibi tanrıça olduğum ortaya çıktı annem ile babamdan öğrenmem gereken şeyleri Odin'den öğrendim ahhhh ne oldu bir an da böyle her şey üst üste geldi.

Geriye doğru uzandın şakaklarını ovmayı bıraktın ve ellerini iki yana uzattın gözlerini bir kaç saniyeliğine kapattın geri açtığında aklına hâlâ bir şey gelmiyordu.

Kapı çaldı o an da ve içeriye annen ile Frigga girdiler.

F:İkinizde dışarıya.

Frigga işaret parmağı ile Loki ve Thor'u gösterdi ikiside itiraz etmeden dışarıya çıktığında sadece üçünüz kaldınız sen de uzandığın yerden kalktın

Y/M/N:Nasılsın kızım?

Y/N:İyi değilim anne,iyi değilim.

Frigga sana yaklaştı ve ellerini tuttu.

F:Merak etme Y/N her şey düzelecektir.

Kafanı eğdin ayaklarına bakıyordun sadece.

Y/N:Ben pek düzeleceğinden emin değilim.

Frigga bir elini elinden çekip yanağına koydu ve ona bakmanı sağladı.

F:Kötü şeyler düşünme emin ol her şey düzelecek şimdi biz seni yanlız bırakalım ve biraz dinlen düşünmeye de fırsatın olur.

Annen ve Frigga odadan çıktığında kendini tekrar yatağa bıraktın tavanla bakışıyordun ama hiçbir şey düşünemiyordun.

Yavaş yavaş gözlerini kapadığında bir ses duydun.

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin