Thor

929 39 32
                                    

Thor bölümü geldiiii

Uyarı:Allison'a çok sövüceksiniz istediğiniz kadar sövün heheheh

İyi okumalar 💝

Eğer istek karakter varsa yazabilirsiniz ( ꈍᴗꈍ)
__________________________

Sen sadece aileni öldüren insanlardan intikam almak isteyen birisin sana ailenden kalan tek kişi ablan ve onunla birlikte 3 yıldır dövüş eğitimi alıyordunuz fakat bunu gizli yapıyordunuz size bunun için ablanın arkadaşı yardım ediyordu o çok iyi bir dövüşçüydü.

İntikam için üç yıl beklemek zordu çünkü içinde çok büyük bir kin besliyordun aynı şey ablan içinde geçerliydi sizi 3 yıl beklemeye zorlayan kişi size eğitim veren Allison'du sırf o istediği için yoksa burada bir saniye bile durmaz giderdiniz şuanda aslında beklemek bir yandan mantıklı geliyordu çünkü onlar tam sizi unutmuşken siz karşılarına çıkacaktınız.

Beklemeye değmişti sonunda intikam gününüz gelmişti bugün Allison da size yardımcı olacaktı sadece ikiniz yapamazdınız bunlar bir örgüttü ama belki üç kişi şansınız az da olsa vardı.

A:Bugün bir iki arkadaşımda bize yardım edicekler

Y/S/N:Ne! Bize bundan bahsetmedin ve şimdi mi bahsediyorsun önceden söylemeliydin bunu.

A:Söylediğime pişman etme!

Allison bunu söylerken sesi biraz yükselmişti sabahtan beri böyleydi Allison,ve sen bu kızda bir şeyler olduğundan şüphelenmeye başlamıştın ona dikkat etmen gerektiğini düşündün.

Y/N:Hadi çıkalım.

A: Bekleyin şimdi olmaz.

Y/N:Sana mı sorucam çıkalım işte.

A:Bak beni sinirlendirme küçük cadı.

Y/N:Sen kime küçük cadı diyorsun pis yelloz.

A:Ahhh demek zamanı geldi ben de sizi bekliyordum.

Arkadan bir kaç siyah maskeli adamlar geldi sizi yakalamaya çalıştılar ama sen tüm öğrendiğin hareketleri denedin hiç biri işe yaramıyordu her yaptığın hareketi biliyorlardı çok uzun bir uğraşın sonunda sizi yakaladılar onlardan kurtulmak için çok debelendin ama adamlar duvar sanki mübarek ne kadar vursanda bir kıpırdama bile yoktu.

A:Hahaha sizi yakaladım ne oldu ağlayacak mısın?

Y/N:Hayır bunlardan kurtulunca silahı götüne mi soksam diye düşünüyorum.

Y/S/N:Ne kadar pislik bir insanmışsın sen Y/N.

Y/N:Abla cidden mi? Burada pislik ben mi oluyorum?

Y/S/N:Boşver tek derdim buradan kaçabilmek.

A:*kötü kadın gülüşü* siz çok komik ve tatlısınız ama aileniz gibi sizi de öldürücem merak etmeyin.

Y/N:Bir dakika ne ailemizi sen mi öldürdün.

A:Evet Y/Ncim.

Y/S/N:Senin işin şimdi bitti.

Ablan bir anda arkasındaki adamın ilk önce burnuna dirseği ile vurdu sonra ise bacak arasına bir tekme geçirdi bunu beklemiyor olmalı ki adam yere yığıldı ablanın böyle yapması seni daha çok cesaretlendirdi sen de arkandaki adama aynı şeyi yaptın ve dövüşmeye başladınız .

Dövüşürken zorlanıyordunuz her yerden  siyah maskeli adam fışkırıyordu sanki birini yere serdim mi öbürü geliyordu. Allison'un kaçtığını gördün ama onu takip edemedin ablanı burada tek bırakamazdın.

Senin son adamı yere sermen ile bir anda kapı kırıldı ve içeriye bir kaç kişi girdi bunlarında Allison'a çalıştığını düşündün

Y/N:Eğer Allison'a çalışıyorsanız sonunuz burdakiler gibi olur

Nefes nefese kalmıştın bu yüzden cümleyi biraz zor söyledin ablan size girecekken içeriye eli kolu bağlı arkasında kızıl saçlı bir kadın ve iri yarı sarı saçlı yüzünde maske gibi bir şey olan adam girdi.

T.S:Pekte bizi yere serebilecek bir halin yok gibi.

Y/N:Benim böyle nefes nefese kaldığıma bakmayın.

T:Baya iyi dövüşmüşler yanlız.

Y/S/N:3 yıllık bir eğitim sonrası güzel bir dövüş oldu.

Alisson'a döndün yüzünde alaycı bir gülümseme vardı hemen o gülümsemeyi silip dudaklarını büzdün.

Y/N:Allison ne oldu yoksa ağlıyacak mısın?

Bunu derken Allison'a doğru yürüyordun şuan onu öldüresiye dövmek istiyordun sen ilerledikçe Allison geri kaçmaya çalışıyordu gözlerindeki korkuyu görebiliyordun o da senin gözlerindeki intikam nefreti o nefret dolu gözler ile onun yanına vardın ve kulağına eğildin.

Y/N:Gözlerindeki korku çok belli oluyor dikkat ette o korku daha fazla büyümesin.

Geriye doğru adımladın ve ablanın yanına gittin.

Bir adamın seni izlediğini farkettin sarı kısacık saçları mavi gözleri o yüzündeki gülümseme seni çok etkilemişti.

1 yıl sonra

Bugün Avengers'a katılalı tam bir yıl olmuştu  o günden sonra yeni bir ailen olmuştu herkes senin abin ablan hatta bazen annen ve baban gibiydiler bir kişi hariç ona farklı hisler duyuyordun Thor ona çok aşık olmuştun onu ilk gördüğün andan itibaren onunda senden hoşlandığı barizdi ama siz bir türlü birbirinize açılamıyordunuz ikinizin birbirinize olan hislerinizi herkes biliyordu arada flörtleşiyordunuz ama bu ilişkinin bir adı yoktu.

Sen yine salonda oturup en sevdiğin diziyi izliyordun Thor seni böyle görünce yüzüne bir gülümseme geldi tüm her şeyi aklından silmiş sadece seni izliyordu ve düşünüyordu.

L:Thor artık şu kıza açılsan mı? İkinizin birbirinize olan hisleri çok bariz.

T:Olmaz kardeşim ben yapamam bunu.

L:Ahhh ne kadar zor olabilirki sadece açılıcaksın kıza.

T:Peki deniyeceğim ama deniyeceğim diyorum yapacağım değil.

Loki göz devirir ve oradan ayrılır o ayrılır ayrılmaz Thor'un senin yanına geldiğini görürsün elin ayağın birbirine dolanır.

T:Selam Y/N

Y/N:Selam Thor.

T:Seninle bir şey konuşmam lazım.

Y/N:Evet?

Thor biraz bekledi senin avuç içlerin terlemişti bu yüzden üstüne sildin beklerken daha fazla gerilmeye başladın.

T:Y/N ben senin bana karşı olan hislerin nasıl bilmiyorum ama benimkiler farklı bunlar bir arkadaşın hissedeceği duygular değil bu duygu seni ilk gördüğüm andan itibaren var ve sanırsam bu duygu aşk.

Sen şaşkın şaşkın bakıyorken Thor'un yüzü asıktı vericeğin cevap onun için çok önemliydi eğer hisleri karşılıklı değilse ne oluncağını düşünüyordu.

Y/N:Thor ben de seni seviyorum

Thor bu duyduğu ile şaşırdı sen ne yapacağını bilemeden ona sarıldın.

Artık hislerini saklamaktan kurtulmuştun ve bu hem en güzel hem en mutlu anındı.

(Bölüm düzenlenmiştir)

Nasılsınız?

Aslında ablaya Loki'yi ayarlardım ama yapmadım snsjsndn

Neyse umarım beğenmişsinizdir 💞

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin