Bucky Barnes

452 20 49
                                    

54.bölümün devamı

KOAS İSTERİZ

Fazla heyecan yaptım galiba neyse

İyi okumalar💫
__________________

Bucky ile hâlâ birbirinize bakıyordunuz uzun süredir bu böyleydi ikinizde tek kelime bile konuşmuyordunuz ve bu durumdan şikayetçi değildiniz tam tersine ikinizinde hoşuna gitmişti.

Sen gözlerini onun gözlerinden çekip yıldızlara baktın ama Bucky hâlâ seni izliyordu yıldızları izlemek yerine seni izlemeyi tercih ediyordu.

Sen seni içeride bekleyen bir sürü işin olduğunu biliyordun ama şuan şu huzurlu ortamdan çıkıp tonlarca işin yükünü çekemezdin.

Seni izleyen Bucky'e tekrar döndün yine onun gözlerine baktın ama o sırada size doğru birinin geldiğini anladın seslerden tam kafanı kaldırıyordun ki o sesi duydun.

Keşke duymaz olaydım o sesi dedin kendi kendine bu saatte ne işi vardı burada onun kesin içmişti diye düşündün.

A:Ooo kimler varmış burada düşmanım ve yeni yakışıklı sevgilisi

Uzun zamandır yattığın yerden kalkıp ona baktın ayakta zor duruyordu ve her an bayılacak gibi bir hali vardı.

Y/N:Amia senin burada ne işin var? Git buradan seninle uğraşamam

A:Onu bunu boşver beni şu yakışıklı ile tanıştırsana kim bu yakışıklı?

Y/N:Sanane,git evine

Bucky olayı anlamadığı için sadece bakıyordu size onun öyle sessiz kalmasından yararlanıp Bucky'nin yanına gitmişti Amia ve ona sarılmıştı Bucky o anın şoku ile sadece bakıyordu sende bir şey yapman gerektiğini anladın Amia'yı kolundan çekip fırlattın zaten ayakta zor duruyordu sen itince yere kapaklandı.

A:Aşkım kurtar beni şu kızdan

Y/N:O kız birazdan seni bir güzel dövecek

Amia ayağa kalkınca ona sert bir tokat attın ve derin bir nefes verdin yılların acısını çıkartıyordun ama çok geçmeden o da sana vurunca yanağını tuttun işte bu sefer onu senin elinden kimse alamazdı onu geri yere ittin.

Yine yere yapışan Amia'nın üstüne atlamaya hazırlanıyordun ki biri seni belinden tuttu ve eve doğru yürümeye başladı bu tabii ki Bucky'di.

Y/N:Bucky ne yapıyorsun bir güzel dövecektim onu ağzıyla burnu yer değiştirecekti

B:Sakin ol Y/N eğer seni tutmasaydım çok daha kötü şeyler yapardın

Sen Bucky'nin bırakması için uğraşırken o daha da sıkı tutmuştu eve girdiğinizde seni koltuğa bıraktı ve yanına oturdu.

B:Şuan çimlerin üzerinde uyuyor bence daha fazla sorun çıkartmaz

Y/N: Çıkartmasın zaten ağız burun dalarım

B:Neden bu kadar sinirlisin bu kıza?

Y/N: Çocukluğumuzdan beri düşmanız biz anaokulunda benim yaptığım resmi çalıp kendi yapmış gibi göstermişti o günden sonra sürekli kavga ediyoruz bir kere çok büyük bir kavgamız olmuştu bizi zor ayırmışlardı hatta.

Bucky sesli bir şekilde güldü o gülünce senin kaşların çatılmıştı.

Y/N:Komik olan ne?

B:Anlatırken sürekli değişen mimiklerin çok komik ve tatlı oluyorsun

Bucky tekrar gülmüştü ama senin takıldığın bir kelime vardı sana tatlı demişti ve bütün sinirini alıp götürmüştü o kelime sen kafanı onun omzuna koydun bunu yapman ile afallamıştı Bucky beklemiyordu bunu ama o da şaşkınlığını üzerinden atıp kafasını senin kafanın üstüne koydu.

Sen tam uyumak üzereyken kapı yumruklanmaya başlandı ve yerinden sıçrayarak kalktın olaysız bir günüm olsa keşke diye mırıldandın ayrıca.

A:Aloooo kimse var mı?

Tabii ki çalan Amia idi. Başka kim olabilirdi ki zaten.

A:Kimse yok mu evde? Y/N!

Sen kalkıp kapıyı açacağın sırada Bucky kolundan tuttu.

B:Sakin ol otur ve uyu o gider zaten

Sen de onu dinleyip oturdun yine aynı şekilde kafanı Bucky'nin omzuna koydun ve uyudun.






Sövmek serbest istediğiniz kadar sövün Amia'ya

Bucky sen de niye tutuyorsan ne güzel kaos vardı mdkwwjwwnsnmqq

Umarım beğenmişsinizdir 💞

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin