Medya çok tatlı ❤️👄❤️
Charlie Puth-Attention
Bölümün başında olan şarkının adı.
İyi okumalar 💛
___________________Evde sıkıldığın için temizlik yapıyordun açtığın bir şarkının hem bağırarak nakarat kısmını söylüyordun hem de camları siliyordun.
Sıkıldığında temizlik yapmak hoşuna gidiyordu şarkı söylerken temizlik yapmak ise ayrı bir hoşuna gidiyordu dans ederek temizlik yapmak eğlenceli oluyordu senin için.
Y/N:🎶BUT YOU'RE NOT COMİNG HOME WİTH ME TONİGHT🎶
Kendini şarkıya öyle kaptırdın ki çalan kapıyı bile duymuyordun.
Y/N:🎶YOU JUST WANT ATTENTİON,YOU DON'T WANT MY HEART🎶
Bir an şarkıyı söylemeyi bırakınca kapının tıklandığını ve zilin çalındığını duydun şarkıyı kapatıp kapıya gittin ilk önce delikten baktın ama kimse yoktu delikten bakmayı bırakıp kapıyı açtın kafanı dışarıya çıkarıp sağ ve sol tarafa baktın kimse yoktu omuzunu silkip içeri gireceğin sırada yerde duran bir paket olduğunu gördün eğildin onu alıp içeriye geri girdin.
Oturma odasına doğru ilerlerken paketi inceledin üstünde bir şey yazmıyordu paketi inceleyerek oturma odasına girdiğinde koltuklardan birine oturup paketi açmaya başladın.
Açmayı başarınca içinden bir kağıt düştü kağıdı yerden alıp okudun.
Y/N sevgilim sana aldığım bu elbiseyi giy ve saat 19.00'da kapının önünde ol sana bir sürprizim var. Seni seviyorum.
Chris ;)
Yüzünde bir gülümseme vardı Chris'in sana ne sürprizi olduğunu merak ediyordun onunla nerdeyse 1.5 yıldır çıkıyordunuz ve onunla işlerinden dolayı pek fazla görüşemiyordunuz ama şimdi beraber vakit geçirecektiniz.
Hemen elbiseyi çıkardın ve inceledin kırmızı bir elbiseydi.
(Yazmak yerine görseli olsun daha iyi hayal edersiniz)
Elbiseyi alıp odana gittin ve hazırlamaya başladın.
Elbiseyi giymeden önce sıcak bir duş aldın,duştan sonra elbiseni giydin ve saçlarını kuruttun toplamadan salık bir şekilde bıraktın,hafif bir de makyaj yaptıktan sonra hazırdın.
Senin hazırlanma işin bitince saate baktın ve daha bir saatin olduğunu gördün bu yüzden temizlik malzemelerini ortadan kaldırdın sonra da koltuğa oturup beklemeye başladın.
Aradan bir süre geçtikten sonra saate baktın ve 18.30 olduğunu gördün daha fazla evde beklemek istemediğin için topuklu ayakkabılarını giyip dışarı çıktın.
Çıktığında beklemediğin bir şey ile karşılaştın Chris gelmişti onun bu kadar erken gelmesini beklemiyordun arabaya yaşlanmıştı kafasını eğdiği için seni görmedi.
Onun yanına vardığında konuştun.
Y/N:Chris?
Kafasını kaldırıp sana baktı ve seni görünce yüzüne bir gülümseme yayıldı.
C:Erken çıkmışsın
Y/N:Sen de erken gelmişsin
C:Herhalde evde beklemekten sıkıldığın için çıktın dışarı
Onu kafanla onayladın,Chris seni süzdü ve gözlerini tekrar gözlerine sabitledi.
C:Çok güzel olmuşsun
Utandığın için ellerini yanaklarına götürdün Chris de bu hâline güldü.
C:Neyse hadi bin,gidelim
Kapıyı açtığında arabaya bineceğin sırada durdun ve sen de Chris'i süzdün.
Y/N:Sen de yakışıklı olmuşsun
Arabaya bindiğinden eğilip sana baktı.
C:Az önce utanıyordun.
Güldüğünde kapıyı kapattı ve o da şoför koltuğuna oturdu.
____________________Bir süre sonra şık bir restoranta geldiğiniz de arabadan indiniz ve Chris'in koluna girdin beraber içeri girdiniz.
Bir masaya oturduğunuz da direkt yemekleriniz geldi.
Y/N:Her şeyi önceden ayarladın galiba
Chris gülerek kafasıyla onayladı seni ve yemeklerinizi yemeye başladınız.
C:Uzun zaman sonra seninle yemek yemek güzel oldu
Y/N:Evet özlemişim böyle baş başa yemek yemeyi
C:Ama seni daha çok özledim.
Y/N:Chris daha iki gün önce görüştük
Önünde ki yemeğe geri döndün Chris bir an da ayağa kalktı ağzındaki yemeyi yutacağın sırada Chris cebinden kırmızı bir kutu çıkarıp önünde eğildi ve senin yediğin yemek boğazında kaldı şiddetli bir şekilde öksürmeye başladın Chris hemen ayağa kalktı sana su dolu bardağı uzattı.
C:İyi misin?
Y/N:Evet,evet iyiyim
C:Tamam o zaman devam ediyorum
Chris tekrar senin önünde eğildiğinde sen de ayağa kalktın.
C:Y/N'm,sevgilim seni çok seviyorum her zaman seveceğim ama artık eve geldiğimde senin beni karşılamanı, beraber uyamayı,sabah kalktığımda ilk seni görmeyi istiyorum. Y/N benimle evlenir misin?
Artık ağlıyordun çok fazla duygusallaşmıştın ama Chris'i daha fazla bekletmeden için bağırdın.
Y/N:EVET!
Chris gülerek ayağa kalktı yüzüğü parmağına taktı herkes sizi alkışlıyordu ve bu geçirdiğin en güzel geceydi çünkü sevdiğin adam sana evlenme teklifi etmişti daha ne isterdin ki.
Hikayeyi yazarken dalmışım ve Chris yerine Steve yazarak devam etmişim hikayeye sonradan fark ettim KSMZNSNAJMSKSNSJANSBBSBSJANSNANNSNS
Evlilik teklifi konuşmasını pek yapamadım aslında da neyse
İstek karakter varsa buraya yazın💕
Bir sonrakk bölüm Tony bölümünün 3.partı olucak
Umarım beğenmişsinizdir 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...