İyi okumalar 💛
________________Hastalandığın için evde battaniyelere sarılı bir şekilde oturuyorsundur ve sana bakan kişi Sam'dir aslında birinin sana bakmasına gerek olmadığını söyledin Sam'e fakat o seni dinlemedi şuan ise mutfakta sana çorba hazırlıyor.
Aslında doğruyu söylemek gerekirse Sam'in sana bakması hoşuna gidiyordu onun seninle ilgilendiğini görmek seni mutlu etmişti.
S: Çorba birazdan hazır olur ve sen de sıcak sıcak içeceksin bu çorbayı itiraz kabul etmiyorum.
Sana mutfaktan bağırınca söylediği şeyler seni güldürdü ama boğazın ağrıdığı için gülerken öksürmüştün Sam mutfaktan çıkıp yanına geldi hızlı adımlar ile ve önünde eğilip sana baktı.
S:Boğazın hâlâ ağrıyor mu?
Y/N:Evet
Sesin çok kısık çıkmıştı bu da Sam'i daha çok endişelendirdi.
Y/N:Sam çorbaya bakman lazım
Seni kafasıyla onaylayıp mutfağa geri döndü sen de sıkıldığın için film izlemeye karar verdin ve bir film açıp onu izlemeye başladın.
Sam çorbayı hazırlarken seni düşünüyordu senin için çok endişelenmişti pek fazla endişelenecek bir durumun yoktu ama Sam senin başına gelen en küçük şeyde bile endişelenirdi senin için seni çok seviyordu fakat bu arkadaşlıktan öte bir sevgiydi hisleriniz karşılıklı mı bilmiyordu yine de seni sevmeyi bırakmayacağını biliyordu.
Sam düşüncelere daldığı için çorbayı unutmuştu çorba tencereden taşınca düşüncelerden ayrıldı ve hemen çorbayı ocaktan alıp ocağı söndürdü çok fazla ses olduğu için hemen mutfağa koştun mutfak kapısının önüne gelince durdun içeri bakınca ocağın ve tezgâhın battığını gördün.
Y/N:Sam,ne oldu burada böyle?
Sesin kısık çıktığı için seni duymamıştı ayrıca senin geldiğini fark etmediği için kendi kendine söyleniyordu.
S:Her yer çorba oldu nasıl temizleyeceğim şimdi ben bunları.
Sam'ın seni duymadığını anladığın için ona yaklaştın ve omzuna dokundun o da hemen seni duvar ile kendi arasına aldı olayın şokunu atlatamadığınız için sadece birbinize bakıyordunuz.
Olayın şokunu atlatan ilk kişi ise Sam olmuştu gözlerini senden kaçırarak konuştu.
S:Özür dilerim bir an öyle omzuna biri dokununca şey oldu işte seni başka biri san-
Güldüğünde sana baktı gözleri arada dudağına kaysada kendini zorlayarak oradan çekti gözlerini.
Y/N:Sorun değil hem bu durumdan şikayetçi değilim ben
Sam alaycı bir şekilde güldü.
S:Pietro'dan daha hızlıymışsın hem de hasta halin ile.
İkinizde güldünüz ve gülmeniz durunca birbirinizin yine gozlerine bakarken Sam yaklaşmaya başladı ama sen onu durdurdun.
Y/N:Bugün olmaz Sam hastayım ve şurayı toplamamız lazım.
Elinle tezgâhı işaret ettin o da gülüp başını öne eğdi.
S:Ah,evet tezgâh
Senin önünden çekildi ve beraber tezgâhı topladınız.
Gece gece aklıma geldi unutmadan yazayım dedim dmanqksnsjkwndbs
Böyle kaossuz soft bölümler yazıp duruyorum artık kaos lazım hehehehe
S-sadece medya için fotoğraf arıyordum bunun karşıma çıkmasına gerek yoktu 😶
Neyse umarım beğenmişsinizdir 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...