Pietro Maximoff

368 25 64
                                    

75.bölümün devamı

İyi okumalar ♥️
_____________________

Sen ağlamaya devam ederken içeriye Loki girdi ve yanına oturdu Loki ile çok fazla bir konuşmuşluğun yoktu.

Loki yanına oturduğunda gözyaşlarını sildin ve burnunu çektin Loki'ye bakmadan konuştun.

Y/N:Neden geldin buraya?

Loki sana baktı ama sen hâlâ ona bakmıyordun.

L:Yüzüme bakmıyacak mısın?

Y/N:Hayır.

L:Hadi ama buraya konuşmaya geldim sadece bana bu kadar soğuk davranma.

Güldün.

Y/N:Ne yapmamı bekliyorsun Loki nerdeyse hiç konuşmadığım birine oturup her şeyimi anlatmamı mı?

L:Tamam bana her şeyini anlatma senden bunu istemiyorum ama konuşmak istiyorum.

Loki'ye döndün ve kafanı eğip ellerine baktın.

Y/N:Ne konuşucaksın?

L:Pietro neden sinirli bir şekilde çıktı?

Loki'nin amacı konuşmak değildi sadece neler olduğunu bilmek ve Peter ile yaptığı planının işe yaramayıp,yaramadığını anlamaktı...

Derin bir nefes alıp verdin.

Y/N:Pietro ile k-

Odaya birden Thor girdi bu yüzden sözün yarıda kesildi.

T:Leydi Y/N hemen gelmen lazım.

Şaşkın bir şekilde Thor'a baktın ve hızlıca ayağa kalktın.

Y/N:Ne oldu Thor?

T:Benimle gel.

Thor gittiğinde peşinden gittin ve ilerledikçe bazı bağırışma sesleri duymaya başladın tanıdık seslerdi bu sesler...Pietro ve Peter'ındı.

Onların kavga ettiğini gördün şaşkın bir şekilde dondun kaldın ve sadece izledin.

Pi:SEN BİTTİN PETER PARKER!

Peter sinir bozucu bir kahkaha attı.

Pe:SEN Mİ BENİ BİTİRİCEKSİN PİETRO ÇOK KOMİKSİN!

T:NEDEN BAĞIRIYORSUNUZ SAKİN OLUN VE BURADA NE OLDUĞUNU AÇIKLAYIN!

Pi: ŞUAN BENDEN SAKİN OLMAMI BEKLEME STARK!

Sen hâlâ izliyordun onları bir şey yapmıyordun.

S:Pietro bize ne olduğunu anlat!

Pietro derin derin nefesler alıp veriyordu kimse seni fark etmedi hâlâ.

Pietro daha fazla dayanamadı ve bulundukları odadan çıkmak için hareket etti ama seni görünce bir an duraksadı sadece sana baktı sonrasında ise oradan çıktı gitti.

Peter'ın yanına gittin.

Y/N:Yine ne yaptın Peter?

Peter sana baktı.

P:Gerçekten benim bir şey yaptığımı mı düşünüyorsun?

Y/N:Evet çünkü Pietro'nun durduk yere bu kadar sinirleneceğini düşünmüyorum.

P:Ne yani sevgiline güvenmiyorsunda şu hızlı çocuğa mı güveniyorsun?

Sinirden güldün ve Peter'a bağırdın.

Y/N:PETER SÜREKLİ BÖYLE YAPIYORSUN BENİM AĞZIMDAN ÖYLE BİR KELİME ÇIKMADI AMA SEN ÇIKMIŞ GİBİ SÖYLÜYORSUN BU DA BİZİM KAVGA ETMEMİZE SEBEP OLDU BİR KAÇ KERE SENİN BU ARALAR TAVIRLARIN ÇOK DEĞİŞTİ VE BEN BIKTIM PETER SENDEN AYRILIYORUM!

Clint ve Şam sessizce kendi aralarında konuştu

C:Bunlar zaten ayrılmamış mıydı?

S:Bilmiyorum demek ki ayrılmamışlar.

Peter sinirli bir şekilde sana bakıyordu ellerini saçlarına daldırdı ve sınırlı bir şekilde odadan çıktı.

Sen ise koltuklardan birine oturup kafanı geriye attın gözlerini kapattın göz yaşlarını tutamadın Steve senin ağladığını gördü ve yanına oturup sana sarıldı Steve sarılmaya ne zaman ihtiyacın olduğunu bilirdi ve şuan ihtiyacın olduğunu biliyordu.

Sana sarılınca ağlaman şiddetlendi ve Steve sana daha sıkı sarıldı sende ona daha sıkı sarıldın herkes gitmişti sadece siz kaldınız.

S:Y/N tamam ağlama artık.

Ağlamanı durduramıyordun.

Y/N:Ne yapabilirim ki Steve bugün her şey üstüme üstüme geliyor Peter ile kavga ettim ilk önce sonra sinirlenip güçlerimi kontrol edemedim ve benim yüzümden insanlar öldü bunun üzüntüsü ile Pietro'ya bağırdım onunla da aramı bozdum şimdi ise Peter ile ayrıldım gerçekten bugün her şey üst üste gelmiş.

Steve senin çok yorulduğunu bildiği için bu konuları fazla konuşmak istemedi seninle.

S:Y/N bugün çok yoruldun biraz uyumak ister misin?

Steve'den ayrıldın ve onun yüzüne baktın sessizce konuştun.

Y/N:Teşekkürler Steve her şey için...

Steve'in yüzünde hafif bir tebessüm oluştu sende o cevap vermeden ayağa kalktın ve uyumak için odana gittin.

Loki yine her şeyi uzaktan izlemişti olaya karışmadan dikkatleri üzerine çekmemeya çalışıyordu ki Peter ile yaptığı plan işe yarasın ama böyle davranarak Wanda'nın dikkatini çekmişti bile...


Bölüm sonlarını böyle yapmak hoşuma gidiyor mansjsnajbwhalqmsj

Steve tam bir baba gibi olmadı mı 🥺🥺🥺🥺

Bu arada bu bölümden önce attığım Peter Parker bölümü vardı onu okumadıysanız okuyun lütfen♥️

Bir sonraki bölüm final partı olur büyük ihtimalle

Umarım beğenmişsinizdir 💞

Sizi seviyore 💖

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin