Peter Parker

480 22 32
                                    

Gece gece aklıma geldi hemen yazıyım dedim ndndnsnsnsnsnsn

İyi okumalar 💫
____________________

Öksürerek gözlerini açtın her yer duman olmuştu ve sen öksürmeni durduramıyordun yataktan kalktın kapıya doğru ilerledin odandan çıktığında evin salonu yanıyordu korkmuştun öksürmen artıyordu.

Sen şuan kendini değil ev arkadaşını düşündün ve hemen onun odasına girdin o baygın bir şekilde yatıyordu onu bu şekilde görmek seni daha da çok korkuttu hemen yanına gidip yatağın kenarına diz çöktün onu oturur bir pozisyona getirince ne kadar zorlasanda sırtına aldın ve taşımaya çalıştın.

Birden bir cam kırılma sesi ile arkana baktın bunun örümcek adam olduğunu gördün sevinmiştin

Y/N:İlk önce arkadaşımı götür o bayılmış

Örümcek adam onayladı ve arkadaşını alıp pencereden geri çıktı sen öksürmekten (kalvye sen hangi kafadasın aq öldürmekten ne? evet Y/N öldürmekten yorulmuştu)yorulduğun için yere çöktün tavandan gelen çatırtı sesleri ile tavana baktın tavan üstüne düşüyordu kaçmak için ayağa kalktın ve takılıp yere geri düştün bu sefer tavandan bir parça ayağına düşmüştü neyseki kafama düşmedi diye düşündün.

Öksürükler seni çok fazla yormaya başladı kendini bıraktın ve yere uzandın yüzün dumanlardan dolayı kapkara olmuştu örümcek adam tekrar camdan içeri girince senin ayağına düşeni kaldırdı ve seni kucaklayıp aşağıya indirdi bir ambulans ile götürüldün.

Hastane odasında duvarı izlerken içeri biri girdi bu Peter'dı hemen senin yanına geldi ve elini tuttu.

P:Y/N iyi misin?

Y/N:Merak etme iyiyim Peter eğer örümcek adam olmasaydı iyi olmayabilirdim ama

Peter gülümseyerek yüzüne bakıyordu gülüşü ne kadar güzeldi diye düşündün ama kendini bu düşüncelere kaptırmaman lazımdı bu yüzden kafanı iki yana salladın ve başka bir konu açıp konuşmaya başladın.

Y/N:Y/F/N nasıl gördün mü onu?

P:Ahh evet gördüm merak etme o da iyi

Y/N:Peter yardım eder misin? Onu görmek istiyorum

P:E-evet ederim

Sen yatakta Peter'ın yardımı ile doğruldun ve onun elini tutarak ayağa kalktın yangın da üstüne düşen tavan parçası yüzünden ayağını kırmıştın bu yüzden yürüyemiyordun.

Ayağa kalktıktan sonra bir an dengeni sağlayamadın ve tam düşüncekken Peter seni belinden kavradı sende ellerini onun omzuna koymuştun birbirinize bakıyordunuz şuan ikinizde birbirinizin gözlerinde kaybolmuştunuz zaman durmuştu sanki sadece ikiniz vardınız.

Sen Peter'ın kahverengi gözlerine dalmıştın o da senin Y/E/C gözlerine dalmıştı o gözler içinde kaybolmuştu.

Sizin anınızı bozan şey

"Hay aq ya şu anı bozan kimse eğer tekme tokat dalarım yeminle bi gidin bir kere de gelmeyin. Bekle offf yanlış bölüm üzgünüm sonraki bölümde olmam lazımdı çok boş konuştum bye"

Senin heyecandan hıçkırman oldu Peter buna gülmemek için kendini zor tuttu ama başaramadı ve güldü sen de kaşlarını çatmış bir şekilde ona bakıyordun hâlâ aynı şekilde duruyordunuz.

Peter gülmesini kesince sana baktı ama sana tuhaf bir şekilde bakıyordu gözleriyle boş bir şekilde bakmıyordu fakat bunun ne olduğunu bilmiyordun.

"Ne görüyorsun lan gözünde onun ben sadece göz bebeği ve rengi görüyorum ahh bekle ben odunum doğru ya devam edin"

P:Çok tatlısın

Bir an söylediği bu şeyle sen şok olmuştun ağzın açık bir şekilde duruyordun sen öyle dururken Peter seni dik konuma getirmişti.

P:Ağzını kapat hadi gel gidelim

Sen ağzını kapatırsın Peter sana göz kırpar ve yanağından öper sen bu sefer bayılacak gibi olursun ama Peter hâlâ seni belinden tutuyordur.







Umarım amacıma ulaşıp size feels geçirtmişimdir *_*

Ben yazarken feels geçirmedim desem yalan olur ndndndndnd

Bu arada evet  gece aklıma geldi uyumadan önce ama sonra çok uykum geldi yazarken yarıda kestim şimdi bitirip atabildim.

Umarım beğenmişsinizdir 💞

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin