Tony Stark

466 30 67
                                    

68.bölümün devamı

İyi okumalar 🧡
_____________________

Sen motorla gittikten sonra diğerleri de görev yerinden ayrıldı Tony seni haksız yere suçladığı için çok pişmandı neden böyle bir şey yaptığını da bilmiyordu Y/N'in ona ihanet ettiği düşüncesi gelmişti bir an aklına bu düşünce de onu sinirlendirmişti.

Jet ile Avengers binasına geldiklerin de herkes jetten indi ve iner inmez Wanda konuşmaya başladı.

W:Tony neden böyle bir şey yaptın? Y/N'in sana ihanet edebileceğini nasıl düşündün o da seni seviyordu bunu biliyorsun sana böyle bir şey yapamaz.

Wanda'nın söylediği o cümle Bucky'nin kalbinde daha büyük bir yara açtı ama bunu belli ettirmedi bir tek fark eden yine Sam olmuştu tabii ki.

Tony yürümeyi bıraktı ve durup Wanda'ya baktı.

T:Ben bunu yaptığıma pişman değil miyim sanıyorsun Wanda?

Tony Wanda'nın üzerine yürüyordu.

T:Ben bunu yaptığıma ne kadar pişmanım bilmiyor musun?

Tony Wanda'nın dibine girince Pietro dayanamadı ve Wanda ile Tony'nin arasına girdi.

P:Son pişmanlık bir işe yaramıyor Stark

Pietro Wanda'nın elinden tutup onunla içeriye girdi.

Bucky dışında diğer herkeste içeriye girdi Tony ile Bucky sadece birbirlerine bakıyordu sessizlik daha fazla uzamasın diye ilk Bucky konuştu.

B:Neden yaptın?

Tony anlamaz gözler ile Bucky'e baktı.

T:Neyi neden yaptım?

B:Onu neden bu kadar üzdün? Onu dinlemeyi neden denemedin?

T:Bucky ne oluyor sana?

Bucky alaycı bir şekilde güldü ama hemen yüzü tekrar ciddilesti.

B:O seni seviyordu Stark,seni beni değil ben onun kalbini kırsam da beni kolayca hayatından silebilir ama seni,seni silemez Stark çünkü sana aşık bunu görebiliyorum ve görmek ne kadar canımı yakıyor biliyor musun? Benim aşık olduğum kadın beni sevmiyor karşılıksız bir sevgi ne kadar can yakıyor bunu biliyor musun peki?

Tony gözlerini kocaman açmıştı ve Bucky'e bakıyordu Bucky'nin söylediklerini sonradan anlayan Tony ona sinirli bir şekilde bakıp bağırmaya başladı.

T:NE DEMEK OLUYOR BU BUCKY?

B:BU BENİM DE Y/N'İ SEVDİĞİM ANLAMINA GELİYOR STARK AMA O SENİ SEVİYOR BUNU BİLMEM BENİM KALBİMDE Kİ YARANIN DAHA ÇOK BÜYÜMESİNE YOL AÇIYOR SENİN ONUN KALBİNİ KIRDIĞINI GÖRÜNCE İSE SENİ ÖLDÜRESİYE DÖVMEK İSTİYORUM.

T:AİLEMİ ÖLDÜRDÜN SIRA BENDE Mİ? PEKİ GEL VE ÖLDÜR BUCKY SONUÇTA BUNU EN İYİ SEN YAPARSIN DEĞİL Mİ?

Bucky daha fazla kendini tutamadı ve Tony'nin üstüne atlayıp onu dövmeye başladı Bucky ve Tony'nin bağırışılarını duyan herkes onların olduğu yerde toplandı ikisinin de döbüştüğünü gördüklerinde onları ayırdılar kızgın bir şekilde ilk konuşan Steve oldu.

S(Steve):Ne oluyor burada Bucky?

Bucky Steve'e döndü bu sefer ona doğru bağırmaya başladı.

B: BAKIN BURADA KİM VARMIŞ SÖZDE EN YAKIN ARKADAŞIM OLAN KİŞİ AMA BENİM ÇEKTİĞİM ACILARI GÖRMÜYOR BENİM YAŞADIĞIM ŞEYLERİ BİLMİYOR.

Olayın ne olduğunu anlayan Sam Bucky'nin yanına gidip kolundan tuttu.

S:Bucky hadi buradan gidelim.

Sert bir şekilde kolunu çekti Bucky.

B:Hayır Sam artık herkesin benim ne yaşadığımı Y/N'e olan hislerimi öğrenmeleri gerekiyor çünkü dayanamıyorum yoruldum ben Sam,yoruldum.

Bucky gözlerindeki yaşları daha fazla tutamadı ve onları serbest bıraktı.

B:Ben Y/N'e karşı hep bir şeyler hissettim o beni ne kadar arkadaşı olarak görürse görsün ben bunu yapamadım ona arkadaşlıktan öte hisler hissettim ama o Tony'i sevdi beni değil Tony'nin de onu sevdiğini öğrenince ilk bana geldi gözlerinde ki parıltıyı gördüm onun için mutlu oldum o an Tony ile aralarına girmedim onun mutlu olması için ama benim canım yandı onları sürekli öyle görünce kimseye bir şey belli etmedim mutlu numarası yaptım sürekli kimse beni fark etmedi tabii ki de.

Bucky son cümlesini söylerken Steve'e baktı ve konuşmasına devam etti.

B:Tony'nin onu üzdüğünü gördüğüm de Tony'i dövmek istedim ama olmadı onun o hâlini görünce daha çok üzülecekti çünkü.

(Hayır,kendimi tutmam lazım sakin ol bu bir Tony Stark bölümü Bucky değil şimdi yazmaya devam et)

Bucky burnunu çekti ve daha fazla kimseyle uğraşamayacağını bildiği için oradan ayrıldı giderken senin Steve'in arkasında olduğunu tüm söylediklerini duyduğunu gördü ama umursamadan gitti.

Sen ise şaşkın bir şekilde Bucky'e baktın sonra da Steve'in arkasından çıktın ve onun peşinden gideceğin sırada seni bir ses durdurdu.

S(Sam);Y/N bence bunu yapma ben gider ve konuşurum.

Sam bir adım attığı an da bu seferde biri onu durdurdu.

S:Sam sen dur ben giderim.

Sam,Steve'e baktı alaycı bir şekilde güldü.

S(Sam):Ne yani hepinizin aklına Bucky şimdi mi geldi? Tüm her şeyi açıkladıktan sonra onun acısını benim dışımda kimse görmedi ve eskisi gibi devam edin bence Bucky'i boşverin şuan sizi görmek onu daha kötü yapar ben giderim.

Sam'de oradan ayrılınca Tony senin yanına geldi ve sana sarıldı sen ise sadece Bucky'i düşünüyordun şuanda ona hâlâ arkadaşlıktan öte hisler beslemiyordun ama onu önemsiyordun.

Tony'nin sana sarıldığını farkettiğinde onu ittin.

Y/N:Tony cidden mi? Senin bana yaptıklarını bu sarılma ile unutacağımı falan mı sanıyorsun? Eğer öyleyse yanılıyorsun bir süre senden bu ortamdan uzak kalmak istiyorum yaşadığım bu olaylar Bucky'nin dedikleri bunları düşünmem lazım bir kaç eşyam buradaydı onun için geldim şimdi gidiyorum. Bu arada beni bulmaya çalışma zaten istesemde bulamazsın ama yine de söylemek istedim.

Herkes üst üste gelen bu olayları anlamaya çalışıyordu sen de o sırada binadan çıkmış ve gitmiştin.


Buckyaşkım al tak şunu düşürmüşsün💍

Bucky sana çok büyük bir aşk acısı çektiriyorum özür dilerim 🥺

Bununda devamı gelicek

Neyse umarım beğenmişsinizdir 💞

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin