Bucky Barnes

410 24 30
                                    

93.bölümün devamı.

Feels geçirmeye hazır mısınız? Sksnjsns

Bu arada bölümü Endgame sonrasından falan devam ettirmeyi düşünüyordum ama bir kaç ay sonrasından sonra devam ediyim her şey iyi olur böylece dedim kenjsnsjsnanna

Bir sonraki bölüm final partı.

İyi okumalar💙
____________________

7 ay sonra

Bucky ve Tony arasındaki anlaşmazlık hâlâ tam olarak sona ermesede yine de Tony ile Bucky iyi anlaşıyorlardı.

Sokovia antlaşması ise artık Avengers tarafından geçersiz sayılıyordu ama hükümet Avengers'a gözlerinin onların üzerinde olduğunu söylemeye devam ediyordu.

Tüm bu olanlar seni sevindiriyordu ayrıca Bucky ile daha çok vakit geçireceğin için de seviniyordun uzun zamandır Bucky ile tam olarak görüşmüyordun illaki bir şey oluyordu  onu özlemiştin.

Tamam böyle uzatmak saçma oldu ondan hoşlanıyordun ama tek bir sorun vardı ona söylemeye çekiniyordun.

Steve'in bu duruma ne diyeceğini de tam olarak kestiremiyordun bu da seni korkutmuyor değildi.

Terastaydın akşam olmuştu şehrin ışıkları çok güzel gözüküyordu kafanı kaldırıp aya baktın dolunay vardı bu akşam ve ay da çok güzel gözüküyordu.

Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldın ve verdin izleniliyor hissiyatına kapılıp yanına baktın Bucky sana bakıyordu.

Y/N:Ne yapıyorsun burada?

B:Eğer gelmemi istemiyorsan gidebilirim.

Y/N:Hayır,hayır yanlış anladın beni ben sadece neden geldiğini sordum gitmeni falan istemem.

Yanakların kızarmaya başladı bu yüzden ellerinle yanaklarını kapattın ve önüne döndün Bucky senin utandığını anlamıştı bu yüzden sana biraz daha yaklaştı ve ellerini tutup yanaklarından çekti yaptığı anı hareketle donup kalmıştın.

B:Yanakların...çok tatlı.

Bucky ellerini yanaklarına götürdü ve sıktı.

B:Ayrıca...çok yumuşaklar.

Ellerini yanaklarından çektiğinde tekrar elini tuttu sen hâlâ donmuş bir şekilde onu izliyordun o ise yine ani bir hareketle seni kendine çekti ve ellerini beline doladı.(Bucky bak yapma söyle ani şeylr nefes alamıyrm lan nasıl nefes alıcm unuttm)

Bu hareketi seni kendine getirmişti ve aranızdaki yakınlığı fark ettin.

Y/N:Bucky...nefes...alamıyorum.

Gerçekten de nefes alamıyordun bu şaka falan değildi Bucky bunu farkettiğinde ayrıldınız ve seni omuzlarından tuttu dizlerinin üstüne düştüğünde Bucky daha fazla korktu.

B:Y/N sakin ol.

Pi:Y/N Steve- Y/N!

Pietro senin yerde oturduğunu görünce endişelendi ve yanınıza geldi.

Pi:Ne oldu?

B: Bilmiyorum nefes alamıyorum dedi zar zor konuşuyordu.

Nefes alış verişlerin düzene girdiğinde elini kalbinin üstüne koydun.

Y/N:Tamam sorun yok şuan iyiyim.

Pi:İyi olduğuna eminsin değil mi?

Y/N:Evet.

Bucky'e tutunarak ayağa kalktın basın döndü ve gözlerin karardı ayağa kalktığında Bucky senin düşmemen için bir kolunu beline doladı beraber terastan çıktınız.

Oturma odasında oturan Steve seni kötü bir şekilde görünce ayağa kalktı yanına geldi.

S:Y/N ne oldu? İyi misin sen?

Y/N:Merak etme iyiyim ben.

Tekli koltuğa oturuduğunda geriye doğru yaslandın Bucky hâlâ endişeli bir şekilde sana bakıyordu.

Y/N:Ben odama gidiyorum.

Oturuduğun yerden koltuktan destek alarak kalktın ve sana endişeli bir şekilde bakan insanların arasından çıkıp odana gittin.

Sıcak bir duş almak istedin banyoya girdin suyu açtın ve üstündekileri çıkarıp sıcak suyun altına girdin.

Bornozunu giyip banyodan çıktın kıyafet dolabının önüne geldin üstünü değiştirdin ve yatağa uzanıp gözlerini kapattın.

**************

Uyandığında yatağın yan tarafını çökmüştü biri yatıyordu yanında arkanı döndün ve yanında Bucky'nin yattığını gördün seni izliyordu.

Y/N:Bucky?

B:Y/N.

Y/N:Bir şey mi oldu?

B:Hayır.

Ellerinle gözlerini ovdun sırt üstü yatıp tavanı izledin sonrasında tekrar Bucky'e döndün.

B:Aslında ben bir şey söylemek ist-

S:Bucky!

Bucky gözlerini devirdi ve yanından kalktı.

Y/N:Bir şey söyleyecektin.

B:Sonra söylerim.

Bucky odandan çıktı ve sen de ayağa kalkıp banyoya girdin elini yüzünü yıkayıp odadan çıktın Bucky'nin yanında yatmasını neden bu kadar normal karşıladın veya sakin kaldın sende bilmiyordun ama ilk defa bu kadar sakindin.

Yemek odasına gittiğinde herkes masaya oturmuştu sen de Steve ve Tony'nin arasında ki sandalyeye oturdun.

N:Y/N dün kötü gözüküyordun bugün nasılsın?

Y/N:İyiyim Nat bir sorun yok.

P:Bayan Rogers size bir şey soracağım?

Kafanı Peter'a çevirdin.

Y/N:Evet?

P:Siz Bay Barnes ile sevgili misiniz?

Ağzına attığın peynir ile Peter'ın dediğinden sonra boğuluyordun yanında duran suyu aldın ve içtin.

Y/N:Hayır Peter,nereden çıkardın bunu?

P:Ben öyle sanmıştım ah çok yakışırdınız bence.

T:Peter!

Tony'nin Peter'ı uyarması ile Peter sustu ve kahvaltısına devam etti Bucky'e kaydı bakışların sadece önündeki tabağa bakıyordu.

Acaba benimle aynı hisleri hissediyor mu? Diye düşündün ve aklına dün geceki olay,bu sabah onu yanında seni izliyorken görmen aklına geldi karnında tuhaf bir his oluştu belki de aynı hisleri paylaşıyoruz diyerek içinden geçirdin.




Yazarken kalpten gidiyordum az daha *-*

Bir sonraki bölüm final bu kurguda biticek

Buraya başka ne yazsam bilmiyorum ama uzun uzun bir şeyler yazmak istiyorum kısa kalsın istemiyorum

Neyse

Umarım beğenmişsinizdir 💞

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin