Loki

531 33 37
                                    

İyi okumalar 💚
___________________

Koltuğa uzanmış boş bir şekilde tavana bakıyordun ışıklar kapalıydı sadece televizyonun ışığı vardı. Tek yaptığın şey tavana bakmaktı ve sen de bundan sıkılıp bir kahve yapmak için ayağa kalktın yavaş adımlar ile mutfağa doğru yürüdün.

Mutfağa girdiğinde ışığı açtın ve kahve makinasını alıp kendine bir kahve yapmaya başladın kahvenin olmasını beklerken bir kapı açılma sesi geldi korktun eline bir bıçak alıp kapıya doğru gittin evin tüm ışıkları kapalı olduğu için etraf  karanlıktı sen de ışığı açmak için elini duvarda gezdiriyordun sen ararken arkandan biri geldi ve senin beline kollarını sarıp sarıldı sen kim olduğunu bildiğin için rahatladın.

L:Ne o bir Tanrıyı mı bıçaklamayı düşünüyordun

Y/N:Loki senin olduğunu düşünemedim bugün eve gelmezsin sanıyordum

L:Ama geldim tamam şimdi yavaşça bırak o bıçağı yere bir kaza çıkmadan

Loki'den ayrılıp mutfağa geri girdin ve bıçağı bıraktın Loki de senin arkandan gelmişti sen bıçağı bırakınca tekrar sana sarıldı sen de sarılmasına karşılık verdin uzun bir süre sarıldınız ama senin aklına kahve geldi Loki'den ayrılıp kahveye baktın olmuştu iki tane kupa alıp onlara koydun.

Kahveleri alıp salona geçtin.

Y/N:Loki sarılmamızı böldüğü için kahveye küfür ediceğine buraya gel

L:Ama hayatım o pis kahve makinası sarılmamızı yarıda kesti

Y/N:Tamam gel yanıma otur tekrar sarılalım

Loki hemen yanına oturdu ve seni belinden tutup kendine çekti sıkıca sarıldı.

Y/N:Film izleyelim mi?

L:Ben seçersem olur

Y/N:Ya ama sen hep korku filmleri seçiyorsun

L:Sen de korkup bana daha çok sarılıyorsum

Sana göz kırptı ama sen gözlerini devirdin

L:Hadi ama hayatım ben seçeyim

Y/N:Peki seç hadi

Loki seni yanağından öptü ve hemen bir film seçti bu sefer bir komedi filmi açtı buna şaşırıp kafanı Loki'ye çevirdin o da sana bakıyordu sana doğru biraz daha eğildi ve dudağından öptü sende karşılık verdin.

Senden ayrıldıktan sana baktı sen de ona ama sonradan sen önüne döndün o da döndü birbirinize daha sıkı sarılıp filmi izlediniz.

Film bittikten sonra yukarıya odaya çıktınız ve yatağa girip birbirinize sarıldınız uyumadan önce gözleri kapalı bir şekilde konuştu.

L:Seni seviyorum

Y/N:Ben de seni seviyorum

Ve huzurlu bir şekilde uyudunuz.







Huzurlu ve tatlı bir bölüm oldu

Fazla mutlu biraz kaos güzel olurdu ama neyse bu bölümlük yok lmshskansjsn

Umarım beğenmişsinizdir 💞

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin