Steve Rogers

449 26 62
                                    

İyi okumalar 💙
___________________

Ayaklarında ki topuklu ayakkabıları çıkardın ve kum da yürümeye devam ettin gözlerinde ki yaşları sildin ama sen sildikçe tekrar akıyorlardı.

Akşam olduğu için hava soğuktu ama bunu umursayacak durum da değildin az önce büyük bir hayal kırıklığına uğramıştın şimdi üşümek umrunda değildi.

Her üzüldüğünde sahil kenarına gelip dalgaların rahatlatıcı sesini dinliyordun böylece üzüntün az da olsa geçiyordu ve rahatlıyordun fakat bu sefer öyle olmamıştı az önce sevdiğin adamdan ayrılmıştın bunu kolayca unutamazdın.

Steve senden ayrılmıştı hayatının aşkı olduğunu düşündüğün adam az önce senden ayrılmıştı bu da senin yıkılmana sebep olmuştu sen evlilik teklifi edeceğini düşündüğün için süslenmiştin çok heyecanlıydın ama o tek bir cümle ile ilişkinizi bitirmişti "Senden ayrılıyorum Y/N" bu cümle kafanın için de yankılanıyordu çıkmıyordu.

Sürekli yürümekten yorulduğun için oturdun dalgaları izlemeye başladın bir süre sessizce oturdun ama bu sessizliği bir ses böldü.

S:Burada olacağını biliyordum

Duymayı şuan en son isteyeceğin sesi duymuştun Steve'in sesini.

Y/N:Ne işin var burada?

S:Seni merak ettim masadan bir an da kalkıp gittin

Senin yanına gelip durdu sen ise sinirlenmeye başlamıştın.

Y/N:Ne yapmamı bekliyordun sen bu ilişki bitti dedikten sonra oturup hiçbir şey olmamış gibi yemek yiyeceğimi mi?

S:Hayır Y/N ba-

Sinirle ayağa kalktın ve bağırdın kimseyi umursamadan

Y/N:BU İLİŞKİ BİTTİ DİYEN SENDİN STEVE ŞİMDİ GELİP ÖZÜR MÜ DİLEYECEKSİN DİLEME SADECE BURADAN GİT YÜZÜNÜ GÖRMEK İSTEYECEĞİM SON KİŞİSİN SEN STEVE

S:Y/N sakin olur musun?

Sinirden gülmeye başladın her sinirlendiğinde gülüyordun bu da bazen durumları daha kötü yapıyordu.

S:Şimdi neye gülüyorsun gülünecek bir şey mi var?

Y/N:Steve sadece git buradan

S:Bak biliyorum kızgınsın ama arkadaş kalabiliriz

Artık dayanamadığın için yere bıraktın kendini ve hıçkırarak ağladın Steve ise yanına oturdu sana sarıldı.

S:Y/N ben seni seviyorum ama arkadaş olarak artık sana arkadaşlıktan öte bir sevgi beslemiyorum ağlama böyle hayatına benden daha iyi biri çıkıcak buna eminim eğer burada oturup ağlarsan olmaz lütfen.

Ağlamam kesilince Steve'den ayrıldın ve kafanı başka bir tarafa geçirip konuştun

Y/N:Steve lütfen gider misin? Yanlız kalmaya düşünmeye ihtiyacım var ben sana hâlâ bir aptal gibi aşıkken seninle arkadaş olamam sadece zaman ver bana ayrıca bir süre karşıma çıkmazsan iyi olur.

Steve bir süre durdu senin yüzüne baktı sadece sonra ise kafasını 'tamam' anlamında sallayıp oturuduğu yerden kalktı ve gitti sen de o gittikten sonra eve doğru gittin bu konuyu uzun bir süre tek başına düşünecektin.






Diyecek bir şey bulamadım ndjsnwkansnn

Bir şeyler yazında sohbet edelim çok sıkılıyorum yapıcak bir şey yok sizinle sohbet etmek güzel olur💕

Umarım beğenmişsinizdir 💞

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin