Vision

534 33 8
                                    

Bu bölüm duyuru bölümüydü ben de silip Vision bölümü yazdım

İyi okumalar
_____________________

Uyandığında yaptığın ilk şey duvarda asılı olan saate bakmak oldu yeni uyandığında dolayı gözlerini hâlâ tam olarak açamamıştın bu yüzden ellerin ile gözlerini ovaladın.

Daha net görebildiğin de tekrar baktın saat dokuz buçuktu aslında yatağından hiç kalkasın yoktu biraz daha uyuya bilirdin ama erken kalkmak senin için daha iyi oluyordu.

Üstündeki yorganı attın,yatakta oturup sadece karşındaki duvarı izledin uzun bir süre boyunca duvara baktın ve en sonunda yataktan kalkıp banyoya girdin.

Yüzünü yıkadıktan sonra ise banyodan çıktın üstünü değiştirdin ve eline aldığın telefonunla birlikte odadan çıktın,çıkar çıkmaz Vision ile karşılaştın.

V:Günaydın Y/N.

Y/N:Günaydın Vision.

Sen önüne dönüp yürümeye devam ederken Vision da seninle birlikte yürüyordu.

V:Hâlâ uykun var gibi görünüyor.

Kafanı Vision'a çevirdin ve kafanı 'evet' anlamında salladın.

Y/N:Evet hâlâ biraz uykum var yüzümü yıkadım fakat işe yaramadı gözlerim açık kalmak için zor duruyor.

Önüne geri döndün asansörün önüne gelmiştiniz ve asansörü çağırıp bindiniz. Arkana yaslandın ellinle yüzünü sıvazladın.

V:Bence senin biraz daha uykuya ihtiyacın var. Gidip yatmalısın.

Y/N:Gerek yok bir kaç dakika sonra kendime gelirim.

V:Emin misin?

Y/N:Evet Vision merek etme.

Vision'a gülümsedin o da sana gülümsedi asansör durduğunda indiniz ve direkt olarak yemek salonuna yöneldin Vision ise başka bir tarafa gitti işi vardır herhalde dedin kendi kendine bu yüzden bir şey demedin.

************

Kahvaltıdan sonra oturma odasına geçtiniz.

N:Bugün moralin yok gibi Y/N ne oldu?

Natasha'ya baktın senin bugünkü halinden dolayı endişelenmişti belliki,bugün kendini nedensiz bir şekilde moralsiz hissediyordun hiç keyfin yoktu tek isteğin yatmaktı.(Her gün aynı bu şekildeyim ben okula nasıl gidicem ya bir de sabahın 7'sinde kalkıcam okuldaki sevmedigim kişilerle aynı ortamda bulunucam :( )

Y/N:Kendimi moralsiz hissediyorum bugün hiçbir şey yapasım yok.

T:Biraz dışarı çıkabilirsin hem hava almış olursun keyfin yerine gelir.

Y/N:Tek başıma çıkamam ki hiç eğlenceli olmaz.

Vision yanınıza geldi ve yanına oturdu o içeri girdiği andan itibaren ise herkes bir ona bir sana bakıyordu.

C:Vision ile çıkabilirsin.

Clint Vision'a göz kırptı sende yanında oturan Vision'a döndün aslında güzel fikirdi dışarı çıkmak ve Vision ile çıkmakta güzel olurdu.

Y/N:Ne dersin Vision? Dışarı çıkalım mı?

Vision odadaki herkese baktı tam bir şey söyleyeceği sırada hepsi bir an da ayağa kalktı.

N:Benim önemli bir işim var görüşürüz.

Natasha odadan çıktıktan sonra Tony de kapıya doğru gitti.

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin