74.bölümün devamı
İyi okumalar💙
_____________________Pietro seni hâlâ izlemeye devam ediyordu ve o sırada Tony ile Steve uyanmış o ikisini izleyip kendi aralarında konuşuyorlardı.
S:O hızlı çocuk neden Y/N'i izliyor?
Steve ayağa kalkacağı sırada Tony onu kolundan tuttu.
T:Hey sakin ol Steve aşık olmuş işte görmüyor musun?
Steve gözlerini kocaman açarak Tony'e döndü.
S:Ne demek aşık olmuş Y/N Peter ile sevgili değil mi?
T:Evet onlar sevgili ama Y/N Peter ile yaptığı kavgadan sonra onunla ya konuşup anlaşır ya da ayrılır eğer ayrılırlarsa bu da Pietro'nun işine gelir hemen Y/N'yı kendine aşık etmeye çalışır Pietro'nun isteğide belli zaten onların ayrılması fakat Pietro onların arasına girip onları ayıracak kadar kötü biri de değil.
S:Y/N ne kadar saçma durumların içine girmiş o bu durumdan nasıl çıkıcak Tony?
Steve'in üzüldüğünü anlayan Tony ona sarıldı Steve seni kendi kızı gibi görüyordu ve senin bu karmaşık durumun içinde olman Steve'i üzmüştü.
T:Y/N ne yapacağına karar verebilir Steve ama eğer veremezse ise ona yardım edecek bir ailesi var.
S:Haklısın onun bir ailesi var ama ya bize anlatamadığı şeyler varsa anlatmaya korktuğu.
T:Steve kötü düşünme Y/N illaki bir yolunu bulur.
Steve Tony'den ayrıldı ve uzun bir süre bakıştılar ama onların bakışmalarını senin uyanman böldü Tony Steve'in yanağından öptü ve hemen kalkıp senin yanına geldi Steve ise yüzü kızarmıştı.
Sen doğrulmak için hareket ettiğinde Pietro sana yardım etti ve oturur pozisyona getirdi seni Pietro'nun arkasından Peter ile Loki geldi.
Pe:Y/N iyi misin?
Peter hemen senin yanına oturdu ve sana sarıldı.
Y/N:Seni görmesem daha iyi olacaktım
Sessizce söylediğin için Peter duymamıştı bunu.
Y/N:Şimdi daha iyiyim Peter sorduğun için teşekkürler
Peter'a bakmayı bırakıp kafanı çevirdiğinde Loki'nin sana güldüğünü gördün fakat bakışları tuhaftı bunu umursamayıp Pietro'ya baktın.
Pi:İyi olduğuna eminsin değil mi?
Yüzüne bir gülümseme yayıldı Pietro'ya bakarken.
Y/N:İyiyim Piet bu arada o şarkıyı söyleyip beni sakinleşturdiğin için teşekkürler sen onu yapmasaydın eğer dışarıdaki insanlara zarar verebilirdim.
Pietro susup konuşmadı ne olduğunu soracağın sırada içeri Natasha,Clint ve Wanda girdi senin uyandığını fark etmeden direkt konuştu Natasha.
N:Y/N'in yaptığı depremden dolayı bir bina yıkılmış bina-
Steve'in yaptığı kaş göz hareketlerini fark eden Natasha sustu ve sana baktı Wanda konuyu değiştirmek için başka bir şey konuştu.
W:Ah,Y/N uyanmışsın bir yerinde bir şey olmadı de-
Wanda'nın sözünü kestin ve konuştun aynı zamanda da gözlerin dolmuştu.
Y/N:Bina da birileri var mıydı?
N:Y/N bak şu-
Y/N:BİNA DA BİRİLERİ VAR MIYDI DEDİM!
Ayağa kalktın ve Natasha'nın üstüne yürüdün ama o sessiz kalmayı tercih etti sen üstüne gittikçe Natasha geri gidiyordu onun sessiz kalacağını bildiğin için tekrar bağırdın.
Y/N:NATASHA BİNADA BİRİLERİ VAR MIYDI?!
Gözlerinden yaşlar geliyordu senin herkes sana bakıyordu hepsi üzülmüştü iki kişi dışında.
Natasha hâlâ konuşmadığı için üstüne yürüyordun bunun böyle devam edemeyeceğini anlayan Pietro seni belinden tuttu ve başka bir odaya götürdü.
O sırada Clint Natasha'ya oturması için yardım etti ve herkesin gözü Wanda'yı buldu olayı anlatabilecek tek kişi oydu şuan.
B(Bucky):Wanda ne olduğunu anlatacak mısın?
Wanda derin bir nefes aldı ve verdi.
W:Y/N'in yarattığı depremde bir bina yıkılmış binanın içinde yaşayan insanlar...
Wanda devamını getiremedi.
S:Wanda konuşucak mısın? Ne olmuş o insanlara?
Wanda kafasını yere eğdi o kelimeler ağzından bir türlü çıkarmıyordu.
C:O insanlar...ölmüş.
Sözü tamamlayan kişi Clint olmuştu tüm gözler ona döndü.
S:N-ne demek ölmüş? Hepsi mi? Sağ çıkan yok mu veya hafif yaralanan?
Clint ağır ağır kafasını olumsuz anlamda salladı o zaman herkes susmuştu.
Pietro seni başka bir odaya götürüp bıraktıktan sonra sen sırtını duvara yasladın ve yavaşça yere oturdun dizlerini kendine çektin kafanı dizlerine yaslayıp ağladın.
Pietro'da senin yanına oturdu ve sana sarıldı.
P:Tamam sakin ol Y/N
Konuşmadın sadece ağladın.
P:Bak bunların hepsi geçicek sadece sak-
Y/N: NASIL SAKİN OLMAMI BAKLİYORSUN PİETRO BEN İNSANLARI ÖLDÜRDÜM!
Oturduğun yerden ayağa kalktın Pietro'da senin gibi kalktı ve seni omuzlarından tutup gözlerinin içine bakarak konuştu.
P:Bak bunlar zor şeyler bili-
Y/N:HİÇBİR ŞEY BİLMİYORSUN PİETRO BUNUN NE KADAR ZOR OLDUĞUNU BENİM NE YAŞADIĞIMI!
P:BEN SADECE SANA YARDIM ETMEYE ÇALIŞIYORUM SEN İŞLERİ ZORLAŞTIRIYORSUN Y/N BELLİ Kİ YANLIZ KALMAYA İHTİYACIN BEN GİDİYORUM!
Pietro kapıyı açtı ve çıktıktan sonra sertçe kapattı kapıyı sende tekrar yere çöküp ağlamaya devam ettin.
Stony ship😌
O iki kişinin kim olduğunu anladınız ve beklemediğiniz biri çıktı Peter'ı herkes anlamıştı zaten.
Bunu buraya koymazsam olmaz
Nataşkım özür dilerim ama çok güldüm buna JNSNNSANMSNSNSNNSNSSNSBDB
Neyse umarım beğenmişsinizdir 💞
Sizi seviyore 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...