İyi okumalar 💙
______________________
Küçük bir kafen vardı ve en yakın arkadaşın Alex ile birlikte işletiyordunuz kafeyi bu senin hep hayalindi. Hayallerine ulaşmak seni çok mutlu etmişti tabi bu hayallerine ulaşma yolunda Alex sana çok yardım etmişti bu yüzden ona minnettardın.
Yine yağmurlu bir günde kafende oturuyordun bugün fazla müşteri gelmemişti bu seni hem üzmüştü hem de mutlu etmişti kendini halsiz hissediyordun ve o kadar fazla müşteri ile uğraşmak istemiyordun. Alex yoktu çünkü bir haftalığına yurtdışına hasta annesinin yanına gitmesi gerekti.
Oturduğun sandalyede elindeki telefonla uğraşırken kapı açıldı ve kapının üstündeki zil sallandı hemen yerinden kalktın not defterini aldın ve müşterilerin yanına ilerledin. İki adam oturdu ve sana döndüler.
B:Merhaba ben Bucky.
Adam yüzüne çapkın bir gülümseme yerleştirdi ona gözlerini devirdin.
Y/N:Ben burada sipariş alıyorum isminizi sormadım.
S:Onun kusuruna bakmayın bize iki kahve lütfen.
Y/N:Hemen getiriyorum.
Kasanın arka tarafına geçip kahveleri hazırlamaya başladın bu sırada onların konuşmalarını duyuyordun.
B:Steve kız çok güzel.
S:Güzel diye ona asılman gerekmiyor Bucky.
B:Sen öyle san.
S:Hayır! Bucky otur şuraya.
Bucky denen adam yanına geldi.
Y/N:Pardon ama kasanın arka tarafına sadece çalışanlar girebilir ne söyliyceksiniz ön tarafa geçin
B:Sadece numaranı alıp gidicem
Y/N:Üzgünüm ama numaramı alamazsınız
Kahveleri eline verirsin elinle gitmesini işaret edersin.
B:Bu şansı kaçırdığın için üzülmelisin
Y/N:Dur bekle şuraya gidip ağlayayım.
Bu sözün üzerine sizi dinleyen Steve güler ve ona bakarsın gülüşü çok güzeldi onun gülmesi seni de güldürdü Bucky gözleri kısık bir şekilde size bakıyordu.
Onlar kahvesini içtikten sonra Steve ödeme yapmak için kasaya geldi ve parayı verip gitti.
Paraları yerleştirirken içinden bir kağıt çıktı.
Bu benim numaram *numara*
Bir gün beraber bir kahve içeriz belki
-SteveBu senin yüzünde kocaman bir tebessüm oluşturdu.
(Bu bölümde de pek bir şey değişmedi.)
Nasılsınız?
Bucky'nin numarasını değilde Steve'in numarasını aldınız.
Kısa Güzel bir bölüm oldu bence umarım sizde beğenmişsinizdir
⭐ Şunu turuncu yaparsanız sevinirim
Yorumda yapabilirsiniz onları okumak hoşuma gidiyor 💞❤️💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...