Medya çok güzel
İyi okumalar✨
___________________Senin özel güçlerin vardır ama bu güçleri hep kötüye kullanmışsındır şimdi ise Thanos'a taşları bulması konusunda yardım ediyorsundur.
Thanos zaman taşını alman için seni göndermiştir ve sen zaman taşını almanın kolay olacağını sanıyorsundur oysaki o taşı almak zor olucaktı senin için.
Taş koruyucusu Doctor Strange'i bulmuştun şimdi ise onunla karşı karşıya gelmen gerekiyordu uzay gemisiyle birlikte Dünya'ya indiğinde insanlar kaçıyordu bağırarak ama sen tabii ki bunları umursamıyordun.
Thanos seni buraya tek göndermişti çünkü senin bu işi tek başına halledeceğini söylemişti sana sende bir şey dememiştin aksine Thanos'un sana güvendiğini görmek seni sevindirmişti.
Uzay gemisinden çıktığında karşında bir kaç kişi vardı.
Y/N:Ne o tek kişiye karşı dört kişi mi?
T:Evet bakıyorum da Thanos seni tek başına yollamış
Y/N:Çünkü bana güveniyor
S:Sen öyle san
Y/N:Ben buraya sizinle konuşmaya gelmedim taşı alıcam ve gidicem
S:O kadar kolay değil
Y/N:Taş koruyucusu sen misin?
S:Evet
Y/N:O zaman kolay
Gücünle birlikte onlara bir araba fırlattın fakat Tony onu itmişti sen de buna sinirlendin ve bu yüzden gözlerinin içi mor oldu Tony'i boynundan tutup onu havaya kaldırdın.
Tony'i havaya kaldırman pek uzun sürmedi çünkü Tony sana ateş etti ve sende geriye doğru savruldun. Senin bu halini fırsat bilip seni yakalamaya çalıştılar fakat sen onlardan kaçtın Doctor Strange'i yakalamana engel olduğu için Tony tekrar tuttun bu sefer sert bir şekilde fırlattın onu.
Şimdi Doctor Strange yaklaşabilirdin bu yüzden ona doğru yürüdün fakat seni engelledi sen hâlâ ona gitmeye çalışırken o konuştu.
S:Bak güçlerini kötüye kullanmak zorunda değilsin
Y/N:Thanos kötü biri değil
(Ben yazıyorum ama şuan çok sinirlendim mor göt Thanos)
S:Thanos kötü biri evrenin kaderi tehlikede eğer bu taşı alırsa bir parmak şıklatma ile insanların yarısı yok olucak
S:Thanos her zaman kötü biri oldu ama sen bu yoldan dönebilirsin
Bu söylediği şeyler seni durdu artık ona doğru ilerlemiyordun çünkü haklıydı Thanos seni kullanmıştı buraya seni tek gönderme sebebi ise sana güvenmesi değildi bunları tekrar tekrar düşünüyordun bunca zamandır sana yaptırdığı şeyler öldürdüğü kişiler.
Sen olduğun yerde dururken yan tarafınından seni birinin vurması ile savruldun ve sürünerek kafanı bir arabaya çarptın sen çarptıktan sonra Strange ile Tony'nin bağırışını duyabiliyordun.
S:Ne yapıyorsun Tony!
T:Taşı almaya çalışan birini vuruyorum
S:Onu durdurmuştum ben zaten Thanos'un yanında olmaması için ikna ediyordum
T:Onun gerçekten o yoldan döneceğini mi sanıyorsun?
S:Evet çünkü hâlâ zamanı var bunu yapabilir
Strange sana doğru koşarak geldi ve durumuna baktı.
S:İyi misin?
Y/N:Evet bir sorunum yok
Yavaşça ayağa kalktın ve üstünü silkeleyip o ikisine baktın artık kararını vermiştin onlara Thanos'u yenmede yardım edicektin.
Y/N:Size Thanos'u yenmede yardım edicem
Strange sana gülerek bakıyordu aslında seni Thanos'un yanından çekmesinin amacı senden hoşlanmış olmasıydı ama şuan bunu bilmemenin daha iyi olacağını düşünmüştü ama elbet bir gün söyleyecekti senin hislerinden emin olunca.
Mor göt Thanos yine sinirimi bozdu ya
Napçakmış 6 taşı da toplayacakmış bla bla
Toplama lan otur oturduğun yerde
Neyseki toz oldu gitti göt
Fazla sinirlendim sorry laknsaknsnsksnsbs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...