Tony Stark

478 29 25
                                    

İyi okumalar 🧡
___________________

Sen bir S.H.I.E.L.D ajanıydın ve Nick Fury seni HYDRA ile ilgili bir göreve gönderecekti. Bu görev sadece sen ve Fury arasındaydı başka kimse bilmiyordu bu göreve gideceğini ama bir aydan uzun süre boyunca görevde olacaktın bu yüzden Fury sen gittikten sonra herkese bir yalan uyduracağını söylemişti.

Göreve gitmek için hazırlanırken Tony'i düşünüyordun birbirinizden hoşlanıyordunuz ama daha açılma cesaretini bulamamıştınız bu yüzden ilişkinizin bir adı yoktu uzun süre ondan ayrı kalacağın için üzülüyordun fakat başka çaren yoktu.

Hazırlandığında odadan çıktın ve jete doğru ilerledin Tony'i son bir kez görmek isterdin ama bu imkansızdı eğer yanına gidersen her şey mahvolurdu seni görüp bir daha bırakmazdı.

Jete bindiğinde içinden konuştun "İşte gidiyorum görüşürüz belki de görüşemeyiz bilmiyorum ama seni seviyorum ve seni özleyeceğim Tony"

Yüzünde bir gülümseme vardı ama gözünde birikmiş olan yaşları tutamamış ve serbest bırakmıştın.

Y/N jet ile giderken Nick Fury Avenger'ı konuşmak için toplantı odasına çağırdı.

Nick Fury Avenger'ı toplantı odasına toplamıştı önemli bir konu demişti onlara ama ne hakkında olduğunu söylememişti bu da onları daha çok meraklandırmıştı.

Herkes toplanınca içeriye Fury girdi ve hepsinin önünde durdu.

T:Evet,bizi buraya neden topladın Fury?

Nick gözlerini herkesin üzerinde gezdirdi ve kafasını eğip konuştu.

N:Konu...Y/N

Onun ismini duyunca ayaklandı Tony Y/N ne alakaydı? Yoksa ona bir şey mi olmuştu? Kötü düşünmemesi gerekiyordu ama bunu yapamıyordu onun için endişeleniyordu ayrıca son bir haftadır onu hiç görmediğini fark etti Tony.

Y/N göreve gitmeden bir hafta önce saklanmıştı çünkü Fruy'nin yalanının doğru olduğuna inanmaları gerekiyordu.

T:Y/N'ye ne oldu Fury bize şunu düzgünce açıklar mısın?!

Tony sesini yükseltmemek için kendini zor tutuyordu Tony'nin çok fazla streslendiğini gören Steve ayağa kalktı ve Tony omuzlarından tutup oturttu.

S:Tony sakin ol ve Nick'i dinle lütfen

Tony kafasıyla onayladı ve Nick'e döndü Nick ise derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti.

N:Y/N'nin bir hafta önce bir göreve gitmesi gerekti ama gittiği görevden geri dönmedi bundan şüphelenmiştik çünkü ölmüş olamazdı göreve gittikleri yerin hiç bir yerinde onun ceseti veya ölmüş olabileceğine dağir iz yoktu bu konuyu uzun bir süre araştırdık iki gün önce onun görev sonrası onun kaçtığını öğrendik ayrıca izini de kaybettirdi bulamadık ama sizi buraya çağırmadan önce onun öldüğü haberini aldık.

Aslında olayı kısa kesebilirlerdi ama Y/N Tony'nin ve diğerlerinin inanması için uzun bir şekilde anlatmasını istedi Nick'ten.

Tony duyduğu şey ile donup kaldı ne bir tepki veriyordu ne de hareket ediyordu Nick'in söylediklerini sindirmeye çalışıyordu fakat bu onun için zordu aslında bir tek Tony değildi öyle olan herkes donuk bir şekilde duruyordu Tony ve Bucky sevdiği kadını diğerleri ise en yakın arkadaşlarını kaybetmişlerdi yani onlar öyle sanıyordu...







Hadi bakalım meraktan çatlayın kwjqownsjkamwskkwma

Beynim burada bırakmamı söyledi ben de onu dinledim

Offf olaya Bucky'de karıştı tam bir koas ortamı oldu

Bir an dedimki neden sadece Tony sevsin iki kişi birden severse daha heyecanlı olur dedim

alwaysbruh senin verdiğin fikri bunun ikinci partında yazıcam fikir için teşekkürler 💖

Neyse umarım beğenmişsinizdir 💞

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin