Medya 💞
İyi okumalar 💝
______________________
Y/N:Hadi ama yapma bunu Barry.
B:Üzgünüm Y/N ama böyle olmak zorunda.
Y/N:Değil böyle olmak zorunda değil bir kaç ay daha beklesen.
B:Zaten yeterince gecikti biraz daha bekleyemem sürekli bahaneler uyduruyorsun.
Y/N:Bahane olduğunu nereden biliyorsun?
B:Sadece şu kapı kulpunu tutmayı bırak ve çık bu evden eğer kapı koparsa onuda ödersin
Barry senin ev sahibin ve 5 ay boyunca kirayı geciktirmenden dolayı seni evden atmaya gelmişti ama sen bir kapıyı tutmuş bırakmıyordun bırakmamaktada inatçıydın Barry seni çekiştiriyordu ellerini ayırmaya çalıştı ama bırakmıyordun.
B:Y/N ya bırakırsın ya polisi çağırırım.
Y/N:Polisi çağır umurumda değil Barry.
Barry'nin böyle bir şey yapacağını düşünmüyordun ama elindeki telefonla gerçekten 911'i aradığını görünce kapıyı daha da sıkı tuttun.
Barry aradıktan yarım saat sonra polisler gelmişlerdi hatta seni oradan çıkartıp bir eşyanı alamadan kapı dışarı edilmiştin bu seferde ne kalıcak yerin ne de eşyaların vardı. Keşke inat etmeyip eşyalarımı alsaydım diyordun fakat iş işten geçmişti. Gecenin güzelliği altında yürüyerek sahile gittin.
Geceyi sahilde geçirmeyi planlıyordun kumların üstüne yatarak hem fazla olmasa da biraz rahat edebilirdin. Sahile vardın denizin dalga sesi senin hoşuna gitse de burası çok soğuktu başka çaren yoktu bu yüzden kuma uzandın yıldızları izleyerek uykuya daldın.
Uyandığında etraf hâlâ karanlıktı ama kendini sanki uçuyormuş gibi hissediyordun gözlerini tamamen açtın ama açtığında gördüğün kişi ile az kalsın düşüyordun kucağından neyse ki seni son anda tutmuştu
T:Biliyorum yakışıklılığım insanları düşürür ama dikkat et.
Gözlerini devirirsin ve kafanı yan tarafa çevirirsin uçtuğunuzu görürsün sonra ise yapmaman gereken bir şey yapıp aşağı bakarsın zaten baktığın gibi kafanı geri çeker Tony'nin boynuna gömersin Tony ilk önce sana bakar sonra ise çapkın bir gülümseme yayılır yüzüne.
Y/N:Yüzündeki o gülümsemeyi sil zırhın içinde olsan bile onu yaptığını biliyorum.
T:Peki silerim ama o gülümsemeyi özlemedin mi?
Y/N:Hayır özlemedim ayrıca beni çabuk indir yükseklik korkum var biliyorsun.
T:Evini tarif et bırakayım.
Y/N:Sana evimin yerini söyleyecek değilim sürekli gelirsin biliyorum o yüzden şimdi indir.
T:Sen söylemesende bulurum aslında ama neyse indireyim seni.
Tony yavaşça aşağıya indi ve seni bıraktı sen de onun bırakması ile üstünü düzelterek arkanı dönüp gitmeye kalktın ki senin bileğinden tuttu kendine çekip sarıldı sen de sarılmak istiyordun ama yapmadın çünkü geçmişte senin kalbini kıran biriyle sarılamam diye düşündün. Tony geri çekildi ve senin yüzüne baktı ama sen gözlerini kaçırıp duruyordun senin yüzünü tuttu kendi yüzü ile hizaladı.
T:Y/N bana bakar mısın?
Y/N:Niye bakacağım ki?
T:Lütfen bak.
Onun sen bakana kadar ısrar edeceğini biliyordun bu yüzden uzatmadan baktın yüzünü görmüştün uzun zaman sonra yüzünü görmüştün kendini ağlamamak için zorladın.
Y/N:Ne var Tony yine kalbi mi kuracaksın?
T:Sence bunu yapmak istesem sana sarılır mıydım?
Y/N:Sadece ne istediğini söyle.
T:Bir şey istemiyorum sadece senden özür dilemeye geldim.
Y/N:Beni o kadar insanın önünde rezil ettikten sonra mı?
T:Bak biliyorum o yaptığım şeyler çok salakçaydı bunu yapmamalıydım çok büyük bi salaklık yaptım senden çok fazla özür dilemem lazım ama işe yarar mı o özürler bilmiyorum sadece seni çok sevdiğimi bil istiyorum.
Tony'nin gerçekten üzgün olduğunu biliyordun ama onu affedebilirmiydin bilmiyordun.
Ünüversite günleriydi ve Tony'den hoşlanıyordun bir gün ona açılma kararı aldın bu yüzden onu bir kafeye çağırmıştın ama o seni bir sürü insanın önünde rezil etmişti bunu neden yaptığını bilmiyordun o yüzden o gün çok ağlamıştın ama şimdi karşına çıkmış ve pişman olduğunu söylüyor ne yapacaktın ona hâlâ aşıksın bu yüzden ona güvenebileceğini göstermesi lazımdı.
Y/N:Eğer sana güvenebileceğimi gösterirsen belki seni affederim.
Tony'nin yüzü gülmüştü onun güldüğünü görünce sen de güldün mutlu olmuştun.
T:Tamam o zaman seni evine bırakmalıyım.
Evinden atıldığını hatırladın şimdi bunu nasıl söyleyeceğini düşünüyordun kafanı eğdin.
T:Y/N?
Kafanı kaldırıp tekrar ona baktın.
Y/N:Evimden atıldım hem de eşyalarımı bile alamadan.
Tony gülerek kafasını salladı ve seni tekrar kucağına aldı.
T:Tamam o zaman benim evime geliyorsun eşyalarını da bir şekilde alırız.
Gülümsedin ve ellerini Tony'nin boynuna sardın.
Y/N:Tony.
Tony kafasını çevirip sana baktı.
T:Evet?
Y/N:Teşekkürler.
Tony'e sarıldın ve Tony'de sen de artık mutluydunuz.
(Bölüm düzenlenmiştir.)
Nasılsınız?
Tony bölümleri niye hep hüzünlü oluyor bilmiyorum Tony yazarken hep hüzün ekliyorum.
(O kadar da bir hüzün yoktu yani mutlu bitti.)Zaten nerede Tony Stark videosu görsem gözlerim doluyor o yüzden Tony hikayesi yazarken de içim hüzünle doluyor böyle oluyor galiba ama bunun sonu mutlu bitti 😌
🥺
Umarım beğenmişsinizdir 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...