Loki'nin devamını yazacaktım ama onu yazmak için biraz daha fazla zamana ihtiyacım olduğu için ve sizi fazla bekletmemek için Bucky kurgusu yazdım onu yayımlayacağım bu sürede de Loki'yi bitereceğim :)
Not: Steve'in kardeşisin ve HYDRA Bucky gibi seni de dondurmuştur hiçbir şey hatırlamıyorsundur bu bölümün ilk kısmı Captain America:The Winter Soldier filminde geçiyor devamı Civil War'da ama Civil War'da tekrar her şeyi hatırlıyorsun.
Pietro ölmedi ben Pietro'yu öldüremem hiçbir bölümde bu yüzden burada da var.
İyi okumlar💙
______________________Kış askeri kızıl saçlı kadının arkasından geçtiği gri arabayı patlattıktan sonra kızıl saçlı kadın köprüden atlayıp koşmaya devam etti kış askeri yanındaki adamlardan birinin silahını aldı köprünün altından çıkıcak olduğunu düşündüğü kızıl saçlı kadını vurmak için bekledi ama kış askerinin dikkati dağıldı ve kadın onu vurdu.
Kış askerinin bir şey yapamadığını gördüğünde köprüden atladın ve bir arabanın üstüne düştün ayağa geri kalkıp kızıl saçlı kadının peşinden gittin sen koşarken kış askeri onu vurmaya çalışıyordu kadının arkasına saklandığı ambulansın yanına gittin ve arkadan dolaştın onun boynuna asıldın boğmaya çalıştın ama o senden kurtulup kaçmaya başladı onu arkasından koşmadan önce kış askerine baktın.
W.S(Winter Soldier):Kız bende,siz onu bulun.
Kış askeri köprüden atladı bir arabanın üstüne indi ve arabanın üstünden indiğinde yanına geldi.
W.S:Git ve onu bul.
Kafanı aşağı yukarı 'tamam' anlamında salladın ve köprünün önüne doğru yaklaştın diğer adamlardan sana bir silah vermelerini istedin sana bir tane attıklarında onlarda köprüden inmişlerdi önünüzde duran otobüse ateş ediyordunuz.
Otobüsün camından atlayıp kalkanını aldı adamlardan birine kalkanına gelen kurşunu geri gönderdi şimdi üstünüze yürüyordu yukarıdan biri diğerini vurduğunda kim olduğuna baktın ama görememeştin elindeki silahın mermisi bittiğinde onu yere fırlattın ve sona kalan adamı da öldürdüğünü gördün arabanın arkasına girmişti silahsız bir şekilde onun yanına gittin karşısına çıktın.
Seni gördüğünde yavaşça ayağa kalktı yüzünü gördüğünde şaşırmışa benziyordu sen onun üzerine yürüdükçe o geri geri gidiyordu.
S:Y/N?!
Sana bir isim söylediğinde dikkatin dağıldı ve olduğun yerde kaldın Y/N ismi sana söylendiğinde sanki bir şeyler hatırlamıştın ama bir silah sesi ile bacağında bir acı hissettin olduğun yere yığıldın Steve koşarak yanına geldi çok fazla kan kaybediyordun seni kucağına aldı ondan uzaklaşmak için bir şeyler yapmaya çalıştın ama olmuyordu seni güvenli bir yere götürdü ve seni yere bıraktı sırtını duvara yaslamıştı.
S:Burada dur Y/N ben hemen geleceğim.
Seni bırakıp gittiğinde sadece arkasından bakmıştın ne bacağındaki yarayı ne de onun dediğini umursamadan ayağa kalkmaya çalıştın dengeni sağlayamıyordun bu yüzden yere düştün ama pes etmedin tekrar kalkmaya çalıştın bir kere daha düştün bunun böyle olmayacağını anladığında seni getirdiği yerde saklanmak için bir yer aradın sürünerek ilerliyordun içeride başka bir oda bulduğunda oraya girdin kapıyı kitleyip beklemeye başladın.
***********
Uzun bir süredir beklediğin için çok kan kaybetmiştin bu yüzden gözlerin yavaşça kapanıyordu direnmeye çalışıyordun ama direnmek bir işe yaramıyordu göz kapakların kapanmak istiyordu sende buna karşı gelmedin ve göz kapakların kapandı.2 yıl sonra
(Dış işleri bakanı):Ama bir çözüm yolumuz var.
Dış işleri bakanı Wanda'nın önüne kalın kitap gibi bir şey uzattı.
(Dış işleri bakanı):Sokovia Anlaşması 117 ülke tarafından onaylandı Avengers'ların artık özel bir teşkilat olmadığını belirtiyor. Birleşmiş Milletler Heyeti'nin denetimi altında sadece Heyet gerekli gördüğünde görev yapacaklar.
Adamın söyledikleri sana şimdiden saçma gelmeye başlamıştı.
S: Avengers Dünya'yı güvenli bir yer haline getirmek için kuruldu bunu başardığımızı düşünüyorum.
Steve'den sonra söze atladın.
Y/N:Abimin dediklerine katılıyorum Avengers Dünya'yı güvenli bir yer haline getirmek için kuruldu ve bunu başarıyoruz.
Dış işleri bakanı ikinize baktı sonra Steve'e döndü.
():Söylesene Yüzbaşı Thor ve Banner'ın nerede olduğunu biliyor musun? 30 mega tonluk iki nükleer bombanın yerini bilmezsen mutlaka sonuçları olacaktır.
Daha fazla dayanamayıp tekrar söze girdin.
Y/N:Afedersiniz Dış İşleri Bakanı ama-
S:Y/N lütfen.
Y/N:Ama abi-
S:Y/N.
Steve'in uyarıları üzerine susmak zorunda kaldın eğer susmasaydın burada büyük bir kavga olacaktı Steve şuan bunu istemiyordu Bakan konuşmaya devam etti.
():Uzlaşma,güvence,Dünya böyle rahat dönüyor inanın bana en iyi çözüm yolu bu.
Rhodey konuşmaya girdi.
R:Bir karar verilmek zorunda yani.
():BM,Viyana'da toplanıp Anlaşmayı yürürlüğe dolana kadar 3 gün var.
Steve'in dönüp Tony'e baktığını gördün sen ise ona bakmak istemiyordun sadece önüne bakıyordun.
***********
Y/N:Bir saniye ben neden bu işlere karışmıyorum?
T:Çünkü bu işler senin karışabiliceğin şeyler değil.
Oturuduğun yerden ayağa kalktın Bakan gitmişti şimdi bir karar vermek için konuşuyordunuz daha doğrusu tartışıyordunuz.
Y/N:Buna sen karar veremezsin Stark ayrıca ben de bir Avenger'ım bu yüzden bu konu hakkında konuşma hakkına sahibim benim kararım ise imzalamamak.
T:Sırf abin dediği için öyle diyorsun mantıklı bile düşünemiyorsun.
Tony'nin söyledikleri seni daha çok sinirlendiriyordu.
Y/N:Ben gayet mantıklı düşünüyorum ve kararımı verdim benim fikrim doğru olanın imzalamamak olduğu abim yapıyor diye yapmıyorum bunu ayrıca tam tersini düşünseydim eğer onu yapardım.
Orada biraz daha fazla kalırsan daha çok sinirleneceğini bildiğin için çıktın ve kendi odama gittin.
Bu bölümde Y/N çok az konuştu.
Fakat baya bir kaoslu falan oldu ksnshsb
Bu arada başta Pietro ölmedi yazdım ama bu bölümde o yoktu kmdnsjsnjssn
Bucky yazmayalı uzun zaman oldu ya.
Neyse umarım beğenmişsinizdir 💞
Sizi seviyore ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...