89.bölümün devamı
Bu kurguda bitti final partı bu
İyi okumalar💜
____________________B(Bruce):Ne yani bu kolye Olivia'nın kolyesi mi?
Elindeki kolyeye baktın tekrar.
Y/N:Bu kolye Olivia'nın kolyesi demedim kolyenin ucunda "O" harfi var ve onun olma ihtimali var dedim onun olmayabilir.
T:Peki bize bunu neden dün söylemedin? Thor sormuştu sana.
Gözlerini kolyeden çekip Tony'e baktın.
Y/N:Çünkü dün Clint yanımızdaydı ve eğer bu kolye Olivia'nın olabilir deseydim üzülebilirdi.
Natasha bakışlarını masadan çekti ve sana baktı.
N:Ya da inanmayabilirdi sonuçta onu seviyor ve böyle bir şey yapıcağına inanmaz başka birilerinden şüphelenirdi.
Clint kulede değildi bu yüzden rahat konuşuyordunuz kahvaltıdan sonra dışarıya çıkmıştı ve şuanlık kolye bulduğunu ona söylemeyi düşünmüyordun.
Natasha konuşmaya devam etti.
N:Ben Olivia'da bir şeyler olduğunu düşünüyorum o kızı sevmedim çünkü hareketleri tuhaf geldi bana ve bu kolye onun olabilir.
S:Kolyenin Olivia'nın olup olmadığını bilmiyorumuz.
Aklına gelen şey ile gülümsedin.
Y/N:Ama öğrenebiliriz.
S:Nasıl?
Y/N:Clint'e söyleyelim ve Olivia'yı buraya akşam yemeğine davet etsin.
B:Bir planın mı var Y/N?
Y/N:Evet var ama bunu size sonra açıklayacağım siz sadece Clint'e haber verin.
Odana gittin ve aklında ki planı uygulamak için işe koyuldun.
***********
Clint ve Olivia gelmişlerdi şuan da birlikte yemek yiyordunuz planını uygulamak için boğazını temizleyip söze girdin.
Y/N:Bu arada dün gece odama giren kişiyi bulmak için kamera kayıtlarına falan baktım ama yüzü gözükmüyordu.
Olivia elindeki çatalı ve bıçağı bırakıp sana baktı.
O:Clint bana dün odana birinin girdiğini söylemişti sana bir şey olmadı değil mi veya bir şeyini çalmadı.
Sahte bir gülümseme ile ona baktın ve cevap vericekken Natasha'nın kendi kendine bir şeyler söylediğini duydun"Odasına birisinin girdiğini söylüyor ama bir şey çaldığını veya birine bir şey olduğunu mu söylemiyor" gülmemek için kendini zor tutup ona cevap verdin.
Y/N:Merak etme ben iyiyim ayrıca bir şey de çalmamış
Önündeki yemeğe geri dönmeden önce yine konuştun.
Y/N:Bu arada Clint sen dün gece bir şey düşürmüş mü diye sordun ya ben belki gece görememişimdir diye yine baktım odama.
Göz ucuyla Olivia'ya baktın önündeki yemeğe odaklanmıştı.
Y/N:Bir kolye buldum odama giren kişinin olabilir.
Tekrar göz ucuyla ona baktığında elleriyle boynunu yokladı ve kafasını iki yana salladı.
C:Nasıl bir kolye?
Y/N:Kolye şuan odamda olmalı sonra gösteririm size.
Yemeğine geri dönmeden önce Natasha'nın sana mutfağı gösterdiğini gördün ayağa kalktın ve mutfağa girdin senin ardından Natasha geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...