Tom Holland(Özel Bölüm)

347 10 0
                                    

20.Bölümü özel bölüm yapmak istedim ✨

Medya 💕

İyi okumalar 💫

___________________

Tom Instagram'da dolanırken karşısına bir şiir çıktı ve merak edip okudu.

AŞK

Açınca baharın dişi gülleri
Bir başka rüzgar eser bahçelerde
Dinle çılgınca öten bülbülleri
Sorma niçin düştüğünü bu derde

De ki;-Aşktır şadeden gönüllüleri
Perişan berbat eden gönülleri
Aşk söyletir en yanık türküleri
Ay buluta girdiği gecelerde

Y/N Y/S/N

(Bu şiiri internetten buldum ama bunu sanki siz yazmışsınız gibi düşünün)


Şiir Tom'un hoşuna gitmişti ve merak etti bu şiiri yazanı ilk önce şiiri yazana sonra hesabın sahibine baktı ve şairin hesabıydı.

Hesaba giriş yaptı ve şairin kendi fotoğrafını gördü,gördüğü an Tom tuhaf bir hisse kapıldı ama bunun ne olduğunu çözemedi nasıl bir histi bu yoksa bu kızdan etkilenmiş miydi?

Bu konuları es geçti çünkü daha tanışmıyorlardı Tom sadece bir fotoğrafını görmüştü kızın ondan hoşlanmış olsa bile onunla hemen çıkma şansı yoktu bu yüzden hesabtaki fotoğraflara bakmaya başladı şiir fotoğrafları ama bunlar kendi yazdığı şiirlerin fotoğrafları kızın şair olduğunu düşündü veya sadece hobi olarak yazıyordu.

Genellikle şiir fotoğrafları olan bu hesapta şairin kendi fotoğraflarıda vardı hatta bazıları şiir yazarken çekilmiş olanlardı şiirlerin hepsine tek tek baktı sonra merak etti bu kadar güzel şiirler yazan kızın ne kadar takipçisi vardı.

Tapikçi sayısını görünce Tom az da olsa şaşırdı çünkü kızın 1 milyon takipçisi vardı (biraz abarttım galiba ama neyse) kızın mavi tiki olmadığı için fark edemedi bu kadar takipçisi olduğunu ama kız çok güzel şiirler yazıyordu.

Tom hesaba biraz daha baktı ve kızın bir şiir kitabı olduğunu gördü kitabı merak etti satın almak istedi.

Satın almak için girdiği sitede kitabın en çok satanlarda olduğunu gördü demek ki bu kız ünlü bir şairdi şimdi Tom'un daha çok ilgisini çekti.

Tom kitabı satın aldıktan sonra hesaba geri girdi ve o hesabı takip etti.

~•~

Yine şiir yazıyordun şiir yazmak senin en sevdiğin şeydi hatta bir kitabın bile vardı en çok satanlara girmişti insanların yazdığın şiirleri beğenmesi seni mutlu ediyordu.

Şair olmak senin hep hayalin olmamıştı ama öğretmeninin senin yazdığın güzel şiirleri görmesi ile çıktın bu yola ilk önce şiir yarışmaları hepsinden olmasada bazılarından birinciliğin olmuştu hiç sonuncu olmamıştın yani genelde birinci olamazsan ikincilik veya üçüncülük ödülünü alırdın.

Şiir yarışmalarından sonra şiire olan ilgin arttı aklına gelen şiirleri şiir defterine yazardın çocukluğundan beri de saklardın bu defteri ilk şiir defterin bittiğinde bunları neden şiir kitabı yapmıyorum dedin işte üniversite yılında ise bunun için uğraştın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin