92.Bölümün devamı.
Aslında bu bölümü ve bundan sonra atacağım bölümü iki gün önce yazmayı ve atmayı planlıyordum ama her şey planladığım gibi gitmedi bazı sağlık sorunları yaşadım bu yüzden de planlarım mahvoldu bölümleri yazamadım ama bugün yazabildim şuan kendimi iyi hissediyorum:)
İyi okumalar💙
___________________Odanda kendi kendine konuşmaya başladın.
Y/N:Neymiş ben olaylara karışamazmışım sırf abim dediği için öyle diyormuşum,hah.
Odanın içinde volta atıyordun ve ellerinide yumruk yapmıştın bir yerlere vurmamak için kendini zor tutuyordun her şeye kolay sinirlenen biri olduğundan kendini tutmak zorlaşıyordu.
S:Bu kadar sinirlenme.
İçeriye giren ve arkasından kapıyı kapatan Steve'in sesini duydun ona doğru dönmeden önce yatağına oturdun.
Y/N:Ama hem Tony'nin söyledikleri hem de bu anlaşma benim nasıl sinirlenmememi bekliyorsun?
Steve'de gelip yanına oturdu ve kolunu omzuna atarak seni kendine doğru çekti.
S:Tony'nin söylediklerini umursama sen neyin doğru olduğunu düşünüyorsan onu yapıyorsun eğer imzalamak isteseydin onu yapardın bunu biliyorum ama sen imzalamak istemediğine emin misin gerçekten?
Kafanı kaldırıp Steve'e baktın.
Y/N:Evet hem de çok eminim.
Steve yaklaşıp seni alnından öptü.
S:Hâlâ sinirli misin?
Y/N:Belki...biraz.
Steve seni daha çok kendine çekti sende ona sarıldın ve kafanı göğüsüne yasladın.
S:Şimdi.
Y/N:Sinirim geçti ama düşündüğüm de hâlâ az da olsa sinirleniyorum.
S:Düşünmemeye çalış.
Uzun bir süre boyunca Steve ile sarıldınız sarılmak sana iyi gelmişti sinirini geçirmişti.
***************
İki taraf birbirlerinin üstüne doğru koşuyordu.(Az önce Steve'e sarılıyordunuz çok tuhaf oldu bu jsnshsbhsns)
Y/N:Şuan durmamız gerekmiyor mu?
S:Hayır,koşmaya devam et!
Kafanı salladın ve karşına çıkan Natasha ile durdun.
Y/N:Üzgünüm Nat bunu yapmak istemezdim.
Natasha'ya bir tekme savurmaya çalıştın ama o bundan kaçtı bu sefer o sana doğru bir yumruk attığında yumruktan kaçabilmiştin ama Natasha seni attığın yumruktan kaçamamıştı.
Natasha geriye doğru sendelediğinde arkandan gelen Örümcek adamı fark etmedin ve sırtına doğru yediğin tekme ile öne doğru düştün hızlıca yerden kalkıp arkanı döndüğünde çok sinirli bir şekilde ona bakıyordun üstüne doğru koşarken senin hem ayaklarına hemde ellerine ağ fırlatmaştı tekrar yere düştün.
Y/N:Seni pis örümcek.
P:Üzgünüm.
Ellerinde ki ağları çözmeye çalışıyordun ama olmuyordu senin yerde yattığını gören Bucky koşarak yanına geldi ve elindeki ağları çözdü.
B:İyi misin?
Y/N:Pek sayılmaz.
Ayağa geri kalktın ve etrafına baktın Steve'in tuhaf kostümlü çocukla uğraştığını gördün.
Y/N:Buradan hemen gitmeniz lazım Bucky.
B:Biliyorum.
Koşarak Steve'in yanına gittin.
Y/N:Sen git ben hallederim.
P:Yüzbaşının kardeşisin değil mi?
Y/N:Ta kendisi.
P:Çok benziyorsunuz.
Senin üzerine doğru geldiğinde yana doğru çekilerek ondan kaçtın sana tekrar ağ attığında bu sefer yakalayamamıştı.
Y/N:Ağların çok sinir bozucu.
Ona doğru bir tekme attın ve geriye doğru gitti yerden kalkıp sana doğru tekrar gelen Örümcek adamı tekrar ittin altında durduğu şeyi onun üstüne düşürdün tutarken zorluk çekiyordu.
Y/N:Burada kal ve bir yere gitme bence.
Oradan uzaklaşırken kulaklığında Steve'in sesini duydun.
S:Ben Vision'u alacağım sen jete git.
S(Sam): Olmaz siz jete gidin ikinizde.
Y/N:İkinizinde jete gitmesi gerekiyor.
S(Sam):Geri kalanımız buradan gitmeyecek.
C:İtiraf etmek istemesemde eğer bunu kazanacaksak bazılarımızın kaybetmesi gerek.
Önüne çıkan Kara panter ile konuşmanın geri kalanını dinleyemedin.
Y/N:Böyle tanışmak istemezdim.
Bu sefer Kara panter ile dövüşürken Scott'ın büyüdüğünü gördün.
Y/N:Vay be ben bir tek küçülebiliyorsun sanmıştım ama tam tersini yapabiliyormuşsun.
Kara panter sana pençelerini çıkardığında ne yapacağını düşünmeye başladın ama sen bir şey yapmadan Wanda yaptı.
Y/N:Sağol Wanda.
W:Önemli değil Y/N.
Pi:Bana niye yardım etmiyorsun kardeşim?
W:İhtiyacın mı var?
Pi:Haklısın yok.
Wanda ve Pietro farklı yönlere gittiğinde etrafına baktın Wanda'nın Steve ve Bucky'nin üzerine düşmek üzere olan kuleyi tuttuğunu gördün ama Rhodey'nin onu engellemesi ile kule düşmüştü yardım etmek için Wanda'nın yanına koştun onun üzerine atlayıp oradan çektin onu en sonunda yorulup kendini yere bıraktın derin bir nefes aldın.
Öbür bölümü de bitirip düzenleyip atacağım.
Bölüm hiç içime sinmedi benim
Umarım siz beğenmişsinizdir 💞
Sizi seviyore 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...