Yine bir özel bölüm 💕
İyi okumalar ✨
____________________Sen ünlü bir oyuncusun ve yeni çıkacak olan bir filmin var Ellen Show'a katılıyorsun ve film hakkında konuşmaya başlıyorsunuz.
E:Evet Y/N senin baş rolde olduğu yeni bir filmin var bize biraz filmden bahseder misin?
Y/N:Elbette Mia adındaki bir kız yıllar boyu aşk acısı çekmiş ve artık aşka inancı kalmadığı sırada karşısına bir adam çıkıyor adamdan ne kadar uzak kalmaya çalışsa da olmuyor ve adam onun aşka olan inancını geri getirmeye çalışıyor.
E:Güzelmiş peki biraz Mia karakterini anlatabilir misin bize?
Y/N:Mia karakteri
Yanından çıkan palyaço ile korkar ayaklanır ve çığlık atark kaçarsın küçüklüğünden beri en korktuğun şeydir (şahsen yazarın öyle palyaçodan hep korkmuşumdur) ellerinle yüzünü kapatır ve sakinleşmeye çalışırsın sonra bir elini kalbine götürürsün arkandan biri sarılır sarılan kişiye baktığında bunun Tom olduğunu görürsün.
T:Bu kadar korkacağını bilmiyordum
Der gülerek tabi bu seni sinirlendirir ve ona vurmaya başlarsın.
Y/N:Benim ne kadar çok korktuğumu biliyorsun Tom
Tom senden ayrılır ve sende sakinleşip yerine geri oturursun.
E:Bu çok komikti ah Y/N'nin korkup kaçışını tekrar izleyelim
Senin korkup kaçtığın kısmı gösterirler ve dayanamayıp gülersin Tom'da senin yanına oturmuştur.
E:Duyduğuma göre siz ikiniz sevgilisiniz
T:Evet doğru duymuşsunuz
Der ve senin yanağından öper sen hâlâ ona sinirli oldugun için tekrar hafifçe vurursun.
Y/N:Sana hâlâ sinirliyim yanaşma kalp krizinden gidebilirdim
Herkes tekrar güler bu da bu Show'da güzel bir anın olarak kalıcağını biliyorsun.
E:Peki Y/N'nin yeni çıkacak filmi hakkında ne düşünüyorsun Tom
T:Çekimler sırasında onun yanındaydım ve gayet güzel bir filmdi ayrıca Y/N çok başarılıydı
E:Film de olan yakınlaşma sahneleri hakkında ne düşünüyorsun peki?
T:Az da olsa tabii ki kıskandım ama o da beni kıskanıyor ve bu bizim işimiz çokta sorun etmiyoruz
Sen Tom'u izliyorsun ama ne kadar süredir izlediğini bilmiyorsun fakat onun yüzü gülüşü senin hoşuna gidiyordur (çok tuhaf bir cümle oldu)
E:Y/N gerçekten çok seviyorsun galiba çünkü bizle arandaki bağı koparıp Tom'a odaklandın
Sen kafanı hemen yana çevirdin ve gülmeye başladım show'un geri kalanında sohbet edip eğlendiniz.
Biraz kısa oldu ama aklıma pek fazla bir şey gelmedi
Umarım beğenmişsinizdir 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...