İyi okumalar 💜
___________________Odaya girdiğinde kendini yüzüstü bir şekilde yatağa attın ve sessizce ağlamaya başladın.
Y/N:Neden? Neden bir aptal gibi bu kadar bekledim ki?
Ağlamaya devem ederken nefes alamadığını farkettin ve sırtüstü yatmak için döndün ama döndükten sonra etrafa baktın burasının senin odan olmadığını anladın.
B:Y/N?
Sesin geldiği tarafa döndün Bruce sandalyeye oturmuş sana bakıyordu.
Y/N:Bruce, Clint'in odasında ne işin var?
B: Clint'te benim olan bir eşya vardı onu almaya geldim sonra sen ağlayarak odaya girdin ve yatağa atladın kendi kendine konuştun "Neden? Neden bir aptal gibi bu kad-
Elinle dur işareti yaparak Bruce'un sözünü kestin.
Y/N:Tamam,yeter bu kadar anladım ne olduğunu neyse ben çıkıyorum sen işine devam et.
Burnunu çekerek ayağa kalktın ve kapıya doğru gittin.
B:Sen neden geldin buraya Y/N?
Durdun ve arkanı döndün.
Y/N:Ben kendi odama geldiğimi sandım ama yanlışlıkla onun odasına girmişim.
Tekrar arkanı dönüp odadan çıktın bu sefer de başka birinin odasına dalmamak için kapılara baktın odanı bulduğun gibi içeriye girdin.
Kendini tekrar yatağa fırlattığın da bu sefer kulede alarm çalmaya başladı.
J:Kuleye izinsiz giriş yapıldı!
Y/N:Ah,hadi ama ben yatmak istiyorum!
Ayağa kalktığında odadan dışarıya çıktın seninle birlikte aynı an da Natasha'da odasından çıktı birlikte koşarak merdivenlere gittiniz ve yukarı çıktınız Steve ile Tony'i gördüğünüzde onların yanına gittiniz sizden sonra Bruce ile Thor'da gelmişti.
Y/N:İzinsiz giriş yapan ve benim rahatımı bozan pislikler kimlermiş?
S: Bilmiyoruz etrafa baktık ama yoklar.
T:Jarvis kuleye kimler girdi ve şuan neredeler?
J:Siyah maskeli bir kaç kişi girdi ve şuan tam arkanızdalar efendim.
Hepiniz arkanızı döndüğünüzde size silah tutan bir kaç kişiyi gördünüz.
S:Sizler de kimsiniz?
X:Bizim kim olduğumuzu boşver Kaptan biz sadece siz de olan bir şeyi almaya geldik.
N:Neyi almayı düşünüyorsunuz?
X:Tesseract
Y/N: Tesseract biz de değil şimdi gidin buradan.
Adam alaycı bir şekilde güldü ve silahını sana doğru tuttu.
X:Yalan söyleme bize de ver şu tesseract'ı
Y/N:Yalan borcum mu var size? Yok dedik işte daha ne uzatıyorsunuz.
X:Şansını fazla zorlama.
Adamın dediği sana komik geldiği için güldün ve elleni hareket ettirip silahı onun elinden çekip kenara fırlattın.
Y/N:Şansımı zorluyorum hadi ne yapıcaksan yap.
Adam eli ile seni gösterdiğinde arkasındaki diğer adamlar silahlarını sana doğrulttu yine elin ile bazı hareketler yaptın ve silahlarını dışarıya doğru fırlattın bir kaç adam üzerinize geldi siz de onlara doğru gittiğinizde önünü gelen bir adamı elinle bazı hareketler yaparak havaya kaldırdın kenara ittiğinde adam sürüklendi.
Geriye bir kişi kaldığında onun üzerine yürüdü Hulk ve adam geriye doğru koşup terastan atladı koşarak Teresa çıkıp ona baktınız fakat yoktu kafanı kaldırdığında onun bir helikopter de olduğunu gördün.
İçeriye geçip etrafa baktın.
Y/N:Bu adamları ne yapacağız?
S:Sorguya çekeceğiz ve kim olduklarını öğreneceğiz.
T(Thor):Bunları buradan nasıl kaldıracağız?
Y/N:Siz ne yapıyorsanız yapın ben odama gidiyorum kendimi pek iyi hissetmiyorum.
Merdivenlere gidip tekrar aşağıya indiğinde odana girdin ve yatağa yatıp uyudun.
*************
Gözlerini açtığında senin uyandığını fark etmeden konuşan Tony,Steve ve Natasha'yı gördün.
T:Ona bunu söyleyemeyiz.
N:Bence de bırakalım uyusun.
S:Uyandığında görmeyecek mi Natasha?
T:Onlar gidene kadar uyanmaz bence.
S:Bence uyandıralım ve söyleyelim.
Yatakta oturur pozisyona geldiğinde bakışları sana döndü ve sen de onlara baktın.
Y/N:Bana neyi söylemiyorsunu?
C:TONY,STEVE,NATASHA Y/N'İ UYANDIRIN VE GELİN!
Clint'in bağırmasını duydun ve onun geri döndüğünü anladın.
Y/N:Ne yani bana Clint'in geri döndüğünü mü söylemeyecektiniz?
Tony elini ensesine götürdü.
T:Aslında tek gelmedi.
Steve Tony'nin kafasına vurdu ve bu sefer Tony kafasını tuttu.
T:Acıdı.
Y/N:Nasıl yanlız gelmedi? Arkadaşını falan mı getirdi?
Odanın kapısı açıldı ve içeriye Clint girdi.
C:Sizi bekliyoruz kaç saattir hadi gelin.
Kapıyı kapatıp geri gittiğinde üçlü tekrar sana döndü.
S:Arkadaşı evet ama kız arkadaşı.
Steve'in dediği seni şoka uğratırken Tony Steve'in kafasına vurdu.
T:Öyle bir an da mı söylenir?
Yatağa geri uzandığın da gözünden bir damla yaş düştü.
Kaos, bayılırım 😌
Clint :'(
Buraya uzun uzun bir şeyler yazamadım çünkü ne yazsam bilemedim kdndjnshsnsjam
Neyse umarım beğenmişsinizdir 💞
Sizi seviyore ❤️👄❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...