Medya çok güzel ❤️❤️
İyi okumalar ✨
_______________Saat gece 03.25'ti ve sen işten yeni dönüyordun şirketteki işin çok fazla uzamıştı bu yüzden gözlerinden uyku akıyordu uyumamak için kendini zor tutuyordun araba kullandığın için dikkatli olmaya çalışıyordun.
Kırmızı ışıkta durdun ve beklemeye başladın gözlerini kapatmamak için zor dayanıyordun ama olmuyordu bir an da gözlerin karardı sonrası ise karanlık.
Tony'nin ağzından
Arabam ile kırmızı ışıkta bekliyordum bir süre sonra yeşil ışık yandı ama öndeki araba hareket etmiyordu kornaya bastım fakat tekrar hareket etmedi.
Arabayı sağ şeride geçirdim ve yandaki arabaya baktım giderken içinde bir kadın vardı kafası direksiyona dayalıydı merak edip arabadan indim arabanın camına vurdum bir kaç kere ama kadın hâlâ uyuyordu.
Kapıyı kontrol ettim açılıyor mu diye ve açıldı arabanın içindeki kadın ben kapıyı açınca düşüncekti ki onu tuttum kadının bayıldığını anladım onu kucağıma alıp kendi arabama bindirdim ve hastaneye doğru sürdüm arabayı.
Y/N'den devam
Gözlerimi açmaya çalıştığımda yüzüme vuran beyaz ışık beni engelledi ve gözlerimi geri kapattım ışığa alışmaya çalıştım alışınca gözlerimi açıp etrafa baktım.
Bir hastane odasındaydım ben tam kalkmak için harekete geçince kapı açıldı ve bir adam içeri girdi.
T:Dur kalkma dinlen lütfen
Y/N:Benim burada ne işim var ve,ve sen kimsin?
Adam çapkınca sırıttı
T:Ben dahi,milyoner,playb-
Y/N:Sana sen kimsin dedim adını sordum yürüyen ego
T:Ben Tony Stark sizin adınız nedir Dünya'da gördüğüm en güzel kadın
Y/N:Ben Y/N Y/S/N ve şimdi buradan gidiyorum
Ayağa kalkmaya çalışırsın ama Tony seni durdurur ve yatağa geri yatırır
T:Doktorlar ile konuştum dinlenmen lazımmış uykusuzluktan dolayı bayılmışsın ve şuan bir yere gidemezsin
Gözlerini devirir ve kafanı yastığa gömersin Tony ise yanında duran koltuğa oturup senin sinirli (ona göre tatlı)hâllerini izler.
Uzun yazmayı düşünüyordum kısa oldu ama neyse
Bu arada benim şöyle bir sorunum var büyük bir fikir kıtlığı yaşıyorum ve hangi karaktere yazsam diye düşünüyorum bir kaç dakika hadi karakter buldum konu yok 🤦
Bölüm yazmak güzel seviyorum ama konu olmayınca yazamıyorum hani herkesin yazdığı klasik şeyleri (hamilelik gibi) yazmakta istemiyorum bu yüzden bölüm yazmak zorlaşıyor.
Bir kaç gün ortalıkta olmazsam bilinki konu bulamadım.
İsterseniz bana istediğiniz bir karakter ile hayal et yazıp gönderebilirsiniz hayal eti yazan kişiyi de yazarak burada yayımlarım.
Umarım beğenmişsinizdir 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...