İyi okumalar ✨
__________________Bir barda barmen olarak çalışıyorsun işini fazla sevmiyorsun ama yeni bir iş buluna kadar çalışman gerekiyor yoksa evden atılırsın.
Sen işini yaparken sana asılan bir sürü adam oluyor elbette ama sen onları umursamıyorsun eğer işten atılmıyacak olsan sana asılan adamlara tekme tokat dalardın.
Sen yere dökülen içkiyi temizlerken yanına bir arkadaşın geldi.
X:Y/N şurada ki adama sen bakar mısın? Benim bir yere gitmem lazım.
Y/N:Tamam sen gidebilirsin ben bakarım.
X: Teşekkürler
Arkadaşın gittiğinde gösterdiği kişinin yanına gittin ve onun siparişini alıp hazırladın.
Onun önüne koyduğunda adam seninle konuşmaya başladı.
B:Kolyen güzelmiş
Kafanı eğip kolyene baktın ve tekrar karşında duran adama döndü bakışların.
Y/N: Teşekkürler,seninde demir kolun havalıymış.
Bucky demir koluna bakıp tekrar sana baktı üstünde ceket olduğu için onu nasıl gördüğünü düşünüyordu.
B:Sen...nasıl gördün?
Y/N:Kolunu kaldırdığında gördüm ama merak etme başka kimse görmemiştir.
Bucky tekrar demir koluna baktı ve sonra içkisinden bir yudum aldı sen yerleri silerken seninle tekrar konuştu.
B:Burada ki işini seviyor musun?
Y/N:Neden sordun bunu?
B:İşini yaparken pek mutlu gözükmüyorsun ondan dolayı sordum cevap vermek istemezsen vermeyebilirsin.
Derin bir nefes aldın ve durup gözlerini etrafta gezdirdin.
Y/N:Burayı sevdiğim söylenemez ama çalışmak zorundayım yoksa kirayı ödeyemez ve evden atılırım.
Bucky yavaşça kafasını onaylar şekilde salladı ve içkisini bu sefer tek yudumda bitirdi.
B:Pek fazla kişi yok hiç kimse gelmez mi buraya?
Y/N:Şuan pek fazla insan yok yoksa burası dolup taşar.
Y:NE KONUŞUYORSUN LAN SEN?!
Birinin bağırması ile kafanı sesin olduğu yere çevirdin bir adam ayağa kalkmıştı ayakta zor duruyordu içtiği belliydi.
X: ASIL SEN NE KONUŞUYORSUN?!
Öbür adam da ayağa kalktığında kavga ediceklerini anladın ve yanlarına gittin.
Y/N:Beyler sakin olur musunuz? İnsanları rahatsız ediyorsunuz.
Adamlar seni duymamışlardı bu yüzden biri diğerine tokat attı çok sert bir tokattı öbür adam ise yanağını tutmuştu sinirli bakıp adama o da tokat attı işler kötüye gidiyordu.
X:Ne vuruyon ya acıdı.
Adam güldü.
Y:Sen niye vurduysan o yüzden vurdum.
İkiside gülmeye başlayınca arkanı döndün ve işine kaldığın yerden devam etmek için gidiyordun ki bir şişe kırılma sesi geldi bunun üzerine tekrar arkanı döndün bu sefer başka bir adam birinin kafasında şişe kırmıştı.
X:KAVGA VAKTİ!
Biri "kavga vakti" dediğinde herkes birbirine vurmaya başladı.
Y/N:Hayır,hayır kavga vakti değil bak- ne yapıyorsun o bardak ne kadar pahalı biliyor musun? Hey! O içki senden pahalı bırak onu sakın kırmıyorsun. Yere mi kustun az önce? DURUN!
Senin en son dayanamayıp "DURUN!" dedikten sonra herkes durdu ve sana baktı.
Y/N:Şimdi herkes dışarı çıkıyor dışarıda devam edin kavganıza!
Herkes boş gözler ile sana baktı ama kimse seni dinlemedi ve kavgaya devam ettiler bunlarla başa çıkamayacağını anladığın için oturdun.
Y/N:Her her berbat oldu ben ne yapacağım?
B:İstersen onları durdurabilirim.
Y/N:Nasıl yapacaksın?
B:İzle ve gör.
Bucky ayağa kalkıp sahneye çıktı ve mikrofona konuşmaya başladı.
B:Herkes buraya baksın.
Bucky'nin dediğini yapıp herkes sahneye baktı.
B:ŞİMDİ HERKES DIŞARI ÇIKIYOR VE ORADA ŞU SAÇMA KAVGAYA DEVAM EDİYORSUNUZ!
Yine boş gözler ile baktıklarında Bucky elini yumruk yaptı bu sefer herkes dışarıya çıktı.
Sadece siz ikiniz kaldınız ve alkışlayarak oturuduğun yerden kalktın.
Y/N:Vay be! Herkes nasılsa korktu senden.
Bucky gülerek sahneden indi.
Y/N:Şimdi buraları toplama zamanı gidebilirsin.
B:Sana yardım edebilirim.
Y/N:Gerçekten mi?
B:Evet.
Y/N:Ah,çok teşekkür ederim burayı tek başıma halledemezdim.
Bucky tekrar güldüğünde sende güldün ve beraber temizlediniz her yeri.
(Bölüm yeniden yazılmıştır)
(Değiştirmeden önceki hali uzun zamandır aklımda ve değiştirmek istiyordum beğenmemiştim çünkü bence böyle daha iyi oldu:) )
zeynpholland bu fikri sen vermiştin aslında bir iki tane daha yazmıştın teşekkürler ❤️
Bir sonraki bölüm Pietro bölümünün devamı 💙
Umarım beğenmişsinizdir 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
FanfictionHayal etmek her zaman güzeldir✨ (Kitap aslinda duzenlemedeydi sonra içime sinmedi ve kaldirmistim bir daha geri yayimlama gibi bir dusuncemde yoktu ama yeniden yayimlamaya karar verdim arkadaslarim sag olsun shsbwwjjwbshw bana ne bunlardan amk derse...