Tony Stark

445 27 31
                                    

71.bölümün devamı

İyi okumalar 🧡
____________________

2 yıl sonra

İki yıl geçmişti,sen o binadan çıkıp gittiğinden beri herkesin senin ardından şaşkın bakışlar ile bakmasından, Tony'nin seni ona ihanet etmek ile suçlamasından,Bucky'nin tüm hislerini yaşadıklarını açıklamasından sonra tam olarak koskoca iki yıl geçmişti.

İki yıl önce sen binadan çıktıktan sonra Nick İle konuştun senin istifanı reddetti ama buradan uzaklaşman gerektiğini bildiği için seni başka bir şehire gönderdi orada kendine yeni bir ev tuttun ve yaptığın iki aylık tatilden sonra görevlere gitmeye devam ettin ayrıca yaşadığın şeyleri düşünme fırsatında olmuştu.

İlk önce Bucky ile aranda ki sorunu çözmeye çalıştın bir süre onunla aramda ki sorunu nasıl çözebilirim diye çok fazla düşündün onunla aranda bir sorun olmasını istemiyordun çünkü Bucky'de diğerleri gibi senin yakın arkadaşlarından biriydi hatta Tony'nin senden hoşlandığını öğrendiğin de ilk ona anlattın hâlâ nasıl böyle bir aptallık yaptığını sorguluyordun.

Bucky ile yanlız ve sakin bir ortam da konuşmak istediğin için onu kendi evine çağırmıştın gelmeyeceğini düşünüyordun aslında ama Bucky gelmişti ve gelmesine sevinmiştin.

Onunla açık bir şekilde konuştun o da seninle.

Bucky ile aranı düzelttikten sonra ona yaşadığı yeri kimseye söylememesi için uyardın o da senin dediğini yapıp kimseye söylemedi aranızı düzeltmek ve Bucky'nin konuşmanızdan sonra hayatına gerçekten mutlu bir şekilde devam etmesi seni sevindirmişti.

Tony ile yaşadığın olayları sürekli düşünüyordun aklından çıkmıyordu ama aranızı düzeltmesi gerek kişi Tony'di bu yüzden sen bu konuda bir şey yapmıyordun.

Tony ise sen gittikten sonra kendini çok suçlu hissetti senin "beni bulmaya çalışmayın" demene rağmen seni her gün aradı Nick ile konuştu ama seni bulamadı.

Tony senin yaşadığın yeri öğrenemeyeceğini anladığı günden sonra  her gün sana mektup yazdı fakat bunları göndermedi daha doğrusu o mektupları gönderme cesaretini kendinde göremedi.

Tony her zaman mektup yazmak için oturuduğu yere oturdu bugünde senin eski odanda ki çalışma masana her gün orada yazardı mektuplarını Tony bugünde yazacaktı.

Sevgili Y/N,

Bugün sana yine mektup yazıyorum ve biliyorum ki bu yazdığım mektupları hiçbir zaman sana gönderme cesaretim olmayacak. Sana söylediğim,yaptığım şeyler seni üzdü biliyorum bir aptal gibi seni suçladım senin bana ihanet etmeyeceğini biliyorum her zaman buna inanacağım fakat o gün fazla sinirlendim ve sinirlendiğim için aklıma geldi bir an da senin yanına gelip tek bir soru sormak istedim "Neden?" ama bir görevi mahvedeceğim aklıma gelmedi. Biliyorum,belki beni affetmeyeceksin,buraya gelmeyeceksin,senin ellerini tutamayacağım,sana sarılamayacağım ama seni seviyorum ve hep seveceğim bunu bil yeter.

Tony

Tony mektubu yazdıktan sonra katladı ve yine bir zarfın içine koydu,zarfı da bir çekmecenin içine koydu.

Ayağa kalktı ve arkasını döndü ama döndüğü gibi Bucky ile karşılaştı.

T:Bucky?

B:Yine mi göndermeyeceğin bir mektup yazdın.

Tony kafasını eğdi.

Marvel ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin