Part 4 - Peter [+18]

411 13 0
                                    

Fölmentünk a lépcsőn és látszott rajta, hogy már nem szomjas. Attól a két italtól is teljesen lerészegedett, de volt egy baj. Az, hogy ezt én is mintha éreztem volna magamon. Kicsit éreztem, hogy most ha leülnék az ágymra, akkor eldőlnék és egy pillanat alatt benyomnám a szunyát. De még tartottam magamban az életet. Fölmentünk és kinyitottam az ajtaját. Bementem vele és megvártam, míg legalább leül az ágyára.

- Szerintem most aludnod kéne – mondtam és rámosolyogtam, majd elindultam az ajtó felé. Nekem is ez volt a tervem. Igazából az volt a tervem, hogy bemegyek a szobámba, és ahogy vagyok, ledőlök az ágyra és alszom. Szerintem ez lett volna a legjobb megoldás

- Mad! – szólt Peter és vissza fordultam. A szemébe néztem és vártam, hogy folytassa, és ne úgy legyen, mint a buli előtt – Maradnál még egy kicsit? – kérdezte és elmosolyodtam.

- Persze – mondtam, de éreztem, hogy már azt sem tudom, mi történik. Becsuktam az ajtót, ahonnan a nagy tömeg hallatszott és a hangos zene. Becsukódott az ajtó és már tompábban lehetett hallani a zenét. Mentem mellé és ledőltem az ágyra. Én a plafont bámultam, de ő még mindig ült és nézett maga elé.

- Köszi, hogy fölhoztál – mondta, de csak egy pillanatra nézett ide.

- Ugyan már... ezt nem kell, megköszönd – ekkor mintha hirtelen újra éreztem volna az alkohol hatását és sajnos rám jött az őszinteségi roham – Mondhatok valamit Peter?

- Persze – mondta, de még mindig csak nézett ki a fejéből. Én pedig sajnos belekezdtem.

- Miért vagy ilyen rendes velem? – kezdtem egy kérdéssel.

- Mert... a... barátom vagy – mondta szakadozva.

- Nem tudom, hogy az emberek nem veszik ezt észre? Azt, hogy ilyen jól nézel ki és, hogy ilyen rendes vagy. Nem értem – ekkor mintha meg se hallotta volna ült ugyanúgy az ágy szélén – De szerintem nekem mennem kell, mert most már én is érzem az alkohol hatását – mondtam fölülve az ágyra és az ajtóhoz sétálva.

- Várj! – mondta, mikor már a kilincsen volt a kezem. Fáradtan fordultam hátra, de ő egyenesen rám nézett végre. Ez mintha föl keltett volna.

- Igen? – kérdeztem, majd levettem a kezem a kilincsről, de ott maradtam. Ebben a pillanatban nem mondott semmit. Csak magabiztosan állt föl és sétált oda hozzám. Megállt tőlem egy pár centire. Ekkor mélyen egymás szemébe néztünk, majd a számra emelte szemét és én követtem ezt a mozdulatot, de rögtön vissza is kaptuk szemünket.

- Peter... - mondtam már szinte suttogva, felsóhajtva egyet, majd azt a pár centit leküzdve húzódott gyorsan hozzám. Ajkaink váratlan összeértek. Erre a lépésre nem gondoltam, egyáltalán, de túlságosan éreztem az érzést, hogy ittam és az ő érzését. Ezek miatt hagytam magam. Viszonoztam neki, azt a csókot és ez egy felhívás volt keringőre. Ezek után abba se hagyta. Egyik kezével a derekamat fogta és húzott ezzel magához. A másikkal épp a tarkómnál volt és ott húzott közelebb. Én követtem ezeket és egyik kezem már éppen a hajába túrt bele, a másik a karját fogta. Hirtelen az ajtóhoz nyomott és a derekamat fogó kezével elfordította a kulcsot, ezzel bezárva a szobát. Nem örülnénk neki, ha mondjuk, apa benyitna. Egy pár másodperc múlva elkezdett hátrálni és beleütközött az ő asztalába. Ekkor mindketten elhúzódtunk egymástól és egy pillanatra az asztalra néztünk, majd vissza. Egy gyors mozdulattal megfogta a derekam és így húzott az asztal irányéba, ő meg az én helyemre állt. Majd két kezével megfogott a térdem alatt és föltett az asztalra. A két lábamat dereka köré fontam és így csókolt ismét ajkaimon. Most a lábaimat fogva húzott közelebb, én most a nyakkendőjénél fogva húztam közelebb. Az egyik kezem megtalálta az ingje gombjait. Azzal próbálkoztam egy ideig. Majd egy idő múlva arrébb húzódott és egy gyors mozdulattal lehúzta magáról az inget és arrébb dobta. Ekkor néztem rá elém táruló felső testére. Egy pillanatig mértem föl. Majd a nyakáról lecsapta a nyakkendőt és a fehér ing után dobta. Ismét jött közelebb és nyomott egy csókot ajkaimra. Egy pár pillanat múlva a lábaimat fogva vett le az asztalról. Fölálltam és egy pillanatig arrébb húzódva löktem az ágy felé. Én másztam fölé és csókolt tovább. Egy pár pillanat múlva megfogta a karom és lehúzott maga alá és helyet cseréltünk. Ekkor már a nyakamat célozta meg. Én mintha ösztönös lenne, úgy húztam arrébb fejem, hogy hozzá tudjon férni a nyakamhoz. Én nagy sóhajokat ejtve éreztem, ahogy édes csókjai a forró bőrömön landolnak. Egy pár pillanat múlva jött vissza és újra ajkaimon csókolt, miközben a lábammal húzott közelebb. A hátára téve kezeim húztam magamhoz közelebb. Éreztem csupasz bőrét, ahogy érintkezik kezemmel, majd egy pár pillanat múlva a nadrágján kerestem a gombokat. Azt próbáltam kigombolni, de teljesen béna voltam. Peter fölült a derekamra és kicsatolta övét. Ledobta az ágy mellé és kezdte gombolni a nadrágját. Ekkor gondoltam bele, hogy most tényleg ez történik, és nem álmodom vagy ilyesmi, de ebben a pillanatban nem is gondoltam tovább. Csak a textil hallatszódott a padlón, ahogy ledobja és jött vissza hozzám. A nyakamat csókolva vette le a ruha vállait rólam. Majd újra ajkaimon csókolt és húzta le a ruhát rólam. Ekkor kicsit elhúzódott és lehúzta a hasamig a ruhát. Ekkor egy pillanatra arrébb húzódott és fölemeltem derekam, hogy könnyen le tudja venni a fekete anyagot. Azt lehúzta a lábaimnál és a többi után dobta. Elkezdett az ajkaimon csókolni, majd ismét a nyakamnál volt. Egyre lejjebb ment a mellkasomnál ment le a hasamig. Addig én néztem a plafont és próbáltam nem a hasamnál csókolgató fiúra gondolni. A kezemmel szorítottam a fekete lepedőjére. Összehúzott szemöldökkel néztem le Parkerre, aki már teljesen a hasam aljánál volt és jött vissza. Ismét elkezdett ajkaimon csókolni, mikor a keze a derekamról a fehérneműm szélére csúszott. Végighúzta ujját a szélén és várt a reakciómra. De én csak tovább élveztem csókjait és hagytam magam. Ekkor lassan kezdte lehúzni rólam azt is. Ekkor az oldalamon végighúzta kezét és ment teljesen a lábam aljáig és ezzel a mozdulattal húzta le rólam lassan a fehérneműt. Ekkor újra megfogta a lábam a térdem alatt és így húzott magához. A testünk már majdnem teljesen egymáshoz simult. A nyakamat kezdte el csókolgatni, mikor ő is dobta le magáról az alsóját. Ebben a pillanatban már éreztem mi fog történni és elkezdtem egy kissé gyorsabban venni a levegőt. Ebben a pillanatban éreztem, ahogy közelebb húzódik meztelen testével. Egy pillanattal később már éreztem minden porcikáját. Minden részét forró bőrének. A kezemmel rögtön a hátához nyúltam és húztam közelebb. Egy éles, nagy levegővétel után, mikor már majdnem kijött egy hang a torkomból, Peter újra adott egy mézédes csókot nyomott ajkaimra ezzel is tompítva a belőlem kijönni készülő hangokat. összehúzott szemöldökkel csókoltuk egymást tovább. Én az egyik kezemmel a lepedőt megszorítva éreztem minden mozdulatát. Ebben a pillanatban kicsit húzódott el tőlem és vettem egy nagy levegőt, majd gyors sóhajban fújtam ki azt. A vállánál fogva húztam vissza arcomhoz a fiút. Ekkor a fiú hirtelen visszajött és ismét helyett tört magának, hogy csókoljon. 

Madelyn Stark - Peter Parker ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora