Cbkhdgcjhshdj

229 18 62
                                    

Dbbkhadbchkguksgcukgwgucigwdiugciugwduivggukeegvukgsdufgiugfuigsskuhfgksudgvuigsiuvgdsuigvuisdgvuigsduigcuiefgyvggsydibchisd ihbsfub uksdbcukhadkuchadukhvjkbsf uksdbckjsbdhk bhskfbv hibsfhvkbkhebvkbefhi

bukefbvkuwhfvukhsdukvhukwrhvukhwrukvhhsbf hiked. Khmer HK. Kejfbvkuwrbuk bsfui uksdb his fun uksdb. His bomb skjbvkhefbfveljfn. Sc. Ejido hke. buskfvjksdbuk befiugvuiwdbcuibsdkuc ehdk. Uksdb uksdb bhskfbv jksfbf jnke fbjknkjefb jobs flub sulfa vnjfvjkbsfjkvnjkefnj Jeff. JFK, knew fuk. Held joker jkrejk chi fhbvhkefhv efjkv jksfbf jenf j. Efjkv meld voted jk.

Hekrbfhksdbvjksbdvkubwdkubukwdbvukwdbkjvwukdbcjkwdbjvkdw r jelf clued. Jk. Cjlsdbjk efji ed c edjfej. Joe. Joe Nkrumah. Ejk. Hke duck jkrebculehfousrhuofrbcrejkbvjkenvkjef vjerj. Lied. Be. N duo joke. Used. Joe. Ukerbkjvnsiofhiwlrv sjlf vojerbvukenicniwldncjd. Cake kicked hk kuw clear ckjsuovfjuhnwd cuneiform clued jnfej. Jek. Uksdb jks hide chucked celeb jkrejk beuirbckjsbkucwbdjkcbsjkcbjksd.

Fhjvhkbsfvhkdshckbsjdkbvjhdvjysdbvkhsbdcyiervbjkwrbciwjgfukad ceukrbckeurbvukwhrkufjkwrbcjkadbvjkdsbvuksbckuwrbubkvuksdukbdsbckuefbjkbsdbbvusdunicornpickles chbvhkbsdchkbadhkcbhwkdbcjkadcjk sd jk re. Rhodes j sky bekjfvjkefb hibachi. Kuw. Efjkv jks vulgar. Uksdb. Oshkosh jk scum. Efjkv jelf cdbchdb hke rehab skydive school behind. Hiked. HK admin. Sind. HKed chk efkhv hkefvhked. Hkef h ehdk. Hkefvhked.

The end.

Autocorrect is funny. ^_^

The Book of RandomnessWhere stories live. Discover now