Kapitola 37. Pořád ji miluješ

181 13 8
                                    

,,Cože pro tebe udělal?" ptal se už poněkolikáté za ten den Dylan. Oči měl na vršku hlavy a nemohl uvěřit tomu, co slyšel. ,,Jako fakt? Tohle celý vymyslel Jungkook?"

,,Už jsem ti říkala, že mu s tím pomáhal jeho bratr." napomenula ho Celine, protože Dylan byl nesnesitelně hlasitý a poutal tím na sebe akorát zbytečnou pozornost. ,,A taky už jsem ti řekla úplně všecko co se tam stalo. Buď tý lásky a Jungkookovi nic neříkej, dokavad ti to sám neřekne."

,,Proč jsem nikdy nevěděl o tom, jakej je to romantik?" dobíral si svého nejlepšího kamaráda Dylan. ,,Měl bych od něj za chvíli očekávat vlastní poezii, nebo...?"

,,Hlavně buď zticha!"

,,A to si představ, Dylane, jak se tvářila tady Celine, když ji včera přivezl." objala brunetku kolem ramen Pearl a sladce se na ni zazubila. ,,Celá zamilovaná." básnila s hvězdičkami v očích a jediná, kdo se nad tím nebavil, byla Celine.

Procházeli zrovna kolem jednoho parku a mířili do školy. Pearl měla školu jinde, ale nabídla se, že je doprovodí.

,,Nejsem zamilovaná." odfrkla si Celine, ale když to říkala, rozbušilo se jí při té myšlence srdce. Rozhodně se jí nelíbilo, když takhle otevřeně mluvili o ní a o Jungkookovi jako kdyby byly nějaká atrakce. ,,A i kdybych byla, vám dvěma do toho nic není!"

,,Jen to řekni nahlas, lásko. Jsi do něj úplně udělaná." nepřestávala Pearl. Když ji o tom včera chtěla Celine něco málo říct a pobavit se o tom, Pearl už o tom dávno věděla od Jimina. Samotnou ji překvapilo, že se takhle Jungkook s Jiminem s Pearl bavili. Ještě donedávna jim připadala otravná. ,,Popravdě se ani nedivím, Jungkook je sexy."

Za to ji Celine provrtla pohledem. ,,Vidíš?" šťouchl do Pearl Dylan. ,,Už žárlí."

,,Nechte si toho vy dva."

,,Hele?" otočila se najednou s otázkou Pearl na jediného chlapce, který tam s nimi byl. Dylan povytáhl zvědavě obočí a ponukl jí, aby pokračovala. ,,Tobě to nepřijde ani trochu divný nebo nechutný? Tvoji dva nejlepší kámoši se někde za tvýma zádama lenoší spolu."

Dylan se na chvíli zamyslel a Celine nastražila uši. Ještě nepřemýšlela nad tím, jak by tenhle její a Jungkookův vztah mohl brát zrovna Dylan. Vždycky byl tak srdečný, že si netroufala zoufat, že by byl proti.

Taky měla pravdu.

,,Pořád je lepší, aby spolu spali než aby se nenáviděli." řekl nakonec a v ten okamžik se Celine ulevilo. Měla toho nejlepšího kamaráda.

I tak ji ale zarazilo co pověděl. Myslel si snad, že už se spolu vyspali?

,,To máš asi pravdu." souhlasila Pearl. ,,A teď zpátky k tomu vašemu včerejšímu rande." Zakmitala laškovně obočím na Celine.

,,Nebudu vám říkat detaily." odmítla. V hlavě jí uvízla vzpomínka, kdy se s Jungkookem bavili o jejich pocitech. Řekla mu, že bude připravená si s ním něco začít, pokud se jí zeptá. Neřekla to jen tak do větru. Znala Jungkooka a byla dokonce ochotna tvrdit, že se tak nějak vyznala i v jeho citech. Nezeptá se jen tak, takhle to u něj nefungovalo, což ji lehce uklidňovalo.

Napadlo ji, jaké by to bylo, kdyby oni dva byli pár. Vůbec by jí to nevadilo.

* * *

,,Konečně pátek, huh?" bubnoval Jungkook prsty o stolní desku. Seděl u Jimina v obývacím pokoji a popíjel kávu, kterou mu Jimin připravil, i přes to, že mu káva moc nechutnala.

,,Máš něco v plánu na víkend?" zahučel Jimin ze svého pokoje. Převlékal se do domácího, vrátil se totiž z práce. Proto tu byl Jungkook až odpoledne, dopoledne měl stejně školu. Mrzelo ho, když ve škole nezastihl Celine. ,,Zaslechl jsem, že se ve městě konají vánoční trhy."

Still Waitin'Kde žijí příběhy. Začni objevovat