Kapitola 41. Měl bys ji svést

160 13 5
                                    

10 hodin do půlnoci...

,,Co tohle?" vyškubla Celine ze skříně šaty na ramínku a natáhla je před sebe. Dylan, který seděl na posteli, si je prohlédl a zavrtěl hlavou. ,,Jo? Máš pravdu, vypadají hrozně." a znovu je vrazila do skříně.

,,Jdeš na večírek, na to pamatuj." připomenul ji, mezitím co se Celine dívala po dalších kouscích ve skříni.

,,V čem půjdeš ty?"

,,Kalhoty a mikina. Plánuju se zřídit, tak nepotřebuju vypadat dobře. Hlavně nesmím skončit nahej." žertoval, ale myslel to tak nějak napůl. Celine si odfrkla a přejela prsty po dalších ramínkách. ,,A zkus se prosím tebe nedívat po sukních. To, že tam jdeš za Jungkookem, ještě neznamená, že si tě nevšimnou i ti ostatní. A kdo ví čeho jsou opilý kluci schopni?"

,,No... neměla bych se spíš obávat Jungkooka?" když tohle řekla, zrudly jí líce. Vybavily se jí všechny vzpomínky na ně dva.

Dylan se zakuckal a nuceně se na ni usmál. ,,Prostě si neber šaty ani sukni."

,,Tobě se to řekne. Něco přes sebe hodíš a vypadá to dobře. Já ale musím myslet na to, aby mi nebyla zima, u toho musím vypadat dobře a k tomu všemu potřebuju, aby mi v tom celej večer bylo příjemně. Není to můj první večírek, ale klidně může být poslední."

,,To zní, jako kdyby sis myslela, že tě tam má někdo znásilnit nebo zabít."

,,Spíš, že se otrávím alkoholem..." zamumlala tiše a přitom dělala, že hledala nějaké konkrétní triko ve skříni. Dylan nastražil uši a na posteli si poposedl.

,,Cos to řekla? Hlavně mi teď netvrď, že tam plánuješ pít? Ty?"

Po tomhle si Celine zajela frustrovaně rukou do vlasů a znaveně vydechla. ,,Jdu na večírek k Jungkookovým kamarádům. Jasně, už jsem se s nima párkrát bavila, ale tohle je něco trochu jinýho... Navíc, bude tam Jungkooka, a on a já..."

,,Doteď proklínám, že jsem se tak hrozně prokecl." kousl se do rtu. ,,Vůbec jsem ti neměl říkat, na co se tě plánuje zeptat."

,,Naopak, alespoň na to můžu být připravená."

,,Tím, že se tam opiješ?"

,,Neopiju se." zakroutila hlavou. ,,Dám si jenom pár skleniček... A navíc, odkdy ty proti pití něco máš?" založila si ruce v bok.

,,Nemám." pokrčil její nejlepší kamarád rameny. ,,Jenže ty pít neumíš. Tohle nemůže dopadnout dobře, Celine."

,,Tak uvidíme." zašeptala a znovu se otočila ke skříni. S každou přibývající minutou její nervozita stoupala. Už teď si byla jistá, že večer bude tahle nervozita k nesnesení a ona možná dopadne hůř než s jen pár drinky.

,,Jestli chceš Jungkooka něčím překvapit, vezmi si na sebe legíny. Tomu nebude moct odolat."

S vykulenými oči se Celine zarazila v pohybu. Lhala by, kdyby tvrdila, že se nad tím nezamyslela. ,,Legíny? Takový věci nosím jenom na tělocvik. Mám pocit, že to všecko odhaluje."

,,Jen říkám."

,,Myslíš, že by se mu to mohlo líbit?" a už ze skříně začala vytahovat svou sbírku legín. ,,Ne, to je hloupý. Vždyť tam bude mít i kamarády." a pak je zase vrazila do skříně.

Dylan seděl na posteli, lokty opřený o matraci a díval se na ni s povytaženým obočím.

* * *

Still Waitin'Kde žijí příběhy. Začni objevovat