O 3 roky později...
,,Celine Rainerová." ozvalo se malým pokojíčkem. Ten hlas patřil ženě starší dvaceti let, byl sladký jako med, ale zároveň ostrý, že by vás hned mohl popálit. ,,Ty vypadáš tak sexy."
Oslovená dívka se na svou kamarádku podívala přes zrcadlo. Nad touto lichotkou se musela usmát. Taková Lisa prostě byla. Kdykoliv si nebyla Celine jistá sama sebou, stála za ní Lisa jako její ďáblík a říkala jí, jak krásná je a jak všechno na ní vypadalo perfektně. Přestože to byla dobrá kamarádka, sdílet s ní pokoj na koleji bylo o trochu náročnější. Pro Lisu byl život jako jeden velký večírek a její zálibou bylo nevinné flirtování s muži. Dobře, možná několikrát tolik nevinné nebylo, ale Celine si raději nepředstavovala, co ta žena s těmi všemi muži dělala.
,,Já nevím," kousla se Celine do rtu, zatímco si sama sebe prohlížela v odrazu zrcadla. ,,Není to trochu moc?" Tím myslela své rudé šaty s poněkud velkým výstřihem.
V životě by si na rande podobné šaty nevzala, ale Lisa jí do toho přemlouvala tak dlouho, že nemělo cenu už dál odporovat. Ty šaty se jí líbily hned na první pohled. Viděla je tehdy ve vitríně malého obchůdku nedaleko kampusu. Hned si v nich samu sebe představila. Potom kolem nich další týden chodila, až jí tam vyloženě Lisa strčila a donutila ji, aby si je konečně koupila.
Když se na sebe teď dívala v tom zrcadle, skoro se nepoznávala. Byla doopravdy sexy.
Přesto jí však při pohledu do zrcadla zaplavil smutek, červenou barvu na ní vždy měl rád Jungkook.
Nesměla na něj myslet, ne dneska. Dneska její myšlenky musely patřit jemu. Jacksonovi.
,,Trochu moc?" zopakovala po ní Lisa, jako kdyby to byla ta nejvtipnější věc, kterou kdy slyšela. ,,Kočko, podívej se na sebe. I já bych před tebou poklekla na kolena. Třeba si konečně ten debil uvědomí, o co může přijít."
Celine si povzdechla a ještě jednou si naposledy leskem přejela rty. Poté se na židlicce otočila a zadívala se na Lisu.
,,Kolikrát ti mám ještě říkat, abys mu takhle neříkala?"
,,Co? Copak za to můžu? Jednu chvíli je jako osina v zadku a za chvíli ti týden neodpovídá na zprávy. Je to prostě debil."
Celine věděla, že jejího přítele Jacksona Lisa moc nemusela, ale občas se i sama sebe ptala, proč ho pořád tolik bránila?
Chtěla Lise něco odpovědět nazpět, když vtom se dveře prudce otevřely a dovnitř vklouzly dvě další dívky.
Obě se nahlas smály a když zahlédly Celine u stolku, zmlkly a prohlédly si jí pohledem. ,,Co to má znamenat? Proč máš rudý šaty?" zeptala se jako první blondýnka.
,,A proč seš tak sexy? Počkej—" přidala se druhá, ,,neříkej mi prosím, že tohle všechno kvůli Jacksonovi."
,,Já myslela, že už spolu ti dva nejsou." zamračila se blondýnka.
,,Očividně jo a očividně se mu Cel zase chystá skočit do klína." ukázala na ni prstem Lisa.
,,Cože?!" vyjekla blondýnka.
,,Fakt ho necháš, aby se s tebou zase vyspal a pak si tě volal jen, když tě potřebuje?" založila si třetí dívka ruce přes hruď a věnovala Celine nesouhlasný pohled.
,,Já proti sexu nic nemám, ale tohle je něco trochu jinýho, zlatíčko." hladila jí Lisa po ramenech, zatímco Celine přeskakovala pohledem z Jennifer na Naru.
ČTEŠ
Still Waitin'
FanfictionJungkook je už osm let zamilovaný do dívky, která ho nenávidí. Nijak si to nezlehčuje svými urážlivými poznámkami a popíráním svých citů k ní. Čas spolu tráví jen tehdy, když je k tomu jejich společný nejlepší přítel donutí. Ale co když mezi nimi j...