[5]

3K 125 2
                                    

Akonáhle si uvedomil čo sa stalo okamžite sa odtiahol úplne šokovane a keď jeho pohľad spadol za mňa, mohla som len tušiť, že sa pozerajú a on je v peknej riti.

Spokojne som sa usmiala.
Ak po tomto nevráti tetu naspäť, tak už nikdy.
Aspoň si môže byť istý tým, že naozaj nemám problém mu urobiť peklo zo života.

Jeho pohľad sa presmeroval na mňa a aj keď sa nemohol kvôli prizerajúcim sa zamračiť, chlad v jeho očiach bol taký silný až som mohla cítiť narastajúcu sa radosť vo mne.
Zožer si to ty hlupák.

„Damien ak vyrušujeme...” Obzrela som sa na mužov.
Všetci vyzerali rovnako šokovane a to mi hralo do karát, teraz si už na to sám chlapče. Nauč sa niesť následky za chyby ktoré konáš.
No bolo to myslené pre neho alebo pre mňa?

„Prepáčte, chcela som svojho drahého ešte vidieť pred tým než odídem na dovolenku a nechala som sa uniesť.” Zachichotala som sa a s posledným všehovoriacim pohľadom na Damiena som odišla, nechávajúc ho tam v probléme za ktorý si môže sám.

Mal šancu napraviť chybu ktorú urobil, nemienim ľutovať nie čo čo nie je moja chyba. Bojujem za spravodlivosť, on si to posral na plnej čiare.

Má niekoľko firiem a chce mi povedať, že tete nemôže dať prácu niekde pretože je egoistický namyslenec? Tak to v žiadnom prípade, ja som ho varovala.

Navyše určite mu nezaškodí zmena v živote, kľudne by som sa s niekým stavila, že má život ako kráľ a nech už bol môj čin akýkoľvek neuvážený, on bude niesť následky. Alebo?

Akonáhle som sa posadila na lavičku zastávky uvedomila som si, že toto nie je najlepšie miesto kde by som mala ostávať, ktovie ako dlho bude síce riešiť svoje dôležité problémy no nemienim ho stretnúť druhý krát.

A tak som sa rozhodla ísť domov po vlastných aj cez diaľku, prechádzka a čerstvý vzduch nikomu neublíži.

Po ceste som vychladla ako ja tak aj moje telo od adrenalínu a aj cez malý pocit viny, víťazil vo mne pocit, že som urobila dobrú vec.
Teta by dokázala rozprávať o tom, aká som drzá no to je v mojom prípade len a len dobre

No to som ešte nevedela, že som do toho celého zatiahla aj seba...

OdporDonde viven las historias. Descúbrelo ahora