„Pán Damien! Prepáčte mi, že meškám!” Prehovorila rýchlo teta keď ku nám pribehla v jej dlhých šatách. Musím uznať, že vyzerá omnoho mladšie, navyše vidieť ju takto oblečenú je výnimočné.
Jej dlhé vínové šaty boli jemne obtiahnuté, na rukách boli volániky a ja si ani nepamätám, kedy som ju videla takto oblečenú.„Je to v poriadku Carmen, stojím si za tým, že čakať na pôvabnú ženu bude vždy stáť za to.” Carmen sa po jeho slovách začala usmievať a ja som mala chuť mu zabuchnúť dvere pred nosom.
To tieto trápne rečičky mám počúvať celý večer áno?„Tak poďte, zarezervoval som miesto v Las Lapel.” Prehovoril keď sa otočil smerujúc ku svojmu autu spolu s nami za chrbtom.
Jasné, najluxusnejšia a najdrahšia reštaurácia v meste, čo sa od neho dalo čakať.
Čaj tam stojí viac ako obyčajná pizza hocikde v reštaurácii.Akonáhle mi otvoril dvere na strane spolujazdca zamračila som sa sledujúc Carmen nastupujúc dozadu a tak som si porazenecky sadla na miesto spolujazdca.
Auto, jeho auto je zároveň moje vysnívané no zatiaľ čo on si ich môže kúpiť niekoľko stoviek, ja si ho pravdepodobne nikdy nebudem môcť dovoliť.
Nenápadne som si obzerala interiér auta, cítiac závisť, ktorá bola ale oprávnená.„Aký ste mali deň dámy?” Pretočím očami vediac, že ma nemôže vidieť a čakám kým sa ozve Carmen.
Ona nemá problém komunikovať s nikým, má neskutočne dobré srdce a aj keď jej nie vždy sadne tá osoba, nikdy to nedá najavo.V celom aute je cítiť jeho ostrá voňavka, ktorá je zároveň ale jemná a ja mám chuť sa ho opýtať na značku a následnej si ju kúpiť.
Prečo sú mužské voňavky lepšie ako ženské?
A prečo sa mi jeho vôňa tak veľmi páči?„Naozaj dobrý, ďakujeme za opýtanie. Posledné dni pečieme samé sladké, určite vám donesiem ochutnať.” Zasmeje sa vzadu teta a ja sa usmejem.
Ak je šťastná ona, tak potom na ničom už nezáleží. Jemne sa pozriem na Damiena sledujúc jeho profil. Ostro rysovaná sánka, dokonalý nos a nadýchané pery.
Akonáhle ale zodvihnem pohľad k jeho očiam, všimnem si, že jemne pootočí hlavu a naše pohľady sa stretnú, okamžite sa pozriem inam a odmietam sa pozrieť späť.
„To znie lákavo, sladké mám naozaj rád.” Prehovorí so smiechom a viem, že to rozhodne hovorí len kvôli sympatiam.
Niekto ako on má určite špeciálny jedálniček no nie? Predsa len si musí udržiavať postavu ikony.„Tak to niekedy rozhodne musíte prísť aj ku nám!” A po tých slovách mám chuť Carmen povedať, že si do domu pozvala diabla no je príliš pozde pretože očkom vidím ako Damien spokojne prikyvuje a vtedy viem, že sakra, vyhráva na plnej čiare.
„Bude mi potešením."
ESTÁS LEYENDO
Odpor
Romance„Neverím, že máš city!" Skríkla som na neho sledujúc jeho kamennú tvár na ktorej sa nejavil ani náznak súcitu. „Ak je to všetko, keď budeš odchádzať, zavri za sebou prosím dvere." Prehovoril a svoj pohľad vrátil naspäť do monitoru. Znechutene som s...