Bonusová časť
„Freya!" Damienov krik sa rozľahol cez celý jeho dom.
Okamžite som sa znechutene postavila z gauča, smerujúc do jeho pracovne.
Som zvedavá čo chce.
Veľmi dobre si pamätám, že som mu hovorila aby ma neotravoval, keď pozerám seriál.„Čo do riti tu bliakaš?" Vybuchnem akonáhle vkročím do jeho pracovne.
Sedel za počítačom a nahenevane sledoval obrazovku počítača.
Len včera sme sa vrátili z medových týždňov a on už zase pracuje.„Prečo mám zablokovanú kreditku kriste?" Och.
Okamžite sa upokojím a široko sa usmejem.„Objednala som si pár vecí." Myknem plecami.
Nevedela som, že má nejaký limit.
Očividne sme ale obaja objednávali v ten istý deň.Môj telefón začne zbesilo vibrovať a môj úsmev sa ešte viac rozšíri.
„A momentálne prišli." Vypísknem.
Ignorujem Damiena a rýchlo bežím po schodoch pred dvere, ktoré prudko otvorím.
Presne vtedy pred domom zastane auto a ja si šťastne zatlieskam.„Pani Wade?" Šťastne prikývnem nad oslovením a zoberiem od neho papiere s perom, ktoré okamžite podpíšem.
Muž prejde k väčšej dodávke a otvorí zadné dvere.
A keď z nej vyvedie dvoch dve nádherné a obrovské kravy, okamžite sa začnem tešiť.Spolu ich ku mne vedie na ohlávke, ktorú mi podá.
Prezriem si tie majestátne zvieratá a široko sa usmejem na mladíka, ktorý mi ich doniesol.
Splnený sen.„Zbláznila si sa?" Odo dverí sa ozve krik môjho manžela, ktorý ale úspešne ignorujem.
„Keď som si ťa zobrala? Áno." Vypľazím na neho jazyk a pomaly kráčam do záhrady.„Freya to nemyslíš vážne. Vieš koľko platím záhradníkovi? To ani nesranduj. Okamžite to vráť." Zavrčí Damien ktorý stále kráča vedľa mňa spolu s mojimi dvoma kráskami.
Plánujem si kúpiť aj ovce, zajace, sliepky a možno aj poníkov.
Takže na jeho mieste by som bola ticho.„Aké to? Toto je Anna a toto bude Žofka." Pohladkám kravy po hlave, a akonáhle stojíme na nádhernej zelenej tráve, púšťam ich sa pásť.
Ešteže má takú dlhú záhradu.„O chvíľu príde materiál na stavanie ich prístrešku. Choď si dať nejaké tepláky." Prejdem k Damienovi a pobozkám ho na líce.
„Bláznivá ženská. Zajtra ti donesiem rozvodové papiere." Zamrmle si a pomaly odkráča naspäť do domu.Obaja vieme, že sranduje.
Pretože ma miluje najviac na celom svete, a preto musí prijať malú obetu v tom, že z jeho domu urobím vidiecke sídlo.
Koniec koncov, musím si to ti zariadiť.
O chvíľu budeme traja...
YOU ARE READING
Odpor
Romance„Neverím, že máš city!" Skríkla som na neho sledujúc jeho kamennú tvár na ktorej sa nejavil ani náznak súcitu. „Ak je to všetko, keď budeš odchádzať, zavri za sebou prosím dvere." Prehovoril a svoj pohľad vrátil naspäť do monitoru. Znechutene som s...