ភាគទី ២៥

1.3K 60 2
                                    

រឿង គូរស្នេហ៍ផ្សំផ្គុំ ♡
ភាគទី ២៥

   មនុស្សស្រីខ្លួនតូចតែសម្តីខ្លាំងមិនចេះប្រមាណខ្លួន ទោះជានិយាយហាមប្រាមយ៉ាងណាក៏មិនព្រមស្តាប់ ក៏ប្រាប់ហើយថាស្រារសជាតិស្រាលស្រទន់មែនពិតតែជាតិអាល់គុលដែលមាននៅក្នុងនោះវាមានកម្រិតខ្ពស់ខ្លាំងណាស់មនុស្សស្រីមិនគួរផឹកច្រើននោះទេ ប៉ុន្តែនាងបែរជាចចេសរឹងរូសមិនត្រឹមតែមិនព្រមស្តាប់សម្តីទេថែមទាំងលើកស្រាមកអកផឹកយកៗដូចខ្លាចអ្នកណាមកដណ្តើមរហូតទាល់តែអស់រលីងពីដបគ្មានសល់មួយតំណក់ ពេលនេះតាំងមកស្រវឹងទន់ខ្លួនល្អូកល្អិនដេកលក់មិនដឹងខ្លួនលើតុស្រាទៅវិញ...។ជុងហ្គុក សម្លឹងមើលរាងតូចទាំងអស់សំណើច មុននេះមាត់ខ្លាំងណាស់និយាយក្តែងថាមិនត្រូវការអោយគេជួយ មិនខ្ចីពឹងពាក់គេឡើយ ប៉ុន្តែមើលចុះសភាពនាងពេលនេះក្លាយជាបែបនេះទៅហើយបើមិនមែនគេជាអ្នកជួយយកនាងទៅដេកនៅឯបន្ទប់វិញទេតើអ្នកជាដែលមកជួយទៅ? ឬទុកអោយនាងដេកអោយមូសបឺតឈាមស្លាប់នៅត្រង់នេះ...
“ឃើញស្រាជាទឹកមែនទេទើបបានជាផឹកច្រើនដល់ថ្នាក់នេះ?មើលចុះស្រវឹងទន់ខ្លួនអោយល្អូក...”ជុងហ្គុក រអ៊ូរតិចៗខណៈដែលលើករាងកាយតូចយកមកបីដើម្បីត្រឡប់ទៅបន្ទប់វិញ តែទោះបីជាគេប្រឹងនិយាយរអ៊ូរទាំទាល់តែបែកបំពង់កស្លាប់ក៏ដោយ យ៉ាងណាក៏នាងតូចមិនអាចមកស្តាប់ឮយកមកគិតនាំអោយឈឺក្បាលឡើយព្រោះថាពេលនេះឥទ្ធិពលស្រាធ្វើអោយនាងដេកលក់បាត់ទៅហើយ...
“អ៎ូ ជុងហ្គុកនេះនាងតូចយ៉ាងមិចទៅហើយ”ជុងហ្គុក ចូលមកដល់ខាងក្នុងផ្ទះបម្រុងនិងឡើងទៅបន្ទប់គេង ប៉ុន្តែខណៈនោះក៏ប្រទាក់ដំណើរជាមួយលោកអ៊ុំស៊ុន...
“ប្រហែលជាស្រាទំពាំងបាយជូររូបមន្តថ្មីរបស់លោកអ៊ុំឆ្ងាញ់ជាប់មាត់ខ្លាំងហើយទើបបានជានាងជាប់ចិត្តផឹករហូតដល់សន្លប់លែងដឹងខ្លួនបែបនេះ...”ជុងហ្គុក និយាយលេងសើចបែបបង្អាប់អោយនាងតូច...
“ឯងគួរតែហាមនាងមិនគួរអោយនាងផឹកច្រើនបែបនេះទេ មើលចុះ...”លោកអ៊ុំស៊ុន មើលសភាពរបស់នាងតូចហើយក៏សើចតិចៗបែបលេងសើចជាមួយនិងក្មួយប្រុសរបស់គាត់...
“អ៊ីចឹងខ្ញុំសុំយកនាងឡើងទៅគេងសិនហើយលោកអ៊ុំ”ជុងហ្គុក សុំដកខ្លួនដើម្បីយកនាងតូចទៅគេង ម្យ៉ាងវិញទៀតយប់ក៏កាន់តែជ្រៅណាស់ទៅហើយគេក៏ងងុយគេងដូចគ្នាមិនបាននៅកំដរលោកអ៊ុំនិយាយគ្នាលេងយូរជាងនេះទៀតនោះទេ លោកអ៊ុំស៊ុន ក៏មិនបានបដិសេធនិងក្មួយប្រុសយ៉ាងណាគាត់ក៏ដល់ពេលត្រូវចូលសម្រាកដូចគ្នាកម្មវិធីជប់លៀងមកមួយល្ងាចហើយក៏ល្មមនិងអស់កម្លាំងដែល..
    ជុងហ្គុក បីនាងតូចឡើងមកដល់បន្ទប់គេងដែលនៅជាន់ខាងលើនាយមួលគន្លឹះទ្វារបើកយ៉ាងលំបាកបន្តិចដែរព្រោះមាននាងតូចនៅក្នុងដៃប៉ុន្តែយ៉ាងណានាយក៏នៅតែអាចធ្វើបាន ជុងហ្គុក ចូលមកខាងក្នុងបន្ទប់និងប្រើជើងរុញទ្វារបន្ទប់អោយបិទទៅវិញ ខណៈនោះក៏ដើរសំដៅមករកគ្រែដាក់នាងតូចអោយគេងទៅលើពូកថ្នមៗយ៉ាងប្រុងប្រយ័ត្នបន្ទាប់មកក៏ទាញភួយមកដណ្តប់អោយនាងត្រឹមចុងដង្ហើម នាយឈរស្ងៀមៗសម្លឹងមើលមុខស្រស់ស្អាតរបស់នាងតូចយ៉ាងយូរ មិនអាចបដិសេធថាគេកំពុងលង់ស្រឡាញ់នាងស្ទើរតែងើបក្បាលមិនរួចទៅហើយ នាងជាមនុស្សស្រីដំបូងដែលអាចធ្វើអោយគេធ្លាក់ក្នុងអន្លង់ស្នេហ៍អោយមិនដឹងខ្លួនតាំងពីជួបគ្នាលើកដំបូង ចំពោះមនុស្សស្រីដទៃទៀតសម្រាប់គេគឺមិនពិបាក មិនដែលមានភាពភ័យខ្លាចតែចំពោះមនុស្សស្រីនៅចំពោះមុខម្នាក់នេះគេបែរជាមានភាពភ័យខ្លាចមិនហ៊ានសារភាពស្នេហ៍ប្រាប់នាងព្រោះខ្លាចថានិងត្រូវនាងបដិសេធ
“គេងលក់មិនដឹងខ្លួនបែបនេះ បើខ្ញុំមានបំណងអាក្រក់ចង់ធ្វើអ្វីលើខ្លួននាងក៏នាងបដិសេធមិនបានដែល...ហឹស”ជុងហ្គុក និយាយតិចៗតែម្នាក់ឯងទាំងសើចតិចៗក្នុងគំនិតរបស់គេមិនមានបំណងអាក្រក់ដូចដែលពាក្យសម្តីដែលបាននិយាយមុននេះឡើយ មុននេះគេចេះតែនិយាយលេងទៅយ៉ាងណាគេក៏មិនមែនជាមនុស្សប្រុសរោគចិត្តយកប្រៀបលើមនុស្សស្រីតែនៅក្នុងសភាពមិនដឹងអីបែបនេះឡើយ ជុងហ្គុក ព្រោះតែទប់ចិត្តមិនបានបេះដូងពោរពេញទៅដោយអារម្មណ៍ស្នេហាទើបឱនទៅថើបថ្ងាស់របស់នាងតូចថើៗមុននិងដើរចូលទៅក្នុងបន្ទប់ទឹកដើម្បីងូតទឹក...
    ជុងហ្គុក ក៏មកដល់ក្នុងបន្ទប់ទឹកក៏ចាប់ផ្តើមដោះសម្លៀកបំពាក់ដែលនៅលើខ្លួនបោះចូលទៅក្នុងកន្រ្តកខោអាវប្រឡាក់ ពេលនេះរាងកាយអាក្រាតគ្មានអ្វីបិទបាំងតទៅទៀតក៏បង្ហាញយ៉ាងច្បាស់នៅពីមុខផ្ទាំងកញ្ចក់ រាងកាយរឹងមាំពោរពេញទៅដោយភាពទាក់ទាញ ជាមួយនិងសាច់ដុំកង់ៗហាប់ណែនគួរជាទីពេញចិត្ត ជុងហ្គុក សម្លឹងមើលរាងកាយរបស់ខ្លួនពីក្នុងកញ្ចប់ដោយភាពជឿជាក់ នាយលើកដៃអង្អែលលើស៊ិកផេកខ្លួនឯងតិចៗទាំងញញឹមពេញចិត្តនិងវាជាខ្លាំង ខណៈដែលមើលរាងកាយខ្លួនឯងអស់ចិត្តអស់ចង់ទើបនាយដើរចូលទៅបើកទឹកផ្កាឈូកងូត តំណក់ទឹករាប់រយតំណក់ស្រក់ចុះមកលើរាងកាយស្រស់សង្ហារកាន់តែបង្កើនភាពទាក់ទាញអោយគេខ្លាំងឡើង ជុងហ្គុក ជ្រោកសក់ដែលសើមទាំងផុតទៅលើអោយស្រឡះ ជុងហ្គុក ងើយមុខឡើងទៅលើទទួលយកតំណក់ទឹកក្តៅឧណ្ហយ៉ាងស្រួលខ្លួន នាយយកសាប៊ូដាក់ជាមួយនិងស្ពៃបម្រុងយកមកដុះខ្លួនប៉ុន្តែខណៈនោះក៏ត្រូវអសកម្មភាពបន្តិចពេលដែលបានឮសម្លេងមួលគន្លឹះទ្វារ។ ជុងហ្គុក ងាកមុខមើលទៅកាន់មាត់ទ្វារក៏ធ្វើអោយនាយប្រែជាស្រឡាំងកាំងកាលបើឃើញថានាងតូចយូជី ស្រាប់តែចូលមកដោយនៅលើខ្លួនមានត្រឹមកន្សែងពោះគរដែលចង់ពង់បិទបាំងរាងកាយអាក្រាត ជុងហ្គុក ភ្ញាក់ផ្អើលជាខ្លាំងប្រញាប់ប្រញាល់ឈោងយកកន្សែងយករុំបិទបាំងរាងកាយស្របពេលដែលយូជី ក៏កំពុងដើរចូលមករកគេជាមួយនិងកាយវិការស៊ិចស៊ីជាទីបំផុតដែលគេមិនធ្លាប់បានឃើញពីមុនមក...
“យូជី ចូលមកធ្វើអី?”ជុងហ្គុក បញ្ចេញអាការៈភ្ញាក់ផ្អើល ដូចជាចាប់ផ្តើមភ័យបុកពោះពេលដែលនាងចូលមកកាន់តែចិត្តគេ ជាមួយនឹងការឆ្លើយតបដោយសម្លេងផ្អែមល្ហែម...
“ចូលមកងូតទឹកហេតុអីមិនប្រាប់គ្នាផង លោកចិត្តអាក្រក់ម្ល៉េះដឹងទេថាខ្ញុំក្តៅស្អុះស្អាប់ពេញខ្លួនខ្លាំងប៉ុណ្ណា...”យូជី ពេលនេះដូចជាមនុស្សពីរនាក់ផ្សេងគ្នា នេះនាងស្រវឹងលែងមានសតិហើយមែនទេ...
“នាងចេញទៅចាំនៅក្រៅវិញសិនទៅ បន្តិចទៀតខ្ញុំងូតរួចហើយ”
“អត់ទេខ្ញុំចង់ងូតឥឡូវនេះ...”យូជី និយាយជាមួយកាយវិការស៊ិចស៊ី...
“បើអ៊ីចឹងនាងងូតមុនក៏បាន ខ្ញុំទៅចាំនៅខាងក្រៅ”ជុងហ្គុក ព្រោះតែខ្លាចទប់អារម្មណ៍មិនបានទើបចង់គេចខ្លួន ពេលដែលគេប្រុងនុងដើរចេញទៅយូជី ក៏ចាប់ដើមដៃរបស់គេជាប់ព្រមជាមួយនិងប្រយោគដែលធ្វើអោយស្រាវដល់ឆ្អឹងខ្នង...
“ងូតជាមួយគ្នា...”យូជី ទាញជុងហ្គុក មកវិញស្របនិងសម្តីនាងក៏ចាប់ទាញកន្សែងដែលជុងហ្គុក កំពុងស្លៀកនោះទម្លាក់ចោលទៅលើឥដ្ឋ ខណៈនោះក៏រុញរាងកាយរបស់ជុងហ្គុក ទៅផ្អឹបនិងជញ្ជាំងដោយមាននាងតាមទៅជាមួយដែល ជុងហ្គុក រកនិងហារមាត់និយាយប៉ុន្តែពាក្យសម្តីក៏ត្រូវលេបចូលទៅក្នុងពោះវិញពេលដែលនាងតូចស្រាប់តែថើបបបូរមាត់របស់ខ្លួនភ្លាមៗ ដំបូងគិតថានាងកំពុងស្រវឹងអាចនិងមិនមានសតិក្នុងខ្លួនទើបធ្វើទង្វើបែបនេះទើបនាយប្រុងនិងរុញនាងចេញបញ្ឈប់គ្រប់យ៉ាងត្រឹមនេះ ប៉ុន្តែបបូរមាត់របស់នាងផ្អែមខ្លាំងណាស់ធ្វើអោយនាយជាប់ចិត្តមិនអាចលើកដៃរុញនាងអោយចេញពីខ្លួនបានខណៈនោះបបូរមាត់មានមន្តស្នេហ៍ក៏កម្រើកថើបបឺតជញ្ជក់តបទៅនាងវិញយ៉ាងស្ទាត់ជំនាញ ស្នាមថើបពីផ្អែកល្អែមប្រែមកជារោលរាល ជុងហ្គុក ពេលនេះត្រូវពង្វក់អោយក្តៅអន្ទះអន្ទែងមិនអាចបញ្ឈប់ចិត្តបាន នាយចាប់បង្វែររាងកាយតូចអោយមកផ្អឹបនិងបញ្ជាំងវិញដោយបបូរមាត់នៅតែពពាក់ពពូនគ្នាយ៉ាងរោលរាល ពេលដែលប្រលែងលេងជាមួយនឹងបបូរមាត់តូចឆ្អែតឆ្អន់ទើបនាយបង្អូសបបូរមាត់មកថើបត្រង់ប្រលោះករបស់នាងឆ្វេងស្តាំខណៈដែលដៃរវាមដូចមឹកចាប់ស្រាយឆ្នុតកន្សែងរបស់នាងតូចទាញវាទម្លាក់ទៅលើឥដ្ឋដូចជាកន្សែងរបស់គេដែរ រាងកាយស្រឡូនតូចស្រស់ស្អាតដូចជាផ្កាបង្ហាញយ៉ាងច្បាស់នៅចំពោះមុខរបស់អ្នកកំលោះ រាងកាយទាក់ទាញគួរអោយចង់គយគន់ដើមទ្រូងមូលក្លំ ត្រគាកសាយ ជើងស្រឡូនស្រស់ស្អាតគ្មានកន្លែងទាស់ធ្វើអោយជុងហ្គុក ទប់ចិត្តមិនបានទើបឱនទៅថើបជញ្ជក់ប្រលែងលេងជាមួយនិងកូនភ្នំធំហួសមាឌទាំងគូរដោយការពេញចិត្ត យូជី ថ្លោះធ្លោយរបូតសម្លេងស្រែកថ្ងួចថ្ងូរអោយក្រលួចគួចចិត្តរបស់អ្នកកំលោះចេញពីបបូរមានស៊ិចស៊ីមួយនេះ នាងមានអារម្មណ៍ថាស្រើបស្រាលសុខស្រួលដែលមានធ្លាប់ស្គាល់ពីមុនមកជាមួយនិងការឈឺចាប់ត្រង់ដើមទ្រូងតិចៗពេលដែលត្រូវគេប្រលែងលេងមិនសំចៃមាត់ខណៈនោះក៏លើកម្រាមដៃជ្រោកចូលទៅអង្អែលសក់ទន់ល្មើយរបស់ជុងហ្គុក ទៅមកសម្លេងស្រែកថ្ងួចថ្ងូរដែលទាក់ចិត្តរបស់អ្នកកំលោះ ជុងហ្គុក ងើបមុខចេញពីដើមទ្រូងរបស់នាងតូចនិងឱនមកថើបជញ្ជក់បបូរមាត់របស់នាងម្តងទៀត យូជី បិទភ្នែកក្រហឹមតិចៗក្នុងកំពង់ក នាងលើកដៃទាំងគូរឱបកញ្ចឹងករបស់អ្នកកំលោះតបស្នងស្នាមថើបមិនអោយទាស់ចិត្ត ជុងហ្គុក ទាញកាយតូចមកកាន់តែកៀកកិតស្និទ្ធជិតប្រាណលើកជើងម្ខាងរបស់នាងឡើងមកពាក់និងចង្កេះរបស់ខ្លួននិងបម្រុងនិងចាប់កាន់ភាពមហិមារស៊កចូលទៅក្នុងភាពទន់ជ្រាយរបស់នាងតូចទៅហើយ ប៉ុន្តែខណៈនោះក៏ត្រូវអសកម្មភាបបន្តិចពេលដែលនាងតូចស្រាប់តែនៅស្ងៀមៗមិនទង្វើតបតស្នងមកវិញ ជុងហ្គុក ដកបបូរមាត់ចេញនិងសម្លឹងមុខរបស់នាងតូច នាយស្ទើរតែបោកក្បាលនិងជញ្ជាំងអោយស្លាប់តែម្តងទេ នាងជាអ្នកមកបបូរអញ្ជើញគេអោយមានអារម្មណ៍តែពេលនេះបែរជាមកសន្លប់លែងដឹងខ្លួនទៅវិញ គេនេះស្ទើរតែឆ្កួតមានចំណង់សឹងតែតឹងប្រះបែកស្លាប់ទៅហើយ មានអារម្មណ៍ថាហេងហាងខ្លាំងប៉ុន្តែមិនអាចបន្តបាន ជម្រើសចុងក្រោយមានតែចាប់លើកនាងតូចបីឡើងនាំនិងទៅដេកនៅឯគ្រែវិញទាំងមិនបានស៊ីចុកទាំងដែលនៅក្នុងខ្លួនរបស់គេកំពុងក្តៅអន្ទះអន្ទែងដោយភាពត្រូវការ តែមិនបានស៊ីចុកឡើយ...

សុំទោសដែលកាត់បងពាក់កណ្ដាលទី...🤣
-ជេអ៊ីន-

"  គូរស្នេហ៍ផ្សំផ្គុំ  "Where stories live. Discover now