Multimedya: Derin
Selam, aldatma olayının aslında hala Eymen'e sinirli olanlar varmış. Olsunlar bakalım zamanla affederler inşallah :D Selen affetsin mi affetmesin mi diye çok düşündüm ama sonra zaten çok şey yaşadı biraz mutlu olsun dedim affettim.
Umarım sizde affedersiniz. Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayınız sizleri seviyorum.
***
"Sahte dostlar sabun gibidir elini yüzünü temizler ama ayağını kaldırır."
***
Dün geceden sonra babamın karşısına geçip her şeyi anlatmıştık normalde Eymen biraz daha bu oyunu sürdürme taraftarı olsa da benim yaptığım o son ulusa sesleniş konuşmasından sonra duymayan kalmamıştır diye vazgeçmişti.
Bundan sonra ayrılmak yoktu hep beraber ve birlikte olacaktık her şey yavaş yavaş eskiye dönüyordu tabi Eymen bana trip atıyordu orası ayrı. Nasıl herkesin ortasında bağırıp kendimi riske atarmışım diye, kara kara hapse girmemem için ne yapması gerektiğini araştırıyor bin türlü insanla muhatap oluyordu.
Belli ki ben hapse girmeyeyim diye birilerinden yardım alıp uzlaşmaya çalışıyordu ama yine de hapse girip girmeyeceğim belli değildi. Hande ve Hale de eve dönmüştü Hale normalden daha heyecanlıydı çünkü Ensar ile evleniyorlardı bu gece aramızda kısa bir isteme töreni yapacaktık.
Ben evime dönmenin huzurunu yaşıyorken Derinle uzun bir süre karşılaşmamayı istiyordum çünkü nasıl bir yüzleşme olacağını kestiremiyordum. Salonda kucağımla Melekle bahçe camından dışarıyı izlerken içeriye Derinin arabası girmişti, iti an çomağı hazırla deyimi de burada devreye giriyordu işte.
Arabayı bahçenin ortasında bıraktığında ağlayarak inmişti hızla eve doğru gelirken ne olduğunu kestirmeye çalışıyordum. Meleği yere bıraktığımda hızlıca salonun çıkışına ilerliyordum ki o çoktan salondan içeriye girmişti, bakışları bana döndüğünde kaşlarımı çattım.
Saçı başı dağılmış ağlamaktan gözleri kızarmıştı, ona doğru ilerlerken oda hızla benim üzerime gelip beni omuzlarımdan itmişti ona şaşkınca bakarken hafifçe mırıldandım.
"Ne oldu?"
"Ne mi oldu? Gerçekten mi? Siz barıştınız!"
"Yani zaten her şey bir oyun değil miydi?"bu saçma salak tribinin sebebi neydi şimdi kocamın kucağına çıktığı için benim ona karşı tavırlı olmam gerekmez miydi?
"Benim için değildi!"
"Saçma salak konuşma defol git evimden."
"Ne güzel ayrılacaktınız ama Selen her seferinde mutlu olmanın bir yolunu bulur neden çünkü Selen her şeyin en iyisine layık. Aman Selenin bebeğine bir şey olmasın aman Selen üzülmesin aman Selen mutlu olsun hep Selen hep Selen! Bende böyle sevilmek istiyorum bende böyle bir ailem olsun istiyorum bende böyle bir adamdan çocuk isti-"suratına tokadı geçirdiğimde sesi kesilmişti.
"Ben bu hale gelene kadar çok mutluydum zaten değil mi? Sen benim yaşadıklarımın yarısını yaşasaydın şuanda olduğun yer tımarhane olurdu."omuzlarıma vurup beni arkaya ittiğinde bir adım geriledim.
"Sen hiçbir şey hak etmiyorsun!"
"ASIL SEN HİÇ BİR ŞEY HAK ETMİYORSUN!"cinlerim tepeme çıktığında çemkirmem kaçınılmaz olmuştu. "Sen benim çocukluk arkadaşımdın her şeyin en güzeli en iyi hep senin olmuştu ailen seni çok seviyordu sana toz konduramıyorlardı, ben üvey anneyle büyüdüm babam beni hiç görmedi üvey annemden dayak yerken de annemin yokluğunun acısını yaşarken de görmemişti. Ama şimdi her şey benim için güzelleşirken senin böyle bir iğrençliği yapıyor olman beni çok yaralıyor ama senin beni üzmene izin vermeyeceğim neden biliyor musun?"onun üzerine üzerine yürürken suratına nasıl bir insan olduğunu haykırdım. "ÇÜNKÜ SEN BENCİLSİN! SANA VERİLEN HİÇ BİR ŞEYİ HAK ETMEYEN HEP DAHA FAZLASINA GÖZ DİKEN BİR PİSLİKSİN, SIRF BU YÜZDEN KİMSE HAYATIN BOYUNCA SENİ SEVMEYECEK!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)
ChickLit"İzem!"diye bağırdığında durdum ona döndüğümde bana bakıp sırıtırken tekrar konuşmaya başladı. "Yoksa Selen mi demeliyim? Hangisi üzerine yattığın o ceset mi yoksa asıl kendin mi?"gözlerim dolarken arkamda Eymenin varlığını unutmuş bir şekilde mırıl...