Multimedya: Hande
Selam, bu bölüm kaossuz umarım beğenirsiniz. Ay kıyamet alameti kaossuz huzurlu bir bölüm yazdım bizimkilere:D neyse mutlulukları daim olsun bu arada finali bir kafamda kurdum da bir aksilik ya da ek bir konu çıkmazsa bir bölüm kaldı finale.
Onlarla vedalaşmak hiç kolay olmayacak benim için ama 36.bölümden sonraki bölüm final olacak :D bu bölüm biraz kısa oldu umarım beğenirsiniz.
Sizleri seviyorum lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayınız...
***
"Her duygu dozunda güzeldir."
***
Gözlerimi güzel bir sabaha araladığımda Eymen'in kollarındaydım. Huzurlu bir güne uyandığımız sayılı sabahlardan biri olarak bu günün tarihini bir kenara kazımak istiyordum. İki çocukla balayına gelen bir çift olarak otelin en büyük odası bizimdi sanırım.
Otel odalarının bir apartman dairesi gibi olduğunu düşünürsek kendimi evimde hissetmiştim. Yataktan kalkıp üzerime sabahlık geçirdim ve odadan çıkıp çocukların odasına girdim, ikisinin koyun koyuna uyuduklarını görünce gülümseyip banyoya yöneldim.
Telefonumda bir şarkı açıp duşa girdim, hem şarkıya eşlik edip hem de duş alıyordum ki Eymen'in bağırışını duydum.
"Kim anırıyor sabah sabah!"anırıyor derken? Sesim o kadar kötü mü çıkmıştı? "Uyuyoruz burada!"banyodan çıkıp şarkıyı kapatırken kenarda duran bebek maşrabasına su doldurdum ve odaya döndüm. Kafasından aşağıya suyu boca ettiğimde yatakta yerinden sıçramıştı şaşkına bana baktığında sinirle söylendim.
"Ben anırıyor muyum Eymen?"kırdığı potu yeni anladığında yüzünü buruşturdu.
"Anırıyor derken bağırıyor anlamında uyuyordum burada ya."
"Tamam artık uyumuyorsun dilediğimce anıra bilirim!"arkamı döndüm ve otel dolabındaki kıyafetleri elime aldım, içime rengarenk bir bikini giyip üzerlerine şort ve tişört giymiştim. "O göbekle yüzmeyi düşünmüyorsundur umarım?"evet, şimdi ben size Eymence bir çeviri yapayım vurgulamak istediği şey göbeğim değil bikiniydi. Göbeğimi bahane edip o bikiniyle denize girmeyi düşünmüyorsundur umarım diye soruyor kocişim.
"Tabi ki de girmeyi düşünüyorum."diyip sırıttığımda göz devirdi.
"Mayo giyer misin karıcığım?"
"Giydim ya kocacığım."
"Ama o bikini bir tanem."
"Olsun ha mayo ha bikini."sinirlenmeye başlıyordu ve kızaran yüzü çok tatlı duruyordu onu sinir etmek hoşuma gitmişti. Tabi Miami de ki adamların yarısının taş gibi olduğunu düşünürsek bence kıskanması çok normaldi.
"Aynı şey mi Selen?"
"Evet!"heyecanla kızların odasına girdiğimde onları da güzelce uyandırıp üzerlerini değiştirdim. Aynı kendim gibi küçük bebek mayosu giydirip üzerlerine pembe şort ve tişört giydirdiğimde Eymen göz devirdi.
"Bari çocukları yoldan çıkarma."
"Sana ne?"
"Yandım ben ya hay buraya gelen aklımı sikeyim gideydik köye mis gibi işte."
"Eymen!"çocukları işaret ettim. "Çocukların yanında küfür ediyorsun."
"Pardon kızlar çok ayıp cıs tamam mı?"ikisi de kafalarını salladıklarında kıkırdadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)
Chick-Lit"İzem!"diye bağırdığında durdum ona döndüğümde bana bakıp sırıtırken tekrar konuşmaya başladı. "Yoksa Selen mi demeliyim? Hangisi üzerine yattığın o ceset mi yoksa asıl kendin mi?"gözlerim dolarken arkamda Eymenin varlığını unutmuş bir şekilde mırıl...