- KESİT - VE - KARAKTERLERE SORU CEVAP -

824 44 27
                                    

Kısa bir kesit atıp kaçıyorum diğer bölüme gelen güzel yorumların hatırına :D Sarpta olmasa habire ağlayacağız kitapta :)) Hem kesit bırakıyorum hem de karakterlere soru cevap yapıyorum şimdiden iyi okumalar ve kesite geçelim.

***

"Ne oluyor Sarp Melek nerede?"

"Acilde."

"Ne demek acilde."yakalarına yapıştığımda kuvvetime şaşırmıştı. "Ne yaptın lan kızıma!"

"Yenge vallaha bir şey yapmadım sen bak dedin baktım."onu itip hızlıca acile ilerledim, acilden içeriye girdiğimde etrafa bakınmaya başladım Meleğin ağlama sesini duyduğumda yanlarına geldim. "Ne oldu kızıma?"hemşire bana döndüğünde yanıma geldi.

"Ateş, kusma ve ishal mevcut 5 aylık bebeklere süt, mama, yoğurt ve meyve püreleri gibi şeyler yedirilir ama sizin bebeğinize yememesi gereken bazı şeyler yedirmiş bey efendi."Sarp'a döndüğümde dehşetle yutkundu.

"Ne yedirdin çocuğa maması var dedim ya dolapta sana?"

"Ya ne bileyim onunla doymaz diye bir de tuhaf kokuyordu bozulmuştur diye çocuğa lahmacun, çiğ köfte dürüm ve şalgam suyu söyledim hah bide ezogelin çorbası var tabi yenge. Ya ama bu çocuk hiç kilo almıyordu hep böyle zayıf kalmıştı dedim yazık yesin hem kilo alsın et olsun vitamin olsun hem de dünya gözüyle yemek görsün dedim ne bileyim böyle olacak."

"Sarp bebeğe lahmacun, çiğ köfte dürümle ezogelin mi verdin? Sarp sen gerizekalı mısın?"

"Ne bileyim yenge yer sandım."

"Sarp suç sende değil ki bende sana çocuk emanet eden kafama sıçayım ben! Defol git şuradan defol git gözüm görmesin."

***

- KARAKTERLERE SORU CEVAP -

"Sarp neden sürekli insanlarla uğraşıyorsun bebeğim?"

Sarp: Bebeğin miyim gerçekten?

Yazar: Burada soruları ben soruyorum!

Sarp: İnsanlara bulaşmadan yaşayamam bu benim hayat felsefem Eymen beni vurana kadar devamkeee.

"Eymen bir çocuğu sahiplenirken senin olmadığını bilmene rağmen bu kadar içten babalık yapabileceğini düşünüyor muydun?"

Eymen: Hayır düşünmüyordum. Aslında aşırı bir korkum vardı bir çocuğu büyütmekle ilgili hala daha da var.

"Sarp herkes bebeği öldürdüğünü düşünüyor sen ne düşünüyorsun?"

Sarp: Halt etmiş onlar tamam bende bir halt ettim ama hastane diye bir şey var ölmez herhalde inşallah. 

"Selen diğer bölüm nasıl bir psikopatlı peşinde olacaksın?"

Selen: Orasını yazar bilir. Benim gibi güzel, temiz, sessiz, sakin bir kızı delirttiler içimden canavar çıkardılar benim suçum yok.

"Başınıza gelen bunca şey için bana ne söylemek istersiniz?"

Eymen: Yazarımız olmasaydın eğer sana ana avrat yedi sülale girebilirdim.

Yazar: Bende sana bir ana avrat çektireyim o zaman.

Selen: Senin bizle ne alıp veremediğin var acaba bir öldürmediğin kaldı ölmekten beter ettin be vicdansız.

Yazar: Ne demek siz daha durun yeni başlıyoruz.

Sarp: Valla ben çok mutluyum neşe saçıyorum yazar sizin ağzınıza sıçıyor dimi yazar aşko.

Yazar: Eyvallah Sarpiii

"Hala eski sevgilinden intikam almak istiyor musun Selen?"

Selen: Milletten sıra gelmiyor ki.

"Sence annen öldü mü ölmedi mi?"

Selen: Kötüye bir şey olmaz felsefesini gerçekleştirirsen eğer daha yiyecek bokumuz varmış derim.

"Eymen ilerde yiyeceğin haltlardan ötürü bir ön açıklama yapmak ister misin?"

Eymen: Allah cezanı versin senin yazar gibi.

"Size hem güzel sahneler hem de kötü sahneler yazıyorum ya ne düşünüyorsunuz?"

Eymen: Allahın ceza olarak bize seni verdiğini düşünüyoruz.

Selen: Bu kadar acıyı hak etmediğimi düşünüyorum ve kesinlikle yanlarına bırakmayacağım.

Sarp: Biraz ön plana çıkabilir yengem kadın.

Yazar: Daha ne kadar ön plana çıkmış kumarhane bastı kadın.

"Son olarak Sarp ilerde bir çocuğun olsa ne yaparsın?"

Sarp: Çocuk deme allah aşkına ya.

(Sizinde onlara sormak istediğiniz sorular varsa bu yorum kısmına yazabilirsiniz :D onlar cevaplayacaklar.)

KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin