Multimedya: Hale
Selam bölüm gecikecek diyip bölümü öğlen bir de atmak da bana yakışırdı zaten ikizler burcu değilim ama hadi bakalım. Diğer bölüm final olacak o yüzden umarım bu bölümü beğenirsiniz.
Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız sizi seviyorum.
***
"Kardeş dediğin nefesi kesildiğinde sana nefes olandır."
***
HANDE
Ben Hande Karan, abisiyle aynı yolda ilerleyen güçlü bir kadınım. Aylarca yürüyemiyor numarası yaptım ama keyfimden değildi elbette, abim gibi ailemi korumaya çalışıyordum. Sürekli arka plandan ilerliyor işlerimi gizlice hallediyordum ben yürüyemediğim için de kimse benden şüphe etmiyordu.
Benden şüphe etmemeleri işime geliyordu, gizli saklı yaptığım icraatlar çok fazlaydı. Kardeşlerim gölgesi gibiydim ama artık oturmaktan sıkılmıştım ve sahalara dönmek istiyordum. Bunun için son bir icraatım olacaktı tabi, Aslan kardeşe karşı küçük bir önlem alacaktım.
Bir yandan abimin kulağına gitmesin diye uğraşacaktım ama eninde sonunda öğreneceğini biliyordum. Sonuçta adamlarımız ortaktı bunca zaman yürüdüğümü saklamakta bile neredeyse çok zorlanmıştım kaç defa yakalanıyordum.
"Planımız ne?"dedi Ensar, hastaneden eve geçmiştik tabi onların balayı yanmıştı.
"Aslan kendini güvenceye almak için bir koz arıyor olacak. O zaman kadar el altından saldırır, Hale evden çıkmayacak ona istediği kozu vereceğiz ve bu bizzat ben olacağım."kaşları çatıldı.
"Kendini yem olarak ortaya atamazsın."
"Atarım benden şüphe etmez neticede ben yürüyemiyorum Ensar."
"Eee seni kaçırmak isteyecek o zaman."dedi Hale.
"Buyursun gelsin kim kimi kaçırıyor görelim yalnız dikkat çekecek bir önlem alamayız anlar. Bir cafede arkadaşlarımla buluşacağım diyelim, bizim adamlarımız o arkadaşların arasında olsunlar mesela hatta garsonlarda bizim adamımız olsun nasıl?"
"Ayarlarız."dedi Ensar.
"Güzel onu bu akşam halledeceğiz ama kulağıma gelen bir şey var. Bizim sattığımız silahlar başka bir aracı üzerinden teröristlere gidecekmiş sevkiyat bu gece yola çıkacak."
"Abin gelmeden o sevkiyata el sürmene izin veremem çok ters şeyler olabilir çok tehlikeli."dediğinde Haleye döndüm.
"Sen akşam için bir şeyler hazırlasana Hale."
"Anlaşılan istenmiyorum."gülümseyerek içeriye gittiğinde ardından kapıyı kapattı.
"Beni yeterince tanımıyorsun Ensar ve beni hafife alırsan inan bana seni planlarımın dışında tutarım ve hiçbir şeyden haberin olmaz o yüzden ya yardım et ya da köstek olma?"
"Sen sandığımdan daha delisin."dediğinde hafifçe güldüm.
"Bayadır sahalarda yoktum dönüşüm iyi oldu baksana, neyse sen şu kafeyi ayarla bende hazırlanayım."
"Peki."ayaklanıp kendi odama geçtiğimde üzerimdeki kıyafetleri değiştirdim. Tekerlekli sandalyeye oturduğumda makyaj masasının üzerindeki bıçağı alıp pantolonumun cebine yerleştirdim silahı da belime yerleştirdiğimde hazırdım, yatağın üzerinde duran battaniyeyi dizlerime örttüğümde odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)
ChickLit"İzem!"diye bağırdığında durdum ona döndüğümde bana bakıp sırıtırken tekrar konuşmaya başladı. "Yoksa Selen mi demeliyim? Hangisi üzerine yattığın o ceset mi yoksa asıl kendin mi?"gözlerim dolarken arkamda Eymenin varlığını unutmuş bir şekilde mırıl...